Trending Now

Πάρτι στο ίντερνετ με το σποτ του Μαξίμου που κυκλοφορεί πια σε πολλές βερσιόν: Η πιο αστεία είναι…

«Βάλτε ήχο: Ήταν δίκαιο κι έγινε βίντεο»

328203-678198.png
Φίλιππος Κόλλιας
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
tsipr.jpg

Το διαφημιστικό αυτοαποθέωσης του πρωθυπουργού που πρωταγωνιστεί στη σειρά διαφημιστικών βίντεο «Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη», και κυκλοφόρησε το κυβερνητικό επιτελείο, δέχεται ατελείωτο τρολάρισμα τις τελευταίες ώρες στα social media προκαλώντας πολλά σχόλια. Memes, σχόλια και βίντεο παρωδούν με τον τρόπο τους τον πρωθυπουργό που στέκεται στο κόκκινο χαλί και τονίζει πως «από το φόβο περνάμε στην κανονικότητα».

Η δημοφιλής σελίδα banania στο facebook επέλεξε να «πειράξει» το διαφημιστικό του Μαξίμου βάζοντας για μουσική υπόκρουση το γνωστό σουξέ του Νίκου Οικονομόπουλου «Ώρα να πηγαίνω» και φτιάχνοντας μια…νέα επιτυχία. Όπως λένε και οι ίδιοι «Βάλτε ήχο: Ήταν δίκαιο κι έγινε βίντεο»

 

 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.