- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Το άρθρο είχε εκδοθεί στο Τεύχος Αυγούστου 2008 του περιοδικού Jupiter.
Η Madonna Louise Veronica Ciccone Ethel Ritchie, μέσα από τις διακυμάνσεις της - από τα σκουπίδια στην ποπ ιστορία - μας καταδιώκει για περισσότερες από δύο δεκαετίες. Τώρα πια είναι σίγουρο ότι αν ξαφνικά μας παρατήσει, θα επικρατήσει ένα τεράστιο χασμουρητό.
Εκεί στις αρχές των 80ς ένα κορίτσι τραγουδούσε «Like A Virgin», κάνοντας φούρλες μέσα σε μια γόνδολα στα κανάλια της Βενετίας, φορώντας ό,τι βρήκε στις αμερικανικές αγορές και στις ντουλάπες της μαμάς της πολλά κολιέ, δαντέλες και με χτένισμα που δεν θα τολμούσε καμία συνοικιακή κομμώτρια να προτείνει. Αφωνη, ασυγχρόνιστη, η Μαντόνα ετοιμαζόταν να γίνει ένα από τα εμβλήματα του 20ού αιώνα δίπλα στην Coca Cola, τον Ελβις Πρίσλεϊ, τον Κάσιους Κλέι,, τα Μc Donalds και τη Λιζ Τέιλορ.
Στη δεκαετία του '80 ο φεμινιστικός θρίαμβος που εκπροσωπήθηκε από τη Μάργκαρετ Θάτσερ στο νούμερο 10 της Downing Street, η Μαρτίνα Ναβρατίλοβα στα γήπεδα του τένις, η Τζόαν Κόλινς στην τηλεόραση και στάρλετ σαν την Τζάνετ Τζάκσον στα τσαρτς. Αδιαφιλονίκητα η πρώτη κυρία αυτού του κινήματος υπήρξε η Λέων Μαντόνα.
Με τον Ηλιο της σε σύνοδο - εκτός ζωδίου- με τον Πλούτωνα και τετράγωνο (δύσκολη γωνία) με τον Αρη στον Ταύρο η Μαντόνα διαθέτει εξουσία, ήρθε να ταρακουνήσει τα σεξουαλικά ταμπού (Πλούτων) και φυσικά για να τολμήσει, για να παλέψει, για να ανταγωνιστεί, για να ανοίξει καινούργιους δρόμους παρά να ακολουθήσει (Αρης).
Ξαφνικά με αυτήν ο φεμινισμός δεν υπήρχε για το δικαίωμα στην ισότητα, αλλά για το δικαίωμα μιας γυναίκας να χαίρεται τη ζωή της και να βγάζει τόσα λεφτά όσο και ο καλύτερος από τους άντρες. Η Μαντόνα άρπαξε το φεμινισμό ως γυναίκα των σπηλαίων που μόλις σκότωσε το γεύμα της. Εγινε έμπνευση για τις νέες γυναίκες πολύ περισσότερο από τις φεμινίστριες που διαιωνίζουν το παθητικό γυναικείο στερεότυπο.
Η Μαντόνα - ένα από τα οκτώ παιδιά ενός εργάτη αυτοκινητοβιομηχανίας και μιας μητέρας που πέθανε στα έξι της (ο Κρόνος στον 4ο δείχνει σε μερικές περιπτώσεις κυριολεκτική ορφάνια και στις περισσότερες ένα μελαγχολικό ψυχρό οικογενειακό περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από οικονομικές στερήσεις, πρόωρη ανάληψη ευθυνών, προβλήματα με τον πατέρα και που μια λύση είναι να φύγεις όσο το δυνατόν γρηγορότερα και πιο μακριά από αυτό το σπίτι, γεγονός που έκανε η Μαντόνα πολύ γρήγορα), άρχισε τη ζωή της με πολύ λιγότερα προσόντα από τις wannabees - δηλαδή της έφηβης που φιλοδοξεί να γίνει cheerleader και που αρχίζει να τραγουδάει, όταν βλέπει κάμερα ή μικρόφωνο.
Μέσα σε λίγα χρόνια κατάφερε από το Ντιτρόιτ και τις φωτογραφήσεις για 10 δολάρια την ώρα να γίνει μια βιομηχανία από μόνη της. Με ωροσκόπο Σελήνη, Ερμή και Πλούτωνα στην Παρθένο η Μαντόνα όταν βάζει στόχους, τους ολοκληρώνει με συνέπεια πληρωμένου δολοφόνου. Με τον κυβερνήτη του ωροσκόπου της Ερμή στο 12ο μπορεί να ήταν απόμακρη ως παιδί, αλλά μεγαλώνοντας έμαθε να στηρίζεται στην εσωτερική της δύναμη.
Πολλές φορές ο κυβερνήτης του ωροσκόπου στο 12ο οίκο δείχνει όπως στην περίπτωση της Μαντόνα καριέρα στις σόου μπίζνες. Ο Δίας επί πλέον στα τέλη του δεύτερου οίκου (χρήματα, αξίες) που θεωρείται να επηρεάζει τον 3ο της οίκο δείχνει πρακτικότητα, μια ευκολία στη σχέση της με τα μίντια και το κοινό και τεράστια δημιουργικότητα.
Η αυτοπεποίθηση κάνει τη διαφορά
Γιατί όμως η Μαντόνα; Είναι συμπαθητική αλλά δεν είναι εντυπωσιακά όμορφη, είναι καλή χορεύτρια αλλά όχι τόσο καλή, είναι καλή ηθοποιός μόνο όταν παίζει τον εαυτό της και επίσης διατείνεται ότι είναι τραγουδίστρια. Η απάντηση είναι Δύναμη -που η έλλειψή της χαρακτήριζε την τρωτή Μέριλιν Μονρόε.
Οι γυναίκες που έλκονται συνήθως από τη βιομηχανία του θεάματος είναι αδύναμα πλάσματα που προσπαθούν να θάψουν τον παλιό μίζερο εαυτό τους κάτω από μια λαμπερή καινούργια ταυτότητα και να ξαναζωντανέψουν σαν φοίνικας. Νέο όνομα, επινοημένο βιογραφικό και ουπς ξαναγεννιέσαι από την αρχή.
Η Μαντόνα με Κριό στην ακμή του 8ου οίκου της (σεξ, θάνατος, αναγέννηση) και τον Αρη στον 9ο μπορεί να βάλλει ενθουσιασμό και ιδεαλισμό σε όλα τα εμπόδια που απειλούν να την καταστρέψουν. Υπάρχει γερή θέληση και πίστη σε αυτό που κάνει. Μπορεί να φάει τα μούτρα της, αλλά σηκώνεται γρήγορα γιατί πιστεύει -στον εαυτό της και σε μια δύναμη που θεωρεί ότι την προστατεύει.
Οι ποπ στάρλετ είναι τόσο ανασφαλείς που είναι έτοιμες να αρχίσουν το ποτό ή να πέσουν στα ναρκωτικά μόλις ο εραστής και μέντοράς τους πάψει να ενδιαφέρεται για αυτές. Εχουμε δει πολλές φορές αυτό το έργο -από τη Μάριαν Φέιθφουλ στην Ντέμπι Χάρι κι έπειτα στην Ανι Λένοξ. Στις πρώτες της παραστάσεις η Μπλόντι ήταν τόσο ντροπαλή, που γινόταν μειονέκτημα όταν έφτανε να κρύβεται πίσω από τα τεράστια ηχεία επί σκηνής για να μην τη βλέπουν, ώστε να τραγουδάει ήρεμη μακριά από το απειλητικό πλήθος.
Η σκέψη ότι η Μαντόνα μπορεί να είναι θύμα μιας τέτοιας φοβίας είναι αστεία. Σε ένα περιβάλλον όπου κυριαρχούν οι νευρωτικές, όταν αναφερόμαστε στη Μαντόνα μιλάμε για δύναμη της φύσης, για ένα τσουνάμι με τόση εμπιστοσύνη στον εαυτό της, που μερικές φορές φτάνει στα όρια του ψυχωτικού.
Η μόνη της ανασφάλεια φαίνεται ότι ήταν το χτίσιμο της εικόνας της πάνω στη συνεχή ανανέωση, ο φόβος μήπως φανεί κάποια στιγμή εκτός εποχής ή ξεπερασμένη. Το γεγονός ότι η Ντέμπορα Χάρι, που είχε τα πάντα παρά πάνω από αυτήν, εκτός από αυτοπεποίθηση, πετάχτηκε πολύ γρήγορα στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, θα πρέπει να παράτεινε την ξαγρύπνια της Μαντόνα για μερικά δευτερόλεπτα.
Για να ξεφύγει από αυτό προσπάθησε να αλλάζει συνέχεια. Δεν είναι τα τραγούδια της που θυμάσαι αλλά οι μεταμορφώσεις της -η Μαντόνα σαν αποπλανημένη παρθένα, σαν Μέριλιν, σαν πόρνη πολυτελείας, πάνω στον Σταυρό, σε μπορντέλα, ως αγία, με νυφικό, με παγιέτες, με σουτιέν κώνους, ακροβάτισσα, να πιάνει τον καβάλό της, σαν Κινέζα, ασπρόμαυρη, μάγισσα, ντίβα και βιβλική ηρωίδα, μητέρα και ερωμένη, μεγαλοαστή, Εβίτα και κλόουν. Από την πρώιμη, λίγο βρόμικη υποταγή του Burning up και την απογείωση του Material Girl , Open your heart, Get into the Groove από ντίσκο γκόμενα σε billboard icon.
Ο διάσημος Αμερικανός συγγραφέας Νόρμαν Μέιλερ, ο οποίος πήρε συνέντευξη από τη Μαντόνα το 1994 για το περιοδικό «Esquire», έγραψε: «Δεν έχει κάνει μόνο τα καλύτερα βιντεοκλίπ από όλους τους άλλους, αλλά τους ξεπέρασε σε προσωπικότητα. Ηταν η πρώτη καλλιτέχνις των μουσικών βίντεο που αποτελούν τη μόνη δημοφιλή νέα καλλιτεχνική έκφραση της αμερικανικής ζωής».
Με Ουρανό στο Λέοντα στο 12ο σε τετράγωνο με τον Αρη στον Ταύρο στον 9ο, η αυθεντικότητα είναι η λέξη-κλειδί. Οπως και η γρήγορη δράση, οι αλλαγές, η επαναστατικότητα, η πρωτοπορία. Είναι τόση η ανάγκη για κινητικότητα και δράση, που κάποιος με τέτοια όψη είναι σαν να ζει έχοντας στα βρεγμένα χέρια του γυμνά ηλεκτρικά καλώδια. Οσο για τους οίκους που βρίσκονται οι πλανήτες, δεν γνωρίζουν όρια και αυτός που έχει πλανήτες σε αυτούς δεν θέλει να περιορίζεται από γήινους περιορισμούς. Στόχος η σημαία να στήνεται σε ψηλότερες κορυφές κάθε φορά.
Χτίζοντας το είδωλο
Οι στάρλετ είναι συνήθως πιο σέξι από τις σταρ. Η απελπισία τους να διακριθούν τους δίνει μια ωμή, «είμαι έτοιμη για όλα», πόζα που περνάει για καυτή σεξουαλικότητα. Από αυτή την άποψη η μουτζουρωμένη, μπερδεμένη στάρλετ του Borderline ήταν πολύ πιο επιθυμητή από τη μετέπειτα αδύνατη, άψογα μακιγιαρισμένη και με κτηνωδώς προσχεδιασμένες μεταμορφώσεις Μαντόνα.
Αν η Μαντόνα είχε κατά νου να επιστρατεύει μια σειρά από γκλάμορους λουκ από περασμένες δεκαετίες, το μέλλον της δεν θα ήταν καθόλου σίγουρο. Κάθε περπατημένη γυναίκα που έχει δύο κύτταρα μέσα στο κεφάλι της κι ένα γεμάτο ντεκολτέ, μπορεί να το κάνει. Κάποια στιγμή έμοιαζε σαν drag queen εξαιτίας της συνήθειάς της να φοράει δεύτερο χέρι στιλ. Οπότε άρχισε να αφαιρεί ξεκινώντας από το μέικ απ της. Το παρελθόν άρχισε να διορθώνεται με νυστέρι. Η αρχική δήλωση, «το να χάσω την παρθενιά μου το θεώρησα μια καλή κίνηση καριέρας», μεταλλάχθηκε σε «δεν κοιμήθηκα με κανένα για να με προωθήσει».
Για να είμαστε δίκαιοι, δεκάδες τεμπέληδες δημοσιογράφοι και editors βοήθησαν, υποκίνησαν και πίεσαν τη Μαντόνα να υποκύψει στις φαντασιώσεις της σαν Μέριλιν. Η αλήθεια είναι ότι η Μαντόνα έχει τόση σχέση με τη Μονρόε όση και ο Αλέξης Γεωργούλης με τον Νίκο Κούρκουλο- οι δύο πρώτες είναι ξανθιές, οι δύο δεύτεροι είναι ηθοποιοί και οι ομοιότητες σταματάνε εκεί. Αφαιρέστε το χρώμα και κανένας δεν θα συγκρίνει τη Μέριλιν με την καστανή Μαντόνα.
Η νεαρή Μαντόνα σκεπτόταν ότι η ομορφιά ήταν το καύσιμο που έπρεπε να καεί στο δρόμο για την επίτευξη των στόχων. Η σημερινή Μαντόνα φαίνεται να σκέπτεται ότι η ομορφιά πρέπει να περιφρουρηθεί με κάθε κόστος. Αλλη μια ποπ συντηρητική, που τραγουδάει για τη ζωή στην κόψη του ξυραφιού και δεν έχει καμιά σχέση με αυτή. Η Μαντόνα είναι βαρετή με θέματα υγείας.
Οχι κρέας, όχι ναρκωτικά, ούτε αλκοόλ, νικοτίνη ή καφεΐνη. Η απουσία όλων αυτών μοιάζει να έχει... κοσμετολογικό αποτέλεσμα- «δεν έφαγα ποτέ κρέας- οι χορτοφάγοι είναι πιο χλωμοί. Τι μπορείς να πεις για ένα κορίτσι που πετάει το εσώρουχό της από τη σκηνή στο κοινό και ξεκινάει τη μέρα της τρέχοντας πέντε μίλια; Που τραγουδάει τραγούδια για τις χαρές μιας ηδονικής ζωής και ζει με τόφου και σόγια; Που στα πενήντα της γυμνάζεται 4 ώρες τη μέρα;
Τα live show της έχουν τόση σχέση με το σεξ όσο και η πορνεία. Με άλλα λόγια, ο αληθινός οργασμός προέρχεται από το ταμείο. Ολα αυτά είναι χαρακτηριστικά της Σελήνης της στην Παρθένο που θεωρεί το σώμα ιερό τέμενος και τη διαφύλαξή του ως υπέρτατη υποχρέωση. Οι καταχρήσεις είναι ανεπίτρεπτες και ποτέ κανείς δεν έχει διανοηθεί στα τόσα χρόνια να την κατηγορήσει για επικίνδυνες συνήθειες. Η Σελήνη της σε τετράγωνο με τον Κρόνο και σύνοδο με τον Πλούτωνα δημιουργεί μια πολύ προσεκτική, μελετημένη συμπεριφορά, την έντονη ανάγκη κοινωνικής αποδοχής (Κρόνος) και τη βεβαιότητα ότι αν αφεθεί στην αυτοκαταστροφή δεν θα βοηθηθεί από κανέναν (Πλούτωνας).
Φουλ του 12ου
Το κομβικό σημείο του γενέθλιου χάρτη της Μαντόνα είναι ένας εντονότατος 12ος οίκος (Ουρανός, Ηλιος, Πλούτωνας, Ερμής) που σημαίνει ότι η Μαντόνα έχει δίαυλο επικοινωνίας με το συλλογικό ασυνείδητο. Με τη διάσταση του συλλογικού ασυνειδήτου που σχετίζεται με τις επιθυμίες, τα όνειρα, τις προσδοκίες, τις λαχτάρες του, τους πόθους του.
Η Μαντόνα προσωποποιεί τις ελπίδες και τα όνειρα όλων μας. Αρα, οι προσωπικές της επιδιώξεις πρέπει να είναι στην υπηρεσία κάτι μεγαλύτερου από την ίδια. Η Καμπάλα είναι μία πρώτη διέξοδος σε αυτό το αίτημα. Μια μορφή σωτηρίας, μια διαχρονική φιλοσοφία ζωής με βάθος και έμπνευση: «Ολοι είμαστε υπεύθυνοι για τις πράξεις μας, τη συμπεριφορά μας, τις λέξεις μας... Είμαι ο αρχιτέκτων του πεπρωμένου μου».
Με τον Ηλιο στο 12ο η αίσθηση της μοναδικότητας, η επιδίωξη να ολοκληρωθείς και να νιώσεις ιδιαίτερος περνάει μέσα από την αίσθηση ότι πρέπει να εκφράσεις τα συλλογικά όνειρα, τους συλλογικούς πόθους. Με τον Ηλιο στο 12ο πρέπει να λειτουργήσεις σαν μεγάφωνο αυτών που νιώθει ο κόσμος και δεν μπορεί να τα εκφράσει.
Χρέος είναι η λέξη-κλειδί, εξ ου και η στράτευσή της στην υπόθεση του Μαλάουι με το ντοκιμαντέρ «I am Because We Are», το οποίο σκηνοθέτησε και έκανε την παραγωγή του και μιλάει για μια ρημαγμένη από το AIDS και τη φτώχεια χώρα και η υιοθέτηση του μικρού Ντέιβιντ από το Μαλάουι.
Κάποιοι άλλοι που θεωρούν το 12o οίκο του Κάρμα θα μιλούσαν για καρμικά χρέη και μάλλον τους δικαιώνει η Μαντόνα, λέγοντας στο «Vanity Fair»: «Συχνά με ρωτάνε γιατί διάλεξα το Μαλάουι. Τους απαντώ ότι δεν το διάλεξα. Με διάλεξε. Πήρα ένα τηλέφωνο από μια γυναίκα που ονομάζεται Βικτόρια Κίλαν, γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Μαλάουι. Μου είπε ότι υπάρχουν πάνω από ένα εκατομμύριο ορφανά από AIDS. Μου είπε ότι δεν υπάρχουν αρκετά ορφανοτροφεία. Οτι τα παιδιά είναι παντού. Ζουν στους δρόμους, κοιμούνται κάτω από γέφυρες. Βρίσκονται σε εγκαταλειμμένα κτίρια. Οτι δολοφονούνται, απάγονται, βιάζονται.
Σχεδόν έκλαιγε. Ρώτησα πώς μπορώ να βοηθήσω. Μου είπε ότι οι άνθρωποι σε ακούνε και ότι έχεις τα μέσα να βοηθήσεις. Αισθάνθηκα άσχημα. Τη ρώτησα πού είναι το Μαλάουι. Μου ζήτησε να κοιτάξω το χάρτη και το έκλεισε. Αποφάσισα να ερευνήσω το θέμα και κατέληξα βρίσκοντας περισσότερα πράγματα από ό,τι λογάριαζα.
Για το Μαλάουι, για τον εαυτό μου, για την ανθρωπότητα». Δεν θα μπορούσε καλύτερα να εκφραστεί ο 12ος οίκος. Αργά ή γρήγορα αυτός ή αυτή που έχει έντονο το 12ο οίκο θα πρέπει να μιλήσει εκ μέρους κάποιων που δεν έχουν φωνή και δύναμη να το κάνουν και θα πρέπει να δώσει πίσω στην κοινωνία ένα κομμάτι από αυτά που του δόθηκαν.
Με το Λέοντα στο 12ο της χρειάζεται να δώσει πίσω στο συλλογικό ασυνείδητο κάτι λαμπερό, μοναδικό, δραματικό. Να εκφράσει ένα σύγχρονο μύθο. Ομως στο 12ο χρειάζεται να θυσιάσεις και κάτι. Να αφήσει πίσω σου ένα κομμάτι του εγωισμού που εκφράζει ο Ηλιος της. Αυτό δεν σημαίνει ότι η Μαντόνα θα πρέπει να θυσιάσει μέρος της λάμψης της, της δημιουργικότητάς της ή της μοναδικότητάς της, αλλά δεν θα αισθανθεί ποτέ ολοκληρωμένη, εάν τα παιδιά δεν είναι ευτυχισμένα και οι άνθρωποι δεν είναι δημιουργικοί. Εάν θέλει να ακολουθήσει το πεπρωμένο της, τότε η δράση της δεν θα περιοριστεί στον εαυτό της. Η προσωπική της έκφραση πρέπει να υπηρετεί τις συλλογικές ανάγκες. Οι συλλογικές ανάγκες δεν είναι πάντα θετικές -υπάρχουν σκοτεινοί πόθοι, πάθη, εμμονές, άγχη, πόνοι.
Κάποιος με έντονο 12ο που δεν μπορεί να διαχειριστεί τις θετικές πλευρές του Ηλιου του μπορεί να γίνει ολοκαύτωμα στην αρνητικότητα- διαζύγια, αυτοκαταστροφή, ναρκωτικά, αλκοόλ είναι τα παράγωγα. Καθόλου τυχαία ο 12ος ονομάζεται και οίκος της καταστροφής, όπου το μεγαλειώδες συνυπάρχει με τις φοβίες, τα άγχη, τις νευρώσεις, τις μονομανίες, τις εμμονές, την ψυχολογική ανισορροπία.
Η δήλωση της Μαντόνα στο αγγλικό περιοδικό «Dazed and Confused» πριν από λίγο καιρό είναι αποκαλυπτική: «Υπάρχουν στιγμές που αισθάνομαι ανίκητη και ξέρω ότι έχω το κοινό στο χέρι μου -ξέρω ότι όλα είναι τέλεια. Και ύστερα παθαίνω κρίση πανικού, όπου αισθάνομαι ότι όλοι αναπνέουν τον αέρα μου και δεν μπορώ να καλύψω τις προσδοκίες όλων αυτών των ανθρώπων και ότι μπορεί να πεθάνω στη σκηνή. Συνήθως προσπαθώ να γυρίσω την πλάτη μου στο κοινό, να πάρω μια βαθιά ανάσα και να θυμίσω στον εαυτό μου ότι όλο αυτό είναι στιγμιαίο. Δεν σκέπτομαι ότι θα πάνε όλα χάλια- παθαίνω κρίση πανικού ότι δεν έχω αέρα να αναπνεύσω».
Υπερβολή και ματαιοδοξία
Η Μαντόνα πολλές φορές φαίνεται ότι βρίσκεται εκτός πραγματικότητας και αυτό άλλες φορές είναι υπέροχο και άλλες εκνευριστικό. Οταν όπως βαθμολόγησε με 10 τον εαυτό της ως σύζυγο, ερωμένη, τραγουδίστρια και- γκλουπ- ηθοποιό. Ολοι θα συμφωνούσαμε μαζί της εάν το 10 το έπαιρνε με άριστα το 100. Ή με τις δηλώσεις της για την κόρη της Λούρδη.
Βλέποντας τη Λούρδη στις αρχές του 2000 σε ηλικία 4, 5 χρόνων (σήμερα είναι 11) να ζει τη ζωή ενός εστέτ, ήταν σχεδόν τρομακτικό να σκέπτεσαι ότι έδωσε 36.000 λίρες για να της αγοράσει ρούχα, χωρίς να υπολογίσει κανείς τα ρούχα των Versace, Gaultier και Dolce & Gabbana σε ειδική παραγγελία μινιατούρες για αυτήν και τις επισκέψεις της μικρής σε σπα ομορφιάς.
Μιλώντας για την αγορά ενός κασμιρένιου παλτό με γούνινο γιακά, ενός ινδικού σάρι και μιας στολής καουγκέρλ η Μαντόνα δήλωσε σε μια γερμανική εφημερίδα: «Η Λούρδη διαθέτει μια πολύ αποκλειστική γκαρνταρόμπα για ένα κοριτσάκι 4 χρόνων, αλλά της αρέσουν τα ρούχα και τα καλλυντικά πάρα πολύ». Η Μαντόνα κατέληξε με μια απωθητική φράση: «Είναι το πιο κοριτσίστικο κορίτσι που ξέρω, εκτός από μένα».
Με μια στερημένη παιδική ηλικία - Κρόνος στον 4ο- και την ψύχωση με τη μητέρα που έχασε, η Μαντόνα γίνεται με τη σειρά της μια υπερπροστατευτική μητέρα, που μέσα από την υλική υπερπροσφορά στην κόρη της προσπαθεί να την ελέγξει και να τη χειραγωγήσει (Σελήνη σύνοδος Πλούτωνα).
Παρόλο που τα τραγούδια της είναι αδιάφορα και οι ταινίες της περισσότερο αδιάφορες, πάντα περιμένεις να ακούσεις από τη Μαντόνα κάτι ενδιαφέρον και ευφυές. Είναι σαν όλο το πνεύμα και η αυθεντικότητα που οι άλλοι βάζουν στη δουλειά τους η Μαντόνα να τα φυλάει για τα μίντια. Είτε απαντάει στην ερώτηση εάν ήταν φεμινίστρια «Ω, ναι, πιστεύω σε οτιδήποτε κάνουν οι φεμινίστριες. Αλλά ήμουν πολύ ανυπόμονη.
Επρεπε να κάνω τα πάντα μόνη μου» ή γυρίζοντας πίσω για να απαντήσει σε κάποιον που τη ρώτησε αν είχε μια σύντομη σχέση με κάποιο διάσημο («Μόνο αν μπορούσα να τον χαστουκίσω πρώτη και να τον κάνω να κλάψει μετά»), πάντα λέει τα απροσδόκητο και αυτό που δεν λέγεται: (Η Σελήνη σε σύνοδο με τον Ερμή στην Παρθένο μπορεί να είναι εξαιρετικά ευφυής, ο Ερμής σε τρίγωνο με τον Αρη στον Ταύρο δείχνει γρήγορες απαντήσεις, ανταγωνιστικό μυαλό και δυναμική επικοινωνία, ενώ ο Ερμής σε σύνοδο με τον Πλούτωνα θεωρεί τη γλώσσα τόσο ισχυρή που τη χρησιμοποιεί σαν όπλο). Ετσι αισθάνεσαι άβολα όταν ακούς πόσο κοριτσίστικο κορίτσι είναι και πόσο περήφανη είναι για όλα τα άχρηστα πράγματα.
Μετά την κορυφή, τι;
«Η Μέριλιν ήταν θύμα. Εγώ δεν είμαι», είπε, αλλά η ειρωνεία είναι ότι τα θύματα συνεχίζουν να υπάρχουν και να γίνονται αθάνατα, αφού δεν τα κατάφεραν καθόλου καλά ως ανθρώπινα όντα. Η Μέριλιν, ο Ελβις, ο Τζέιμς Ντιν ήταν αδύναμοι, ελαττωματικοί, και ποτέ δεν είχαν τον έλεγχο. Το μόνο πράγμα που κάνει τη Μαντόνα τόσο επιτυχημένη -ο αυτοέλεγχός της, Πλούτωνας δηλαδή και γωνιακός Κρόνος- μπορεί παραδόξως να είναι αυτό που θα της στερήσει την αθανασία. Το φεμινιστικό κέρδος μπορεί να είναι απώλεια για τη μυθολογία.
Η φιλοδοξία της Μαντόνα ήταν να κατακτήσει τον κόσμο. Τον κατέκτησε, αλλά τώρα πια είναι σίγουρο ότι δεν θα πάρει καν μια υποψηφιότητα για Οσκαρ. Θα χωρίσει; Θα χωρίσει. Η διαδικασία μεταμόρφωσης και των αλλαγών στη ζωή της που ξεκίνησε από τον Αύγουστο του 2007 με τον Κρόνο να περνάει από τον Ηλιο της και να συνεχίζει με τον Πλούτωνα και τον Ερμή, για να περάσει στον ωροσκόπο της στις 8ης της Παρθένου στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου κι έπειτα στη Σελήνη της στα τέλη Αυγούστου - αρχές Σεπτεμβρίου, δείχνει ότι το διαζύγιο έχει δρομολογηθεί και η επίσημη ανακοίνωση δεν αργεί.
Με Ιχθύες στον 7ο οίκο της (γάμος, συντροφικές σχέσεις, άλλος) υπάρχει απογοήτευση στις συντροφικές της σχέσεις. Ο άλλος αργά ή γρήγορα δεν ανταποκρίνεται στο βάθρο που τον έχει τοποθετήσει και τότε σπάει σε χίλια κομμάτια. Με τον κυβερνήτη του 7ου οίκου της Ποσειδώνα στον 3ο, η Μαντόνα θέλει να επικοινωνεί με τους συντρόφους της και με τον παλιό κυβερνήτη του 7ου Δία στο 2ο δείχνει επίσης ότι η Μαντόνα παντρεύεται για την ασφάλεια που της προσφέρει ένας σύντροφος, αλλά και γιατί μοιράζονται το ίδιο σύστημα αξιών -λέγεται ότι η αιτία που χωρίζει τον Γκάι Ρίτσι είναι γιατί δεν συμμερίζεται πια τις απόψεις της για την Καμπάλα.
Παρ' όλα αυτά, ο Κρόνος τής έδωσε κύρος με την υπόθεση του Μαλάουι, οι περιοδείες της σπάνε όλα τα ρεκόρ εισιτηρίων, έχει ήδη κερδίσει εκατομμύρια και άλλα κι άλλα και το τελευταίο της σίντι Hard Candy ήταν χρυσοφόρο πριν βγει στα δισκοπωλεία αφού τα συμβόλαιά της με τη Vodafone, την Unilever και τη Fuji το έκαναν ήδη εξαιρετικά επιτυχημένο. Η Μαντόνα είναι πάντα εδώ. Και το πιο σημαντικό είναι ότι συνεχίζει να δείχνει σαν πόρνη και να σκέπτεσαι σαν μαστροπός. Και όπως όλοι ξέρουμε, αυτός ο συνδυασμός αποτελεί την επιτομή της μοντέρνας γυναίκας.