- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Σπέρμα δημιουργικότητας
Πώς οι Βέλγοι αποφάσισαν να διαιωνίσουν τα μεγάλα μυαλά της διαφήμισης;
Το Βέλγιο διαθέτει παράδοση όχι μόνο στις εξαιρετικές πραλίνες της, αλλά και στα δημιουργικά ταλέντα τα οποία στελεχώνουν τη διαφημιστική τους αγορά. Περίτρανη απόδειξη οι 79 Cannes Lions διακρίσεις στα παγκόσμια βραβεία του κλάδου έως το 2012. Μια μεγάλη αγορά για τη χώρα η οποία όμως χτυπήθηκε τα τελευταία χρόνια, αποθαρρύνοντας όλο και περισσότερους νέους να ενταχθούν στον κλάδο.
Με δραστικό χαρακτήρα για τη λύση του προβλήματος το Βελγικό Ινστιτούτο Δημιουργικότητάς «Creative Belgium» συνέλαβε πριν από μερικούς μήνες μια συγκλονιστική ιδέα διαιώνισης του δημιουργικού είδους. Για να εξασφαλίσουν λοιπόν το μέλλον της η Creative Belgium συνεργάστηκε με το The Centre for Reproductive Medicine των Βρυξελλών και ζήτησε από κορυφαία δημιουργικά στελέχη με βαρύ βιογραφικό και διακρίσεις να δωρίσουν το σπέρμα και τα ωάρια τους!
«Donate your creativity» υπογράφει η καμπάνια ad babes, μια αληθινή ιστορία την οποία μπορείτε να δείτε στο ακόλουθο βίντεο (ενεργοποιείστε τους υπότιτλους στα αγγλικά):
Όπως ενδεικτικά ανέφερε με χιουμοριστικό τόνο ο βραβευμένος με 33 Cannes Lions και chief creative officer της διαφημιστικής Happiness Brussels, Geoffrey Hantson «Μια μικρή σταγόνα από μένα, μια γιγάντια σταγόνα για τη βελγική δημιουργικότητα».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΚ ΑΠΟ ΝΕΑΡΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ!
Οι μαθητές του Belgian Advertising School(BAS) δεν χάρηκαν όμως με την καμπάνια και φρόντισαν με εξίσου πρωτοποριακό τρόπο να απαντήσουν στα «μεγάλα κεφάλια» της εγχώριας διαφήμισης. Μια μεγάλη έκπληξη επιφύλασσέ τους ανυποψίαστους δημιουργικούς διευθυντές όταν ένα συνεργείο τους χτύπησε την πόρτα για να τους συστήσει τα μωρά τους, πραγματικά μωρά! Το μήνυμα των μαθητών ήταν σαφέστατο, ειλικρινέστατο και άμεσο: «Μην δωρίζεται το σπέρμα σας, υιοθετείστε ένα ταλέντο». Με τολμηρό τόνο υπογράμμιζαν ότι χρειάζεται να δώσουν την ευκαιρία σε ένα νέο ταλέντο να αναπτυχθεί, δίνοντας εργασία στους νεαρούς μαθητές-επαγγελματίες του χώρου. Υπέδειξαν έτσι ότι αυτό είναι περισσότερο αποτελεσματικό για τη διαιώνιση των δημιουργικών ταλέντων του Βελγίου.
Δείτε το βίντεο-απάντηση των μαθητών του BAS το οποίο αγγίζει τα όρια της φάρσας και υπογράφει ως καμπάνια «#ADOPTOURTALENT»:
Παρά την παγκόσμια οικονομική συγκυρία πραγματικά θεωρώ αξιέπαινο ότι η διαφημιστική κοινότητα του Βελγίου έθεσε τον προβληματισμό της δημόσια με μια καμπάνια αφιερωμένη στην αναζήτηση των νέων δημιουργικών μυαλών, μια κοιτίδα ανθρώπων που καθιστούν τη χώρα ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο. Αντίστοιχα, οι νεαροί μαθητές απέδειξαν έμπρακτα το ενδιαφέρον τους με μια μοναδική στο είδος της διαμαρτυρία, χωρίς περιττές φλυαρίες και ανούσια γκρίνια. Άψογη ανταπόκριση η οποία φανερώνει την οξυδέρκεια και το ανοιχτό μυαλό της Βελγικής διαφημιστικής νεολαίας, η οποία από τα πρώτα της βήματα προκαλεί. Με μικρά γράμματα μπορείς να παρατηρήσεις ότι οι καμπάνιες χρησιμοποιούν τόσο τα φλαμανδικά όσο και τα γαλλικά, επαληθεύοντας (μήπως;) με έναν ευφυέστατο τρόπο ότι στη διαφήμιση οι δύο κοινότητες συνυπάρχουν αρμονικά.
Ευχαριστώ την ομάδα του Belgian Advertising School για τις πληροφορίες και το υλικό.