- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Τελικά η τρίχα πουλάει - Διαφήμιση υπέρ της τριχοφυΐας από εταιρεία για ξυραφάκια (εικόνες,video)
Η εταιρεία Billie δεν αστειεύεται όταν πρόκειται για ...τρίχες
«Τριχοφυΐα. Όλοι την έχουν» είναι το σλόγκαν της εταιρείας, που απομυθοποιεί τα απαλά και βελούδινα γυναικεία μέρη του σώματος.
Μάλιστα, η εταιρεία υποστηρίζει πως είναι η πρώτη εδώ και 100 χρόνια που επέλεξε ως πρωταγωνίστριες στο νέο της σποτ γυναίκες με τριχοφυΐα και γι' αυτο ακριβώς έγινε viral.
Το εγχείρημα πέτυχε καθώς πολλές γυναίκες δήλωσαν κατενθουσιασμένες με την ιδέα. «Όταν οι εταιρίες προσποιούνται πως όλες οι γυναίκες έχουν άτριχα σώματα, ουσιαστικά κάνουν body-shaming», ανέφερε η συνιδρύτρια της εταιρίας Billie, Georgina Gooley.
«Είναι σαν να λέμε πως πρέπει να ντρέπεσαι επειδή έχει τρίχες στο σώμα σου», πρόσθεσε.
Εκτός από το σποτ, η εταιρία κυκλοφόρησε και μια καμπάνια στο διαδίκτυο για να προωθήσει την εικόνα των «κανονικών γυναικών», που έχουν τριχοφυΐα, δίνοντας στο σάιτ Unsplash φωτογραφίες, τις οποίες ο κόσμος μπορεί να χρησιμοποιεί δωρεάν.
Ωστόσο, αρκετοί ήταν και εκείνοι που βρήκαν τη διαφήμιση αντιαισθητική.
Αλλά ακόμα και για αυτούς, η εταιρεία είχε μία αποστομωτική απάντηση: «Αν και όταν νιώσετε πως θέλετε να ξυριστείτε, εμείς είμαστε εδώ».