- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Γιάννης Τσάκαλος
1’
ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Τι μπορεί να κάνει μια ιδιωτική εταιρεία αστικών συγκοινωνιών για να πείσει του πολίτες να χρησιμοποιούν λεωφορείο; Μπορεί να έχει καινούργια οχήματα που τρίζουν από καθαριότητα, συχνά δρομολόγια που εκτελούνται με ακρίβεια, προσεγμένες στάσεις, λογικές τιμές και κυρίως προσεχτικούς και ευγενικούς οδηγούς. Α και διαφημιστικό σποτ που υπερβάλλει με στυλ και χιούμορ, δίνοντας πραγματικά άλλη διάσταση στο τρόπο που βλέπουν οι επιβάτες την μετακίνηση με λεωφορείο.
Η χρήση time lapse αυξάνει το εφέ του έξυπνου σεναρίου