- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές της βραδιάς των Βραβείων της Αμερικάνικης Ακαδημίας Κινηματογράφου φαίνεται πως είναι τα πρόσωπα της νέας καμπάνιας του Calvin Klein. Παρουσιάστηκε αμέσως μετά τη νύχτα των Βραβείων και οι τέσσερις άνδρες του Moonlight έλαμψαν κυριολεκτικά: Mahershala Ali, Alex Hibbert, Ashton Sanders και Trevante Rhodes.
Actors @_Trevante_, Alex Hibbert, and @AshDSanders hit the #Oscars red
carpet in Calvin Klein tuxedos. pic.twitter.com/W9eFlAzkEt
— Calvin Klein (@CalvinKlein) 27 Φεβρουαρίου 2017
(Εδώ οι κκ. Alex Hibbert, Ashton Sanders και Trevante Rhodes με CK tuxedos στο κόκκινο χαλί των Oscars)
Στο τιμόνι ο φωτογράφος και σκηνοθέτης Willy Vanderperre με την καθοδήγηση του νέου Καλλιτεχνικού Διευθυντή του γνωστού Οίκου Raf Simons και στο styling τον Olivier Rizzo. Αυτή η ομάδα έχει δουλέψει επιτυχημένα στο παρελθόν και η συνεργασία τους εδώ φέρει μια νέα εποχή στην επικοινωνία του Calvin Klein. Μαζί ανακαλύπτουν και αναδεικνύουν το νέο sexy για τη συλλογή, Φθινόπωρο 2017.
Ο διακριτικός τίτλος της καμπάνιας είναι Revelation (Αποκάλυψη) και σύμφωνα με το δημιουργικό storytelling οι τέσσερις άνδρες αφηγούνται μετά την επιτυχία τους πως είναι να είσαι στην καρδιά της επικαιρότητας. Η καλλιτεχνική υπογραφή του Raf Simons έχει ήδη αποσπάσει θετικά σχόλια και η καταπληκτική φωτογράφιση η οποία εκθειάζει την εκθαμβωτική αρρενωπότητα των πρωταγωνιστών, είναι ότι έπρεπε να ένα ισχυρό φρεσκάρισμα της εικόνας ενός Αμερικάνικου brand που πλέον είναι συνώνυμο με το καλό ανδρικό εσώρουχο.
Κάθε φωτογραφία της Revelation καμπάνιας είναι μια μικρή ιστορία. Εδώ ο Trevante Rhodes αφηγείται στο κοινό του «I want to win like an athlete.»
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Calvin Klein (@calvinklein) στις Φεβ 27, 2017, 9:06πμ PST
Εδώ, ένα μήνα πριν, βλέπουμε το πρώτο δείγμα γραφής του Raf Simons στη νέα επικοινωνία της CK, «προάγγελος» της τωρινής καμπάνιας που ήδη έχει κατακλύσει τα social media.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Calvin Klein (@calvinklein) στις Φεβ 8, 2017, 6:19πμ PST