Ράλλυ Ακρόπολις: Υπό τη σκέπη του Ιερού Βράχου
Η εικόνα του Ιερού Βράχου με τη ράμπα της εκκίνησης από κάτω ταξίδεψε και ταξιδεύει σε κάθε μέρος της γης
![97704-195847.jpg 97704-195847.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/97704-195847.jpg)
![28ο Ράλλυ Ακρόπολις 1981 Εκκίνηση: Ακρόπολη. Malcolm Wilson - Terry Harryman, Ford Escort RS 1800 MkII © Κακολύρης 28ο Ράλλυ Ακρόπολις 1981 Εκκίνηση: Ακρόπολη. Malcolm Wilson - Terry Harryman, Ford Escort RS 1800 MkII](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2021/09/10/stin-skia-acropolis-1-1980.jpg)
Το Ράλλυ Ακρόπολις και η εκκίνησή του κάτω από τον Ιερό Βράχο
«Τον αντικρίζεις να στέκεται υπερήφανα στην κορυφή του Ιερού Βράχου. Είναι ο πιο ξακουστός ναός της αρχαιότητας. Τον Παρθενώνα μπορείς να τον “δεις” με πολλούς τρόπους: Σαν ένα αρχιτεκτονικό θαύμα με κίονες που το πλάτος τους μεταβάλλεται ελαφρώς και προσφέρουν στον ναό στήριξη αλλά και μια ψευδαίσθηση οπτικής ευθείας, από όπου κι αν κοιτάξεις. Ως έναν βωμό, αφιέρωμα στη θεά της Σοφίας και του Πολέμου και προστάτιδα της Αθήνας», σημειώνει εμφατικά το Discover Greece. Εμείς, οι λάτρεις των ράλι, σε όλο τον κόσμο, τον βλέπουμε ως το σημείο εκκίνησης μιας ιδέας. Αυτής του Ράλλυ Ακρόπολις, που έγινε ξακουστό σε ολόκληρο τον πλανήτη για τη συνέπειά του προς τις αρχές που προαναφέρθηκαν: σοφό γιατί είναι τεχνικό και χρειάζεται εξυπνάδα για να τερματίσεις, τόσο σκληρό που νιώθεις ότι «πολεμάς» με τα στοιχεία της φύσης και προστατευτικό απέναντι σε όσους αγωνιζόμενους το σεβαστούν. Η εικόνα του Ιερού Βράχου με τη ράμπα της εκκίνησης από κάτω ταξίδεψε και ταξιδεύει σε κάθε μέρος της γης, ενώ όσοι με τον έναν ή άλλον τρόπο ασχολούνται με τον αγώνα αισθάνονται τον δικό τους, πλεονάζοντα θαυμασμό για το έργο του Ικτίνου και του Καλλικράτη.
Το Διεθνές Ράλλυ Ακρόπολις ξεκίνησε σαν μια απλή ιδέα. Μια μεγάλη παρέα στις αρχές της δεκαετίας του ’50 αποφάσισε να φέρει και στην Ελλάδα τους αγώνες αυτοκινήτου με διεθνή αίγλη. Και όπως όλα τα μεγάλα πράγματα σ’ αυτή τη ζωή έτσι και το Ράλλυ Ακρόπολις μεγαλούργησε ακριβώς επειδή ξεκίνησε σαν μια απλή ιδέα, που μέσα της όμως είχε τεράστια αποθέματα συναισθήματος. Στοιχείο απαραίτητο για να ξεφύγει μια διοργάνωση από τα στενά όρια μιας εκδήλωσης και να γίνει συνώνυμη ενός θρύλου. Γιατί το Ράλλυ Ακρόπολις στην πορεία των χρόνων μετουσιώθηκε και έγινε θρύλος. Και αυτό συνέβη γιατί από νωρίς απέκτησε ισχυρή «προσωπικότητα» –αν ο όρος είναι δόκιμος– και ευτύχησε να ασχοληθούν μαζί του άνθρωποι με ερασιτεχνικό ρομαντισμό μεν, αλλά με σπουδαία επαγγελματική προσέγγιση. Ένα όνομα που διατήρησε στον μηχανοκίνητο αθλητισμό σε κορυφαία θέση τη βαρύτητα του ονόματος: Ακρόπολις!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ηγείται με 42,5 δευτερόλεπτα διαφορά
Η πρακτική που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και γίνεται πια παντού
Ένα αεροδυναμικό fastback SUV με εμφάνιση αιλουροειδούς το οποίο, σύμφωνα με την Peugeot, έχει οδηγήσει το δημιουργικό design σε νέα πλαίσια.
Η Βρετανία έχει αυτές τις μέρες την τιμητική της: εκλογικές, ποδοσφαιρικές και αυτοκινητικές νίκες
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Με δέκα ολόκληρες ώρες να απομένουν, τα πάντα μπορούν να συμβούν
Η ιστορία του αγώνα που αξίζει να δει κανείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.