Trending Now

Κούκλες δίνουν ζωή

1η Νοεμβρίου: Πανελλήνια Ημέρα Δωρεάς Οργάνων & Μεταμοσχεύσεων

Αλκιβιάδης Σιαράβας
Αλκιβιάδης Σιαράβας
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
325158-670723.jpg

14.000 άνθρωποι βρίσκονταν σε λίστα αναμονής για μεταμόσχευση στην Ιαπωνία, ενώ μόλις 300 δωρεές οργάνων πραγματοποιούταν στη χώρα ετησίως. Ακόμη πιο λεπτή είναι η περίπτωση που αφορά στη δωρεά για μεταμόσχευση παιδικών οργάνων. Σε μια τέτοια συγκυρία λούτρινες κούκλες ανέλαβαν να ευαισθητοποιήσουν το κοινό για αυτό το ζήτημα που φαίνεται να απασχολεί την παγκόσμια υγεία. Η καμπάνια «Second Life Toys» σχεδιάστηκε για να απλοποιήσει την ιδέα της μεταμόσχευσης και να ενημερώσει παιδιά και ενήλικες με τον πιο χαριτωμένο τρόπο, δίνοντας πραγματικά δεύτερη ζωή στα παιχνίδια. Έτσι όπως ακριβώς συμβαίνει και στα όργανα, όταν αυτά μεταμοσχεύονται στους ανθρώπους που τα χρειάζονται.

Αφιερώστε δύο λεπτά για να δείτε αυτό το θαυμάσιο project.

Οι συντελεστές συνεργάστηκαν με κορυφαίους σχεδιαστές παιχνιδιών από όλο τον κόσμο και δημιουργήσαν λούτρινα «πλάσματα», όπως έναν ελέφαντα με την ουρά ενός σκίουρου, μια αρκούδα με χέρια μαϊμούς, μια φάλαινα με τα φτερά και την ουρά ενός δράκου, μια κατσίκα με πόδι αρκούδας, και πολλά άλλα. Μπαίνοντας στο www.secondlife.toys μπορείς να συνδράμεις στην ενίσχυση της καμπάνιας είτε δωρίζοντας ένα παιχνίδι, είτε αγοράζοντας ένα μέλος οργάνου για να αποκαταστήσεις τη δική σου κούκλα. Ζητείται επίσης από τον κάθε δωρητή να γράψει μια ευχαριστήρια επιστολή προς το δότη, ώστε να ολοκληρώσει έτσι την εμπειρία της προσφοράς.

Είναι σπουδαίο πώς αυτή η καμπάνια ξεπέρασε με την ευρηματική της ιδέα τα σύνορα της ανατολής και άνοιξε μια συζήτηση για ένα εξαιρετικά ευαίσθητο θέμα σε όλον τον κόσμο, το οποίο κανείς άλλος δεν το είχε θίξει με τον τρόπο αυτό. Η διαδραστικότητα του project διαθέτει σαφές εκπαιδευτικό χαρακτήρα και αξίζει την προσοχή μας.

Μια μεγάλη δημιουργική ομάδα από το Τόκιο, συνασπισμός των γραφείων Dentsu και Cliver, αξιοποιήσαν τα δυνατά τους μυαλά και το αποτέλεσμα είναι αριστουργηματικό. Με executive creative director τον Yasuharu Sasaki, creative directors τους Akira Suzuki και Togo Kida, art director τον Taiki Kawase, και άλλους συνεργάτες, έδωσαν με την ιδέα τους μια δεύτερη ζωή στα παιχνίδια, αλλά κυρίως στα παιδιά τα οποία έχουν ανάγκη από τη δωρεά οργάνων.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.