- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Trending Now
Πάρτι στο ίντερνετ με το σποτ του Μαξίμου που κυκλοφορεί πια σε πολλές βερσιόν: Η πιο αστεία είναι…
«Βάλτε ήχο: Ήταν δίκαιο κι έγινε βίντεο»
Φίλιππος Κόλλιας
1’
ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Το διαφημιστικό αυτοαποθέωσης του πρωθυπουργού που πρωταγωνιστεί στη σειρά διαφημιστικών βίντεο «Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη», και κυκλοφόρησε το κυβερνητικό επιτελείο, δέχεται ατελείωτο τρολάρισμα τις τελευταίες ώρες στα social media προκαλώντας πολλά σχόλια. Memes, σχόλια και βίντεο παρωδούν με τον τρόπο τους τον πρωθυπουργό που στέκεται στο κόκκινο χαλί και τονίζει πως «από το φόβο περνάμε στην κανονικότητα».
Η δημοφιλής σελίδα banania στο facebook επέλεξε να «πειράξει» το διαφημιστικό του Μαξίμου βάζοντας για μουσική υπόκρουση το γνωστό σουξέ του Νίκου Οικονομόπουλου «Ώρα να πηγαίνω» και φτιάχνοντας μια…νέα επιτυχία. Όπως λένε και οι ίδιοι «Βάλτε ήχο: Ήταν δίκαιο κι έγινε βίντεο»