Trending Now

Στη μονομαχία Τραμπ-Κλίντον κέρδισε η Audi

Μάχη μέχρι τελικής πτώσεως για μια θέση στο τιμόνι του Λευκού Οίκου

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Thestival.gr Πλειστηριασμός δικαστήρια

«Μονομαχία» είναι ο τίτλος της διαφήμισης της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας που βγήκε στον τηλεοπτικό αέρα κατά τη διάρκεια του πρώτου προεδρικού ντιμπέιτ μεταξύ του διδύμου Κλίντον-Τραμπ και έσπασε τα ταμεία. Με σκηνές που θυμίζουν τον κινηματογραφικό «Πόλεμο των Ρόουζ» η εταιρεία δίνει τον τόνο των τηλεοπτικών μονομαχιών των δύο προεδρικών υποψηφίων των ΗΠΑ μέχρι την ημέρα της κάλπης στις 4 Νοεμβρίου. Ταυτόχρονα κλείνει το μάτι στους Αμερικανούς ψηφοφόρους με το εξής σλόγκαν: «Αξίζει να παλεύεις για τα ωραία πράγματα στη ζωή. Σκεφτείτε συνετά πριν επιλέξτε τον επόμενο οδηγό». 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.