- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Η φάρσα που έκανε influencers να δώσουν 600 δολάρια για παπούτσια αξίας 40 δολαρίων
Εσείς θα την πατάγατε; Δείτε το βίντεο
Στην εποχή των social media οι περισσότεροι πλέον κάνουν τα πάντα για την εικόνα και το «όνομα». Ανάμεσα σε αυτά τα «πάντα» συγκαταλέγονται προφανώς και οι αγορές ρούχων που κάνουμε, με την πλειοψηφία των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης - και ιδιαίτερα των influencers - να προτιμούν να πληρώσουν μία τσάντα 300€, αντί 30€, μόνο και μόνο για να έχει το ταμπελάκι κάποιου γνωστού οίκου.
Αυτό ακριβώς ήρθε να αποδείξει και η εταιρία εκπτωτικών παπουτσιών Payless, μέσα από μία φάρσα - πείραμα - διαφημιστικό τρικ. Συγκεκριμένα, με τη βοήθεια της διαφημιστικής εταιρίας DCX Growth Accelerator, η Payless μετονομάστηκε σε οίκο μόδας Palessi, απέκτησε ιστοσελίδα, εγκαταστάθηκε σε ένα από τα πολυτελέστερα εμπορικά κέντρα του Λος Άντζελες και προσκάλεσε 60 influencers στα εγκαίνια του καταστήματος, για να γνωρίσουν τις δημιουργίες του «γνωστού σχεδιαστή» Palessi.
Φυσικά, όλα τα παπούτσια ήταν ακριβώς αυτά που μπορείς να αγοράσεις από την Payless σε τιμές μέχρι 40$, ωστόσο οι influencers έδωσαν για αυτά τριψήφια ποσά, τα οποία άγγιζαν έως και τα 600$, πληρώνοντας σε πολλές περιπτώσεις το 1.800% της πραγματικής τους τιμής. Επιπλέον, πολλοί από αυτούς σχολίασαν το πόσο «ξεχωριστά» και «κομψά» ήταν τα παπούτσια, ενώ ένας influencer δεν δίστασε να αναφέρει το πόσο εύκολα μπορεί να διακρίνει την καλή ποιότητα του δέρματος σε ένα ζευγάρι αθλητικών, το οποίο βέβαια μόνο αληθινό δεν ήταν.
Όταν τους αποκάλυψαν την φάρσα όλοι τους έμειναν άναυδοι, ενώ ένας από αυτούς παραδέχτηκε ότι το όλο εγχείρημα ήταν ένα πολύ καλό τέχνασμα, ώστε «άνθρωποι σαν αυτόν», οι οποίοι σε καμιά άλλη περίπτωση δεν θα αγόραζαν κάτι από το εκπτωτικό κατάστημα, να έρθουν σε επαφή με τα προϊόντα του και στην πορεία να το επιλέξουν και πάλι.
Ο Νταγκ Κάμερον, δημιουργικός διευθυντής της DCX, σχολίασε για την διαφημιστική προσέγγιση, που επέλεξαν: «Μιλήσαμε με αρκετούς καταναλωτές, οι οποίοι είπαν ότι τους αρέσουν τα ωραία ρούχα, αλλά δεν αντέχουν τις ελιτίστικες τιμές, που οι άνθρωποι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν σε κάποιες εταιρίες της βιομηχανίας της μόδας. Έτσι, είχαμε μία ενδιαφέρουσα ευκαιρία να πάρουμε μία πολιτισμική θέση και αποφασίσαμε να βάλουμε την Payless να σπάσει λίγο πλάκα με την όλη κατάσταση και να μας επαναφέρει σε μία πιο πραγματιστική στάση. Αυτό που είδαμε τελικά είναι ότι στη σημερινή κοινωνία οι σωστοί πολιτισμικοί κώδικες μπορούν να μεταλλάξουν εντελώς την αντίληψη μας για την ποιότητα οποιουδήποτε πράγματος».
Η Payless, φυσικά, επέστρεψε σε όλους τους influencers τα χρήματα που έδωσαν και τους έκανε δώρο τα παπούτσια που είχαν πάρει νωρίτερα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η Νεφέλη Μεγκ σχολιάζει την επικαιρότητα σε πρώτο και τελευταίο βαθμό
«Ήταν δύσκολο για εμάς να έχουμε οπτική επαφή μερικές φορές λόγω της διαφοράς ύψους μας, αλλά ήταν υπέροχα»
Άντε να είσαι παιδί και να σε λένε έτσι
Ήδη βρίσκονται στην Αγγλία αναφέρουν πηγές κοντά στο περιβάλλον της
Πριν από μερικά χρόνια το πρόσωπο της 6χρονης Thylane βρισκόταν παντού
Τα συν και πλην της εβδομάδας από τη Σταυρούλα Παναγιωτάκη
Δακρυσμένη η παρουσιάστρια και μοντέλο μίλησε για το τέλος αυτής της σχέσης
Τι δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή της
«Έχουν δυσκολέψει πολύ τα μπουζούκια»
Η Rosanna Pansino πήγε το cringe σε άλλο επίπεδο
Γιατρός ισχυρίζεται ότι τα δάχτυλα και τα νύχια μας «προειδοποιούν» για σοβαρά προβλήματα υγείας
Από την πρώτη μεγάλη δημοπρασία, στο σήμερα
Έφτασε μέχρι τη σκηνή για μια... γραβάτα
Ο εκατομμυριούχος που θέλει να μείνει για πάντα νέος μοιράζεται τα ανατριχιαστικά αποτελέσματα μίας θεραπείας στο πρόσωπό του
Πάνω από 65 χιλιάδες ακόλουθους έχει φτάσει η viral φίλαθλος του Ολυμπιακού
Η μεγάλη και πολυδιαφημισμένη «μάχη» έφτασε
Την αρχή μιας... υπέροχης φιλίας ανέλαβε να σχολίασει η Tεχνητή Νοημοσύνη μετά το καλό κλίμα στη μεταξύ τους συνάντηση
Η Νεφέλη Μεγκ σχολιάζει την επικαιρότητα σε πρώτο και τελευταίο βαθμό
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.