Η μεγάλη γιορτή των Βραβείων Ερμής, η οποία διανύει πλέον τα 27 της χρόνια, ωρίμασε και μεταμορφώθηκε για πρώτη φορά φέτος σε ένα διήμερο Φεστιβάλ. Φλερτάροντας με την ιδέα της εξωστρέφειας και την ανάγκη για προβολή του κλάδου της επικοινωνίας και της διαφήμισης, η διοργάνωση της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας βράβευσε τις καλύτερες ιδέες της χρονιάς που πέρασε και τα Βραβεία πραγματοποιήθηκαν 7 & 8 Μαρτίου στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».
Αφού η αστερόσκονη των βραβευμένων λάμπει πια λιγότερο, αποφασίσαμε να σας δείξουμε την πιο πραγματικά φωτεινή στιγμή των Βραβείων Ερμής. Για πρώτη φορά, «αποκαλύπτουμε» τα Ermis fillers ή αλλιώς τα εισαγωγικά βίντεο των κατηγοριών των Βραβείων. Έφτασε η ώρα να δικαιωθούν!
Στιγμές παράνοιας και ακαταλαβίστικής «πραγματικότητας», γεμάτες subtle χιούμορ, οι οποίες μιλάνε στην καρδιά της διαφημιστικής τρέλας.
Μιλήσαμε με τους δημιουργούς αυτών των βίντεο και μας είπαν δύο λόγια για τα περίφημα fillers, τα οποία αποτελούν παραδοσιακά τις πιο ξεκαρδιστικές ιστορίες της βραδιάς.
Ermis Ad / Ραδιοφωνικά Μηνύματα
Διαφημιστική εταιρεία: 4 Wise Monkeys
Εταιρεία παραγωγής: Noise&Grain
«Το φετινά Ermis Awards είχαν retro χαρακτήρα και sixties διάθεση. Παίρνοντας λοιπόν αυτό το brief καθώς και την αποστολή να φτιάξουμε το filler για τα ραδιοφωνικά spots σκεφτήκαμε να κάνουμε μια αναδρομή στο ένδοξο ελληνικό παρελθόν. Και πέσαμε πάνω στην ΥΕΝΕΔ… Πολύς λόγος είχε γίνει τα τελευταία –μνημονιακά– χρόνια για… χούντα οπότε ο πειρασμός ήταν πολύ μεγάλος. Κάναμε λοιπόν μια έρευνα των ραδιοφωνικών δηλώσεων του δικτάτορα Γ. Παπαδόπουλου και με ένα cut up τον βάλαμε να απαντάει στις ερωτήσεις ενός φανταστικού δημοσιογράφου. Μόνο που οι ερωτήσεις αφορούσαν το 2016 και οι απαντήσεις το 1967. Το αποτέλεσμα όπως θα διαπιστώσετε είναι –τουλάχιστον– ενδιαφέρον…»
Ermis Αd / Υπαίθριες Διαφημίσεις
Διαφημιστική εταιρεία: Soho Square
Εταιρεία παραγωγής: Foss Productions
«Στην αρχή αυτοί μας είπαν να φτιάξουμε ένα filler για την κατηγορία των outdoor και μετά κάποιος είπε μα τα μόνα outdoor που υπάρχουν πια είναι οι αφίσες των μπουζουκιών και μετά κάποιος άλλος είπε ε, τότε να κάνουμε κάτι με αφίσες μπουζουκιών, αλλά μετά κάποιος άλλος είπε να φτιάξουμε δικές μας αφίσες μπουζουκιών και μετά κάποιος άλλος είπε να φτιάξουμε αφίσες μπουζουκιών με κόσμο από τη διαφήμιση και στο τέλος φτιάξαμε αφίσες μπουζουκιών με κόσμο από τη διαφήμιση. Αυτό. Τίποτα άλλο».
Ermis Ad / Καταχωρίσεις
Διαφημιστική εταιρεία: attp
Εταιρεία παραγωγής: Stefi&Lynx
«Ένας νεαρός προσπαθεί μάταια να ολοκληρώσει τη σχέση του με μία γραφίστρια. Εκείνη είναι κολλημένη με τις καταχωρίσεις της. Εκείνος κάνει ό,τι μπορεί για να την καταχωρίσει στις κατακτήσεις του. Τι θα γίνει τελικά;»
Ermis Ad / Διαφημιστικές Ταινίες
Διαφημιστική εταιρεία: The Newtons Laboratory
Εταιρεία παραγωγής: filmiki
Ermis Digital
Διαφημιστική Εταιρία: Admine
Εταιρία Παραγωγής: Hellokinetik
«Η #ADMINE ταξίδεψε στο παρελθόν με τον πιο σύγχρονο τρόπο δένοντας το πιο λαμπρό αστέρι στα καλύτερά του χρόνια με το πιο hot trend της διαφήμισης. Το cult του ελληνικού κινηματογράφου συνάντησε τη digital διάλεκτο και μοιραία ξύπνησε μέσα μας... η Αλίκη! Τίποτα δε θα μπορούσε να περιγράψει καλύτερα την αγωνιώδη καθημερινότητα της διαπραγμάτευσης όσο η σκηνή με τον κυρ-Στέφανο! Το αποτέλεσμα μας δικαίωσε μιας και... δεν είναι τυχαίο αλλά ωραίο! Απολαύστε το!»
Ermis Branded Entertainment & Content
Διαφημιστική εταιρεία: Bold Ogilvy
Εταιρεία παραγωγής: Foss Productions
«Εμπνευσμένοι από τις κλασικές διαφημίσεις απορρυπαντικών των 80s, κάναμε τη συγκεκριμένη κατηγορία… προϊόν. Προϊόν που δε θα το άλλαζες με κανένα άλλο! Άλλωστε 29 κατασκευαστές διαφημιστικών το συνιστούν, αυτοί ξέρουν!»
Ermis PR
Διαφημιστική εταιρεία: Cream
«To filler της κατηγορίας PR είναι ένα filler το οποίο βασίζεται στη φράση “δεν έχουμε τα PR”, φράση που χρησιμοποιείται κυρίως όταν απαιτούνται γνωριμίες για να επιτευχθεί κάτι. Στην ουσία αυτή η φράση δεν περιγράφει με τον καλύτερο τρόπο αυτό που κάνει μια εταιρεία PR του χώρου της επικοινωνίας, αλλά από την άλλη μας φάνηκε μια απλή και ενδιαφέρουσα ιδέα για να φτιάξουμε κάτι με το οποίο θα γελάσει ο κόσμος την μέρα της τελετής».
Ermis Integrated Campaign
Διαφημιστική εταιρεία: Frank & Fame
Εταιρεία παραγωγής: TopCut Modiano
«Ο συνδυασμός πολλών διαφορετικών μέσων και εργαλείων για την καλύτερη επαφή με τον καταναλωτή και τη μέγιστη ικανοποίηση του πελάτη. Όσοι είναι της πιάτσας ξέρουν».
Ermis Direct
Διαφημιστική εταιρεία: McCann Athens
Εταιρεία παραγωγής: TopCut Modiano
«Στη διαφήμιση υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν τα συζητάς ή απλά δεν τα παραδέχεσαι. Και τότε έρχεται ένα Ermis filler από τη McCann, με έναν αληθινό Ερμή, που σου τα λέει ευθέως δίνοντας μία άμεση προσέγγιση στην καθημερινή ζωή και τους προβληματισμούς που αισθάνεσαι στη δουλειά. Γιατί κάποιες φορές είναι ωραίο τα πράγματα να λέγονται direct».
Ermis Ad / Εκστρατείες
Διαφημιστική εταιρεία: Solid
Εταιρεία παραγωγής: Feelme Productions
«Εκστρατείες. Εκστρατείες; Πααα, χάλια! Τι κάνουμε; Μέγα Αλέξανδρο; Πόλεμο; Μάχη; Βαρέθηκα ήδη. Την προσοχή σας! Κανόνας #1: Το έργο θα πρέπει να είναι σε περισσότερα από 2 μέσα. ΟΚ! Παρακολουθούμε ένα roof chase και πάνω στη φάση του κυνηγητού κάποιος πυροβολεί μία κεραία. Δεν παίζει μία και επίσης πρέπει να είναι vintage. ΟΚ. Όλο από footage υλικό vintage ταινίας. Συνεχίζω. Κάποιος πυροβολεί μία κεραία και, cut, βλέπουμε έναν άντρα που χάνει το σήμα στην τηλεόραση. Προσπαθεί να την επισκευάσει. Μάταια. Πλησιάζει να ανοίξει το ραδιόφωνο και μία σφαίρα από τα πυρά καταστρέφει και το ραδιόφωνο. Ποιος θα παίξει; Παίζω κι εγώ γιατί κάνω πολύ καλό vintage τύπο αλλά, ντάααξει, ας παίξει ο Γιάννης Μπισμπικόπουλος (ΑΜΑ ΠΕΙ ΤΟ ΝΑΙ). Καλός; Καλέ από του Κουν. Δε θα χρειαστεί να φωνάξουμε και κομμώτρια. Άντε να δούμε. (Να ’ναι καλά η FEELME και ο Γιάννης Μπισμπικόπουλος). Με αγάπη, SOLID».
Ermis Media
Διαφημιστική εταιρεία: J. Walter Thompson Athens
Εταιρεία παραγωγής: Movielab
«Η δουλειά των ανθρώπων των Media απαιτεί αφοσίωση και ενασχόληση 24/7. Έτσι, όπως είναι αναμενόμενο, πολλές φορές αυτό επηρεάζει και την προσωπική τους ζωή. Όταν ένας άνθρωπος των Media ακούει χρόνο ή χώρο αμέσως σκέφτεται τηλεόραση, ραδιόφωνο, τύπο, prime time, λανσάρισμα και ούτω καθεξής. Στο συγκεκριμένο filler λοιπόν παρακολουθούμε το χωρισμό ενός ζευγαριού που όμως δεν εξελίσσεται όπως θα περιμέναμε. Η γυναίκα της σχέσης που όπως καταλαβαίνουμε δουλεύει στα Media ακούγοντας τον φίλο της να της ζητάει αέρα και χρόνο από τη σχέση τους παρερμηνεύει τα λεγόμενά του και έτσι προκύπτει ένας χιουμοριστικός διάλογος μεταξύ τους».
Ermis Production
Διαφημιστική εταιρεία: Publicis
Εταιρεία παραγωγής: TopCut Modiano
Ermis Design
Διαφημιστική εταιρεία: FCB Gnomi
Εταιρία παραγωγής: Correct
Ευχαριστώ την ΕΔΕΕ και ειδικότερα τον Αλέξανδρο Κάρμα για τη βοήθεια να συγκεντρωθεί το υλικό. Θα ήθελα να αφιερώσω το άρθρο αυτό στους συναδέλφους στο χώρο της διαφήμισης και της επικοινωνίας, οι οποίοι λόγω των συγκυριών της αγοράς πια εργάζονται στο εξωτερικό και μας λείπουν. Νίκο Κακολύρη, κάνε «come back».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Από το Twitter μέχρι το TikTok, ο σκύλος-καρτούν έχει γίνει παγκόσμιο viral
Ο Γάλλος σταρ του Ολυμπιακού «ξαναχτύπησε» με μια επική ανάρτηση στο Χ
Η Νεφέλη Μεγκ σχολιάζει την επικαιρότητα σε πρώτο και τελευταίο βαθμό
«Ήταν δύσκολο για εμάς να έχουμε οπτική επαφή μερικές φορές λόγω της διαφοράς ύψους μας, αλλά ήταν υπέροχα»
Άντε να είσαι παιδί και να σε λένε έτσι
Ήδη βρίσκονται στην Αγγλία αναφέρουν πηγές κοντά στο περιβάλλον της
Πριν από μερικά χρόνια το πρόσωπο της 6χρονης Thylane βρισκόταν παντού
Τα συν και πλην της εβδομάδας από τη Σταυρούλα Παναγιωτάκη
Δακρυσμένη η παρουσιάστρια και μοντέλο μίλησε για το τέλος αυτής της σχέσης
Τι δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή της
«Έχουν δυσκολέψει πολύ τα μπουζούκια»
Η Rosanna Pansino πήγε το cringe σε άλλο επίπεδο
Γιατρός ισχυρίζεται ότι τα δάχτυλα και τα νύχια μας «προειδοποιούν» για σοβαρά προβλήματα υγείας
Από την πρώτη μεγάλη δημοπρασία, στο σήμερα
Έφτασε μέχρι τη σκηνή για μια... γραβάτα
Ο εκατομμυριούχος που θέλει να μείνει για πάντα νέος μοιράζεται τα ανατριχιαστικά αποτελέσματα μίας θεραπείας στο πρόσωπό του
Πάνω από 65 χιλιάδες ακόλουθους έχει φτάσει η viral φίλαθλος του Ολυμπιακού
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.