Trending Now

Αυτά είναι τα 10 βίντεο που «κέρδισαν» τους χρήστες του Facebook τον Απρίλιο

Τα στοιχεία του NewsWhip σχετικά με τις σελίδες ενημερωτικών sites - Ποιο δημοφιλές μέσο ενημέρωσης αναδεικνύεται στην κορυφή για τον προηγούμενο μήνα

Φίλιππος Κόλλιας
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Καθώς πλησιάζει το καλοκαίρι, είναι μία καλή ευκαιρία να δούμε ποιες είναι οι σελίδες και τα βίντεο του Facebook που «κέρδισαν» τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τον μήνα που μας πέρασε.-

Την ώρα που το Facebook ανακοίνωσε πριν από λίγο διάστημα την πρόσληψη 3.000 εργαζομένων προκειμένου οι τελευταίοι να συνδράμουν στον τομέα της εύρεσης ακατάλληλων και βίαιων βίντεο στη δημοφιλή πλατφόρμα -ύστερα από περιπτώσεις δολοφονιών και αυτοκτονιών που μεταδόθηκαν live- τα online μέσα ενημέρωσης ανά τον κόσμο προσπαθούν να προσεγγίσουν και να δημιουργήσουν engagement με όλο και περισσότερους χρήστες, χρησιμοποιώντας κατάλληλα εργαλεία, όπως το Spike, ώστε να προβλέψουν τι μπορεί να γίνει viral καθημερινά.

To NewsWhip αναζήτησε τις σελίδες (pages) δημοφιλών μέσων ενημέρωσης στο Facebook, προκειμένου να διαπιστώσει ποιο από αυτά κατάφερε να επιτύχει το μεγαλύτερο engagement σε βίντεο για τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους. Με άλλα λόγια, η σελίδα ποιου μέσου συγκέντρωσε τα περισσότερα reactions, shares και comments.

Ενδεικτικός είναι ο σχετικός πίνακας για τον Απρίλιο:

Όπως μπορεί να διακρίνει κανείς, η Daily Mail αναδεικνύεται στην κορυφή της λίστας, πετυχαίνοντας -με διαφορά- το μεγαλύτερο engagement σε περιεχόμενο βίντεο, σε σύγκριση με άλλα μέσα ενημέρωσης σύμφωνα πάντα με τα analytics του NewsWhip.

Τη σελίδα της βρετανικής εφημερίδας στο Facebook -για το περιεχόμενο και την αισθητική της οποίας διατυπώνονται πολλές φορές ενστάσεις από ανθρώπους των μέσων ενημέρωσης- ακολουθούν το αμερικανικό ABC News, το NowThis, το CNN, το Fox News, το BBC News, το AJ+ κ.ά.

Αναφορικά δε με τα συγκεκριμένα βίντεο που είχαν το μεγαλύτερο engagement τον Απρίλιο, αυτά φαίνονται στον παρακάτω πίνακα:

Το βίντεο που αναδεικνύεται στην κορυφή της λίστας είναι το «βρώσιμο πλαστικό μπουκάλι» της σελίδας NowThis Future.

Ακολουθούν με τη σειρά -με κριτήριο πάντα τη δημοφιλία (engagement)- τα εξής βίντεο: