- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Αυτά είναι τα 10 βίντεο που «κέρδισαν» τους χρήστες του Facebook τον Απρίλιο
Τα στοιχεία του NewsWhip σχετικά με τις σελίδες ενημερωτικών sites - Ποιο δημοφιλές μέσο ενημέρωσης αναδεικνύεται στην κορυφή για τον προηγούμενο μήνα
![328203-678198.png 328203-678198.png](/images/120x120/3/png/sites/default/files/contributor/328203-678198.png)
![354644-735179.jpg 354644-735179.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2017/05/19/354644-735179.jpg)
Καθώς πλησιάζει το καλοκαίρι, είναι μία καλή ευκαιρία να δούμε ποιες είναι οι σελίδες και τα βίντεο του Facebook που «κέρδισαν» τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τον μήνα που μας πέρασε.-
Την ώρα που το Facebook ανακοίνωσε πριν από λίγο διάστημα την πρόσληψη 3.000 εργαζομένων προκειμένου οι τελευταίοι να συνδράμουν στον τομέα της εύρεσης ακατάλληλων και βίαιων βίντεο στη δημοφιλή πλατφόρμα -ύστερα από περιπτώσεις δολοφονιών και αυτοκτονιών που μεταδόθηκαν live- τα online μέσα ενημέρωσης ανά τον κόσμο προσπαθούν να προσεγγίσουν και να δημιουργήσουν engagement με όλο και περισσότερους χρήστες, χρησιμοποιώντας κατάλληλα εργαλεία, όπως το Spike, ώστε να προβλέψουν τι μπορεί να γίνει viral καθημερινά.
To NewsWhip αναζήτησε τις σελίδες (pages) δημοφιλών μέσων ενημέρωσης στο Facebook, προκειμένου να διαπιστώσει ποιο από αυτά κατάφερε να επιτύχει το μεγαλύτερο engagement σε βίντεο για τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους. Με άλλα λόγια, η σελίδα ποιου μέσου συγκέντρωσε τα περισσότερα reactions, shares και comments.
Ενδεικτικός είναι ο σχετικός πίνακας για τον Απρίλιο:
Όπως μπορεί να διακρίνει κανείς, η Daily Mail αναδεικνύεται στην κορυφή της λίστας, πετυχαίνοντας -με διαφορά- το μεγαλύτερο engagement σε περιεχόμενο βίντεο, σε σύγκριση με άλλα μέσα ενημέρωσης σύμφωνα πάντα με τα analytics του NewsWhip.
Τη σελίδα της βρετανικής εφημερίδας στο Facebook -για το περιεχόμενο και την αισθητική της οποίας διατυπώνονται πολλές φορές ενστάσεις από ανθρώπους των μέσων ενημέρωσης- ακολουθούν το αμερικανικό ABC News, το NowThis, το CNN, το Fox News, το BBC News, το AJ+ κ.ά.
Αναφορικά δε με τα συγκεκριμένα βίντεο που είχαν το μεγαλύτερο engagement τον Απρίλιο, αυτά φαίνονται στον παρακάτω πίνακα:
Το βίντεο που αναδεικνύεται στην κορυφή της λίστας είναι το «βρώσιμο πλαστικό μπουκάλι» της σελίδας NowThis Future.
Ακολουθούν με τη σειρά -με κριτήριο πάντα τη δημοφιλία (engagement)- τα εξής βίντεο:
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφερε να λύσει μικρές, οικογενειακές παρεξηγήσεις ανατρέχοντας στις σελίδες του
Μια γυναίκα προτιμά να ταξιδεύει κάθε μέρα με το αεροπλάνο, παρά να νοικιάσει σπίτι στον τόπο εργασίας της
Η ανάρτησή της με την backstage στιγμή από την ταινία «Κάθε φορά, πρώτη φορά»
Πώς αποφάσισε να γίνει τράπερ, ποια είναι η σημασία της τραπ και πώς γράφει τους στίχους του
Οι αναγνώστες μας, όπως και τις προηγούμενες χρονιές, επέλεξαν σύμφωνα με τα δικά τους κριτήρια. Δείτε το αποτέλεσμα
Οι αναγνώστες μας, όπως και τις προηγούμενες χρονιές, επέλεξαν σύμφωνα με τα δικά τους κριτήρια. Δείτε το αποτέλεσμα
Οι αναγνώστες μας, όπως και τις προηγούμενες χρονιές, επέλεξαν σύμφωνα με τα δικά τους κριτήρια. Δείτε το αποτέλεσμα.
Άνδρας αποφάσισε να κάνει ένα πείραμα, απολύτως βέβαιος ότι ρισκάρει την υγεία του, όμως το αποτέλεσμα ήταν μάλλον αναπάντεχο
Ένας Αμερικανός κατάφερε το αδιανόητο και εξηγεί τον τρόπο γι’ αυτή τη δραστική αλλαγή στο εισόδημα και τη ζωή του
Τι είπε για τον ρόλο που έπαιξε ο έρωτας στη ζωή της αλλά και τους τύπους των ανδρών που υποσυνείδητα έψαχνε
Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Ο X Æ A-Xi έκανε ό,τι μπορούσε για να κάνει τον μπαμπά του να σταματήσει να μιλάει
Μια εικόνα, 1.000 λέξεις
Λόγια που ακούστηκαν δημοσίως στην Αθήνα
Τα συν και πλην της εβδομάδας από τη Σταυρούλα Παναγιωτάκη
Οι αναγνώστες μας, όπως και τις προηγούμενες χρονιές, επέλεξαν σύμφωνα με τα δικά τους κριτήρια. Δείτε το αποτέλεσμα
Το ιδιαίτερο πείραμα του fitness influencer και YouTuber, Τζόζεφ Έβερετ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.