Trending Now

Γιατί κάθε λέξη που λέμε μετράει στον οργασμό

Η ευρηματική διαφήμιση για το φεστιβάλ σεναρίου Four Hands

Φίλιππος Κόλλιας
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Τα φαινόμενα απατούν. Η διαφημιστική εταιρία FCB της Λισαβόνας αποφάσισε να παίξει με τον οργασμό και όσα γυναίκες και άνδρες εκστομίζουν κατά τη διάρκεια του σεξ, δημιουργώντας μια διασκεδαστική εκστρατεία για το φεστιβάλ σεναριογράφων κινηματογράφου και τηλεόρασης Four Hands που θα συμβεί στην Πορτογαλία από τις 12 έως τις 15 Οκτωβρίου, για πρώτη φορά.

Στο σποτ πρωταγωνιστεί η «Brenda», μια γυναίκα που φαινομενικά βρίσκεται στα πρόθυρα της σεξουαλικής κορύφωσης, σύμφωνα με τις λεζάντες του βίντεο. 

Αλλάζοντας τις λέξεις, οι θεατές βλέπουν να αλλάζει και η ερμηνεία. Για να μάθουν πως η απόδοση του πρωταγωνιστή είναι δεν είναι τίποτε άλλο από μια παράσταση. Συμπέρασμα; Επιλέξτε τις λέξεις με σύνεση ή φάτε τις. Ένα βίντεο που αξίζει να δουν όσοι γράφουν.