Trending Now

Στη μονομαχία Τραμπ-Κλίντον κέρδισε η Audi

Μάχη μέχρι τελικής πτώσεως για μια θέση στο τιμόνι του Λευκού Οίκου

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

«Μονομαχία» είναι ο τίτλος της διαφήμισης της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας που βγήκε στον τηλεοπτικό αέρα κατά τη διάρκεια του πρώτου προεδρικού ντιμπέιτ μεταξύ του διδύμου Κλίντον-Τραμπ και έσπασε τα ταμεία. Με σκηνές που θυμίζουν τον κινηματογραφικό «Πόλεμο των Ρόουζ» η εταιρεία δίνει τον τόνο των τηλεοπτικών μονομαχιών των δύο προεδρικών υποψηφίων των ΗΠΑ μέχρι την ημέρα της κάλπης στις 4 Νοεμβρίου. Ταυτόχρονα κλείνει το μάτι στους Αμερικανούς ψηφοφόρους με το εξής σλόγκαν: «Αξίζει να παλεύεις για τα ωραία πράγματα στη ζωή. Σκεφτείτε συνετά πριν επιλέξτε τον επόμενο οδηγό».