- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Στην άλλη πλευρά του πλανήτη δύο ξεχωριστά αγόρια έχουν προκαλέσει το βλέμμα των κατοίκων της Μελβούρνης. Το δίδυμο αυτό είναι γνωστό στους Αυστραλούς αφού είναι οι ήρωες μιας web σειράς που έκανε πάταγο και βραβεύτηκε για την επιτυχία του.
Δείτε την web σειρά των «The Boys» εδώ:
Με εξαίσιο χιουμοριστικό τόνο, οι ήρωες της σειράς αναπαριστούνε τους γεννητικούς αδένες του άντρα και πως αντιδρούν και αισθάνονται όταν τους ξυρίζουν, πουδράρουν και ασκούνται.
Σε μια κατεύθυνση να επενδύσουν περαιτέρω στο virality της καμπάνιας για λογαριασμό της εταιρείας εσωρούχων Bonds, οι διαφημιστικές Clemenger BBDO Melbourne και oOh! media λανσάρανε πριν από λίγες μέρες ένα διαδραστικό γιγάντιο digital billboard στο δημοφιλέστερο εμπορικό της Αυστραλιανής πόλης, το Bourke Street Mall.
Οι δύο χαρακτήρες αντιδρούν ζωντανά στις καιρικές συνθήκες μέσω RSS feed και το αποτέλεσμα εμφανίζεται σε αυτήν την πρωτότυπη outdoor καμπάνια! Όταν η θερμοκρασία πέφτει οι ήρωες ανεβαίνουν στην κορυφή του billboard και συρρικνώνονται. Αντίθετα, όταν η θερμοκρασία είναι υψηλή, τα «αγόρια» κρέμονται ελεύθερα ενώ σε θυελλώδεις καιρό, αιωρούνται!
Δείτε το video των «The Boys» στο διαδραστικό γιγάντιο billboard.
Άκρως καινοτόμο, η έως τώρα κορύφωση της καμπάνιας της Bonds μας δείχνει πως ένα επιτυχημένο viral στο digital μπορεί να έχει προέκταση στο outdoor με την ίδια δυναμική. Με δόσεις φαντασίας, τόλμης και χιούμορ η καμπάνια κατάφερε αμέσως να κεντρίσει το ενδιαφέρον των κατοίκων της πόλης, αλλά και να ταρακουνήσει με τη δημιουργικότητα της τον διαφημιστικό κόσμο.
Ευχαριστώ θερμά τους κκ. Enya Heath και Jim Moser της Clemenger BBDO Melbourne για την πολύτιμη βοήθεια στη συγκέντρωση του υλικού.