- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Είναι σαφές, η νέα διαφήμιση του Fiat 500L στοχεύει στις μαμάδες. Στην πραγματικότητα πρόκειται για ολόκληρο ραπ κομμάτι όπου μια Βρεταννίδα μιλάει για τις αλήθεις της σύγχρονης μάνας, όπως τα περιττά κιλά, την ακαταστασία, την ατημελησιά. «Όταν κατάλαβα ότι είχαν περάσει 3 μήνες που φόραγα μόνο πιτζάμες, γράφτηκα σε μια λέσχη ανάγνωσης μόνο για να πιω ένα ποτήρι κρασί».
Η διευθύντρια μάρκετινγκ της Fiat UK Έλενα Μπερναρντέλι δήλωσε ότι η διαφήμιση ήθελε να προσελκύσει δυναμικές μαμάδες που παλεύουν να ισορροπήσουν ανάμεσα στη μητρότητα και τη διατήρηση της προ γέννας ταυτότητάς τους. Αυτός ο στόχος οδήγησε σε εμπνευσμένους στίχους όπως "Δουλειά εναντίον σπιτιού είναι μια πνευματική πρόκληση. Είμαι χωμένη μέχρι το λαιμό σε αφοδεύσεις νηπίων". Το βίντεο κάνει θραύση πάντως,