- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Πάντα ο διαφημιστής είχε έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα στην τηλεόραση και τον κινηματογράφο. Κάπως ψαγμένος, γοητευτικός, νευρικός και σταθερά πολυάσχολος. Συνήθως η δουλειά του μοιάζει εξαιρετικά δημιουργική, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις οι συνάδελφοι εκκωφαντικά σκληροί, ανταγωνιστικοί και πανούργοι. Οξυδέρκεια και glam συνδυάζονται αρμονικά στα σενάρια των δημιουργών και τα ασφυκτικά deadlines ανεβάζουν την αδρεναλίνη ψηλά, αλλά και την τηλεθέαση. Είτε στο δημιουργικό, είτε στο client service, ο χώρος της επικοινωνίας αποτελεί σταθερά έμπνευση για αγαθούς ή αιμοβόρους χαρακτήρες.
Χαρακτήρες που θαυμάσαμε, γελάσαμε, συγκινηθήκαμε ή τρομάξαμε. Αυτοί μας δώσαν μια εικόνα και επηρέασαν αρκετούς από εμάς ή τουλάχιστον μας εξεγείρανε την περιέργεια να ασχοληθούμε με τη διαφήμιση και την επικοινωνία. Να αποκτήσουμε κι εμείς αυτόν τον απολαυστικό ερεθισμό της ματαιόδοξης αυτής δουλειάς.
Ανάμεσα σε αυτούς τους πρωταγωνιστές συγκαταλέγονται οι Tom Hanks, Judith Light, Heather Locklear και Robin William. Κάποιες φορές σε αρκετά ρεαλιστικούς ρόλους, άλλοτε σουρεαλιστικά fictional. Είστε έτοιμοι για ένα ταξίδι από το παρελθόν μέχρι σήμερα στις σειρές οι οποίες διαμόρφωσαν το στερεότυπο του διαφημιστή;
Δείτε αποσπάσματα εδώ:
Bewitched, 1964-1972
Bosom Buddies, 1980-1982
Who’s the Boss?, 1984-1992
Melrose Place, 1992-1999
Mad Men, 2007-2015
Trust Me, 2009
The Crazy Ones, 2013-2014
Παρόλα αυτά, ο χώρος της επικοινωνίας και της διαφήμισης έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια. Η διείσδυση ή αλλιώς καθιέρωση του internet και των social media έχουν διαμορφώσει ένα νέο τοπίο και η δημιουργικότητα έχει διαφορετικές απαιτήσεις. Το μοντέλο της παρουσίασης ενός τηλεοπτικού ή ραδιοφωνικού σεναρίου μοιάζει πια παλιομοδίτικο αν δεν συνοδεύεται από μια ολοκληρωμένη (360ο) καμπάνια. Φωστήρες των νέων μέσων βρίσκουν έδαφος για ευρηματικότητα ή ακόμη και εφαρμογή ακατάπαυστης ανοησίας. Η ιστορία θα δείξει και τα ταλέντα θα μείνουν.
Πηγή: clios.com/news/7-times-tv-gave-us-ad-industry-careergoals