Trending Now

Σε προκαλεί να είσαι ο εαυτός σου

Ο Fab Morvan των θρυλικών Milli Vanilli εξομολογείται και μοιράζεται την αλήθεια του

Αλκιβιάδης Σιαράβας
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η μεγαλύτερη απάτη στην ιστορία της μουσικής είναι συνώνυμη με το όνομα του συγκροτήματος Milli Vanilli, το αστέρι των οποίων μεσουρανούσε το 1990. Το συγκρότημα από τη δυτική Γερμανία έκανε μεγάλες επιτυχίες στα μέσα της δεκαετίας του '80 και το 1990 εκτοξεύτηκε η διεθνής τους καριέρα, μετά από τη βράβευση ως «πρωτοεφανιζόμενου καλλιτέχνη» στα Grammy. Λίγο αργότερα την ίδια χρονιά έπρεπε να εμφανιστούν live στο Κονέκτικατ των ΗΠΑ σε μια συναυλία του MTV. Καθώς «τραγουδούσαν» το τραγούδι-ύμνο που τους έκανε παγκοσμίως γνωστούς «Girl You Know It's True», ο δίσκος κόλλησε και άρχισε να «τρώει» τους στίχους, πράγμα που απέδειξε την απάτη πίσω από την επιτυχία τους. Οι Milli Vanilli δεν είχαν τραγουδήσει ποτέ τους ούτε μια συλλαβή από τα τραγούδια τους! Το καλοστημένο αυτό pop είδωλο των Milli Vanilli αποδομήθηκε σε λίγα μόλις λεπτά και χαράχθηκε με μεγάλη απογοήτευση ως μια απάτη χωρίς προηγούμενο. Η μουσική ιδιοφυία του Γερμανού συνθέτη, τραγουδιστή και παραγωγού Frank Farian βρισκόταν πίσω από την εικόνα και τη φωνή των Fab Morvan και Rob Pilatus. Κανείς δεν φαίνεται να συγχωρέσε το άλλοτε ακαταμάχητο δίδυμο και παρά τις προσπάθειες τους να ενταχθούν πάλι στη μουσική σκηνή, δεν ευδοκίμησε καμία. Η απογοήτευση έφερε τον Pilatus αντιμέτωπο με την αυτοκτονία και ο Morvan ακολούθησε σόλο καριέρα.

image

Ο Fab Morvan τώρα πια ζει στην Ολλανδία και είναι το τωρινό αστέρι μιας καμπάνιας που φέρει τον τίτλο «Real Deals», πυλώνας της οποίας είναι ένα τύπου ντοκιμαντέρ TVC στο οποίο αφηγείται πως ο Morvan ανακάλυψε τον πραγματικό, αληθινό εαυτό του. Όπως δηλώνει ο ίδιος στη διαφημιστική ταινία για τη νέα του ζωή «Εδώ είμαι χαρούμενος. Ένα τέταρτο του αιώνα πριν, η βόμβα είχε εκραγεί. Τώρα έχω μια φυσιολογική, αληθινή ζωή. Και νιώθω φανταστικά. Το να είσαι ο εαυτός σου, μπορώ να πω, είναι η ουσία της ύπαρξης», δίνοντας ένα βαθύ μήνυμα μέσα από τη μαθητεία του ατάσθαλου παρελθόντος. Τοποθετώντας στην καρδιά του δημιουργικού δρόμου το συναίσθημα του «being real», ο Morvan και η αλυσίδα KFC στην Ολλανδία λανσάρανε την καμπάνια «What’s real and what isn’t» με την υπογραφή της Ogilvy & Mather Amsterdam. Στην ίδια κατεύθυνση, ο τραγουδιστής ερμηνεύει με τη δική του φωνή και υπογραμμίζει «Επειδή βρήκα τον αληθινό εαυτό μου ξανά, οι άνθρωποι της KFC μου ζητήσαν να τραγουδήσω για το δικό τους αληθινό κοτόπουλο». Ο πρεσβευτής του #BeReal έχει κάθε λόγο να προτείνει στο κοινό να μην εξαπατάμε κυρίως τον εαυτό μας.

Δείτε το βίντεο #BeReal με τον Fab Morvan: 

Έξυπνη, προκλητική και ανατρεπτική ιστορία με την οποία συνδέθηκε ευρηματικά η αληθινή φωνή του άλλοτε τρανού αστέρα και το πραγματικά τραγανό κοτόπουλο των KFC. Χαίρομαι που ο Fab Morvan έχει μια νέα ζωή πλέον, φοβάμαι όμως πως ποτέ δεν θα θριαμβεύσει όπως είχε συμβεί το 1990 με το «Girl You Know It’s True». 

Η σύντομη βιογραφική TVC ταινία του Morvan μπορεί ενδεχομένως να αποτελέσει έμπνευση για εγχώριους και παγκόσμιους αστέρες να ζήσουν μια αληθινή ζωή, μακριά από τις επιταγές των managers και των παραγωγών τους. Στην ίδια κατεύθυνση αφορά τον καθένα από εμάς αφού το ρόλο αυτό μπορεί να πάρει το περιβάλλον εργασίας, η οικογένεια, οι φίλοι και οι σχέσεις. Ας ζήσουν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα. #BeReal