- CITY GUIDE
- PODCAST
-
28°
Ράλι Κροατίας: O Kalle Rovanpera πρώτος με διαφορά
Η πρώτη ημέρα του Ράλι ήταν ιδιαίτερα δύσκολη για όλα τα πληρώματα
Ράλι Κροατίας - 1η ημέρα: Πρώτος ο Kalle Rovanpera - Ακολούθησαν ο Thierry Neuville και ο Ott Tanak στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα
Μετά τις 8 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) της πρώτης ημέρας του Ράλι Κροατίας, ο Kalle Rovanpera, με Toyota Yaris, ηγείται με κάτι παραπάνω από ένα λεπτό διαφορά.
Ήταν μία ιδιαίτερα δύσκολη ημέρα για όλα τα πληρώματα, εκτός από τον νεαρό Φινλανδό, τόσο λόγω καιρού (βροχή, ομίχλη και περιορισμένη ορατότητα) όσο και λόγω των συνθηκών του δρόμου μέσα στις Ε.Δ.
Ξεκάθαρος νικητής ο Rovanpera, ο οποίος τερμάτισε πρώτος σε 7 από τις 8 Ε.Δ, και μας θύμισε τις επιδόσεις του στο Ράλι Ακρόπολις τον Σεπτέμβρη του 2021. Δήλωσε ότι ήταν μία από τις καλύτερές του μέρες σε αυτοκίνητο ράλι και ότι ελπίζει να μπορέσει να κρατήσει την πρωτιά. Λόγω καιρικών συνθηκών, το γεγονός ότι ξεκινούσε πρώτος ήταν προς όφελός του, σε αντίθεση με άλλους αγώνες όπου ο πρώτος οδηγός εκτελεί χρέη «σκούπας» και αυτό λειτουργεί εις βάρος του.
Ο Βέλγος Thierry Neuville και ο συνοδηγός Martijn Wydaeghe, με Hyundai i20, απείχαν μόλις 12,5 δευτερόλεπτα από τον Rovanpera μετά τις πρώτες 4 Ειδικές Διαδρομές, και είχαν μόλις τελειώσει το πρωινό σκέλος της ημέρας, όταν το αυτοκίνητό τους έμεινε στα όρια της πρωτεύουσας της Κροατίας με προβλήματα στον alternator. Το πλήρωμα κατάφερε να επανεκκινήσει το i20 N αλλά τους έμεινε και πάλι λίγο μετά αναγκάζοντάς τους να το σπρώξουν 800 μέτρα σε έξι λεπτά για να φτάσουν στο time control στην είσοδο του service park. Η ποινή των 40 δευτερολέπτων έριξε το πλήρωμα στην τέταρτη θέση, 52,5 δευτερόλεπτα μακριά από τον ηγέτη Rovanperä. Ωστόσο, στο τέλος της ημέρας ο Neuville επανήλθε δυναμικά στη 2η θέση, 1 λεπτό και 4 δευτερόλεπτα μακριά από τον Rovanpera.
Επίσης άτυχος, αλλά και απρόσεκτος, υπήρξε ο Γάλλος Adrien Fourmaux, με Ford Puma, ο οποίος έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου στην 3η Ε.Δ. της ημέρας, και κατέστρεψε, για ακόμη μια φορά, και το Puma του και τον κήπο ενός Κροάτη πολίτη, και βγήκε εκτός αγώνα. Οι αναξιόπιστες και επανειλημμένως πια κακές επιδόσεις του Fourmaux στους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος θα έχουν σίγουρα επιπτώσεις στην καριέρα του, εκτός και αν καταφέρει να επανορθώσει.
Ο Εσθονός Ott Tanak, με Hyundai i20, κατάφερε να κρατήσει την 3η θέση στην κατάταξη μέχρι το πέρας της ημέρας. Ήταν 2ος στην 6η Ε.Δ., αλλά έπαθε λάστιχο στην 7η και αυτό του κόστισε μια θέση.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ηγείται με 42,5 δευτερόλεπτα διαφορά
Η πρακτική που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και γίνεται πια παντού
Ένα αεροδυναμικό fastback SUV με εμφάνιση αιλουροειδούς το οποίο, σύμφωνα με την Peugeot, έχει οδηγήσει το δημιουργικό design σε νέα πλαίσια.
Η Βρετανία έχει αυτές τις μέρες την τιμητική της: εκλογικές, ποδοσφαιρικές και αυτοκινητικές νίκες
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Η ιστορία του αγώνα που αξίζει να δει κανείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.