Trending Now

Τελικά η τρίχα πουλάει - Διαφήμιση υπέρ της τριχοφυΐας από εταιρεία για ξυραφάκια (εικόνες,video)

Η εταιρεία Billie δεν αστειεύεται όταν πρόκειται για ...τρίχες

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
billie.jpg
unsplash.com

«Τριχοφυΐα. Όλοι την έχουν» είναι το σλόγκαν της εταιρείας, που απομυθοποιεί τα απαλά και βελούδινα γυναικεία μέρη του σώματος.

Μάλιστα, η εταιρεία υποστηρίζει πως είναι η πρώτη εδώ και 100 χρόνια που επέλεξε ως πρωταγωνίστριες στο νέο της σποτ γυναίκες με τριχοφυΐα και γι' αυτο ακριβώς έγινε viral. 

Το εγχείρημα πέτυχε καθώς πολλές γυναίκες δήλωσαν κατενθουσιασμένες με την ιδέα. «Όταν οι εταιρίες προσποιούνται πως όλες οι γυναίκες έχουν άτριχα σώματα, ουσιαστικά κάνουν body-shaming», ανέφερε η συνιδρύτρια της εταιρίας Billie, Georgina Gooley.

«Είναι σαν να λέμε πως πρέπει να ντρέπεσαι επειδή έχει τρίχες στο σώμα σου», πρόσθεσε.   

Εκτός από το σποτ, η εταιρία κυκλοφόρησε και μια καμπάνια στο διαδίκτυο για να προωθήσει την εικόνα των «κανονικών γυναικών», που έχουν τριχοφυΐα, δίνοντας στο σάιτ Unsplash φωτογραφίες, τις οποίες ο κόσμος μπορεί να χρησιμοποιεί δωρεάν.

Ωστόσο, αρκετοί ήταν και εκείνοι που βρήκαν τη διαφήμιση αντιαισθητική.

Αλλά ακόμα και για αυτούς, η εταιρεία είχε μία αποστομωτική απάντηση: «Αν και όταν νιώσετε πως θέλετε να ξυριστείτε, εμείς είμαστε εδώ».

Project Body Hair by Billie

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.