- CITY GUIDE
- PODCAST
-
19°
Ξεκίνησε το Ράλι Καταλονίας, μετά από δύο χρόνια
Τον γρηγορότερο χρόνο στο Shakedown έκανε ο Sebastien Ogier
Ράλι Καταλονίας 2021: Επιστρέφει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι ως αμιγώς ασφάλτινος αγώνας.
Ξεκίνησε την Πέμπτη, 14 Οκτωβρίου, το Ράλι Καταλονίας, το οποίο διεξήχθη την τελευταία φορά το 2019 ως μεικτός αγώνας (χώμα και άσφαλτος) και πλέον επιστρέφει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (World Rally Championship) ως αμιγώς ασφάλτινος.
Η δήλωση του Sebastien Ogier, με Toyota Yaris, ότι η Καταλονία διαθέτει τις καλύτερες Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) στο WRC, προμηνύει ότι θα εξελιχθεί τις επόμενες ημέρες ένας εξαιρετικός αγώνας, στον οποίο υπενθυμίζουμε ότι αναμένεται, εκτός απροόπτου, να «απονεμηθούν» και οι δύο τίτλοι, κατασκευαστών και οδηγών.
Όλα αυτά στον απόηχο των δηλώσεων του Thierry Neuville, του εργοστασιακού οδηγού της Hyundai Motorsport WRT, ο οποίος άσκησε σκληρή κριτική, για μια ακόμα φορά, για το νέο υβριδικό αυτοκίνητο Rally1. Συγκεκριμένα ο Βέλγος οδηγός είπε ότι δυσκολεύτηκε να προσαρμόσει το στυλ οδήγησής του στο νέου τύπου αυτοκίνητο, και μάλιστα δεν δίστασε να χαρακτηρίσει το i20 Rally1 Hybrid οδηγικά όμοιο με το μονοθέσιο Formula E: «είναι νωρίς να δώσουμε οριστικές αποφάσεις, αλλά το υβριδικό σύστημα δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε. Θα πρέπει να αλλάξω το στυλ οδήγησής μου για να καταλάβω καλύτερα πως πρέπει να ανακτώ ενέργεια φρενάροντας, και στη συνέχεια να την αξιοποιήσω. Όλα αυτά είναι πραγματικά ασυνεπή. Η επόμενη σεζόν θα είναι η μεγάλη άγνωστη για όλες τις ομάδες».
Υπενθυμίζεται ότι τα νέα αυτοκίνητα θα διαθέτουν τον κλασσικό turbo κινητήρα 1.6 λίτρων, απόδοσης 380 hp, και ένα ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 hp. Στη συνέχεια και για ένα συγκεκριμένο χρόνο το σύνολο θα αναπτύσσει μέγιστη ισχύ 516 hp που αναμένεται να αξιοποιείται για επιτάχυνση μετά τις στροφές. Στα περάσματα των αγωνιστικών αυτοκινήτων, μέσα από αστικούς ιστούς θα χρησιμοποιείται μόνο ο ηλεκτροκινητήρας. Τέλος, η αεροδυναμική των αυτοκινήτων Rally1 Hybrid, θα είναι πιο απλοποιημένη, δεν θα υπάρχει κεντρικό διαφορικό, και οι αναρτήσεις θα έχουν μικρότερες διαδρομές.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Τουλάχιστον μία φορά ο κάθε οδηγός, στο οδηγικό του βιογραφικό, έχει αντιμετωπίσει τέτοια συνθήκη
Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αυτοκίνηση με καινοτόμα σχεδίαση και τεχνολογία
Οι τιμές της γκάμας bZ4X αρχίζουν από τις από 35.990 ευρώ, με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Εκπτώσεις σε όλα τα δημοφιλή μοντέλα της πλούσιας γκάμας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.