Trending Now

Ο πνιγμός του Χοακίν Φίνιξ

 Δείτε τη φιλοζωική διαφήμιση που απαγορεύτηκε (video)

Δημήτρης Μαστρογιαννίτης
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η PETA είναι η πιο ενεργή παγκόσμια φιλοζωϊκή οργάνωση και για τις, πολλές φορές, προβοκατόρικες δράσεις ή διαφημίσεις της χρησιμοποιεί σταρ προκειμένου να προκαλέσει το ενδιαφέρον. Αυτή τη φορά ζήτησε από τον χορτοφάγο Χοακίν Φίνιξ να γίνει… ψάρι. Για την ακρίβεια να μας δείξει τις τελευταίες στιγμές ενός ψαριού αφού πιαστεί σε αγκίστρι, ώστε ο αποτροπιασμός που θα νιώσουμε να μας στείλει στην κατανάλωση (μόνο) σαλατών.

Και στο παρελθόν ο Φίνιξ έχει πρωταγωνιστήσει σε διαφημιστικά της PETA (εναντίον του εθίμου της γαλοπούλας την Ημέρα των Ευχαριστιών ή σπικάροντας βίντεο για τον βασανισμό των άγριων ζώων). Φέτος η PETA , σκέφτηκε πως θα ήταν και πάλι ιδανικός πρωταγωνιστής αφού είχε στόχο να κυκλοφορήσει το διαφημιστικό σποτ στην τηλεόραση τη βραδιά των Όσκαρ (θυμίζουμε πως ο Φίνιξ είναι υποψήφιος για Όσκαρ Α’ Ανδρικού ρόλου για την ταινία “The master”). Όμως το ABC αρνήθηκε να την προβάλλει γιατί τη θεώρησε πολύ πολιτική (sic) και προβοκατόρικη! Πήγε τσάμπα τόσος πνιγμός;