Θεοχαρόπουλος-Κότσαλης στο Ράλλυ Ακρόπολις
Η ομάδα που θα συμμετάσχει στο φετινό «Ράλλυ των Θεών» αναφέρει πως η συμμετοχή τους σε αγώνα παγκοσμίου πρωταθλήματος είναι η πραγματοποίηση ενός ονείρου ζωής.
Στέφανος Θεοχαρόπουλος και Γιώργος Κότσαλης θα τρέξουν στο 65ο Ράλλυ Ακρόπολις στις 9 Σεπτεμβρίου με ένα Ford Fiesta Rally4/R2.
Στις 9 Σεπτεμβρίου, το δίδυμο Στέφανος Θεοχαρόπουλος – Γιώργος Κότσαλης με ένα Ford Fiesta Rally4/R2 και τον αριθμό «63» στο καπό, θα πραγματοποιήσουν το όνειρο κάθε οδηγού αγώνων, παίρνοντας εκκίνηση στο 65ο Ράλλυ Ακρόπολις, τον ένατο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC 2021).
Κατά τη διάρκεια παρουσίασης του αυτοκινήτου με το οποίο η ομάδα θα συμμετάσχει στο φετινό «Ράλλυ των Θεών», ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος δήλωσε: «Για εμάς η συμμετοχή σε αγώνα παγκοσμίου πρωταθλήματος είναι όνειρο ζωής. Πρόκειται για έναν από τους πιο απαιτητικούς αγώνες του WRC, για οδηγούς και αυτοκίνητα, στον οποίο φέτος ξεχωρίζει η υπερ-ειδική COSMOTE 5G Athens Stage, που θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά στο κέντρο της Αθήνας, στην πλατεία Συντάγματος».
Πρόκειται για την πέμπτη συμμετοχή του πληρώματος στον εθνικό μας αγώνα. Ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος ως οδηγός, με συνοδηγό τον Γιώργο Κότσαλη έχουν συμμετάσχει στα Ράλλυ Ακρόπολις του 2015 με MG ZR 105, και των 2016-2018 με Mitsubishi Lancer EVO IX, ενώ η φετινή είναι η πρώτη σε αγώνα παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστή η επιστροφή του EKO Acropolis Rally στο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, η ομάδα έθεσε ως στόχο να προετοιμαστεί κατάλληλα για τη συμμετοχή της. Έπειτα από συντονισμένες προσπάθειες τους τελευταίους μήνες, τελικά κατάφερε να είναι έτοιμη για τη μεγάλη πρόκληση.
Την προετοιμασία του Ford Fiesta R2, που φέτος για πρώτη φορά θα συμμετέχει στην δικίνητη κατηγορία, ανέλαβε η SV Motorsport. Το πλήρωμα ευχαρίστησε την εταιρεία, και προσωπικά τον επικεφαλής, κ. Σπύρο Βασιλείου, για την άρτια προετοιμασία του αυτοκινήτου.
Την προσπάθεια των Στέφανου Θεοχαρόπουλου – Γιώργου Κότσαλη στηρίζουν το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, η Xiaomi και η COSMOTE. «Για να φτάσουμε στην εκκίνηση, χρειάστηκε η πολύτιμη συμβολή των χορηγών μας, χωρίς τους οποίους δεν θα μπορούσαμε να πορευτούμε. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Χήτος Α.Β.Ε.Ε. και το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, οι οποίοι από την πρώτη στιγμή «αγκάλιασαν» την προσπάθειά μας, όπως και την Xiaomi, που για ακόμα μία χρονιά βρίσκεται στο πλευρό μας. Και βέβαια ευχαριστώ την COSMOTE, η οποία από την πρώτη χρονιά της ενασχόλησής μας με τους χωμάτινους αγώνες ράλι αποτελεί πολύτιμο αρωγό της προσπάθειάς μας» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος.
«Ευχόμαστε καλή επιτυχία σε όλα τα πληρώματα, καθώς και στην Motorsport Greece, η οποία σε μια δύσκολη συγκυρία λόγω της πανδημίας, κατάφερε να κάνει πραγματικότητα το όνειρο της επιστροφής του EKO Acropolis Rally στο πρόγραμμα του WRC. Ραντεβού στα… βουνά!» συμπλήρωσε ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος.
Το αυτοκίνητο
Μοντέλο: Ford Fiesta R2
Κινητήρας: Ford EcoBoost 999cc, 12 βαλβίδες, 3 κύλινδροι εν σειρά, κυλινδροκεφαλή από κράμα και μπλοκ από σίδηρο
Ισχύς: 180 PS στις 6.200 σ.α.λ. Ροπή: 250Nm στις 4.000 σ.α.λ.
Κιβώτιο ταχυτήτων: Σειριακό πέντε σχέσεων της Sadev με επιμεταλλωμένο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και αναβαθμισμένους άξονες μετάδοσης.
Ανάρτηση: Ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Reiger με ελατήρια Eibach, εμπρός και πίσω με πίσω αντιστρεπτική δοκό
Φρένα: Εμπρός αεριζόμενοι δίσκοι Alcon διαμέτρου 285 mm με τετραπίστονες δαγκάνες και πίσω: Δίσκοι Alcon διαμέτρου 280 mm συμπαγείς δίσκοι Alcon με δαγκάνες δύο εμβόλων.
Σύστημα διεύθυνσης: Ηλεκτρικό τιμόνι με υποβοήθηση Τροχοί: 6 "x15"
Αμάξωμα: Κλωβός πολλαπλών σημείων από συγκολλημένο χάλυβα T45.
Διαστάσεις: Μήκος: 3982mm. Πλάτος: 1695mm. Ύψος: 1481mm. Μεταξόνιο: 2490mm.
Βάρος: 1030kg
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η αξεπέραστη μαγεία του χαρτιού
Το υβριδικό σουπερμίνι της MG βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατάταξης και πήρε το μεγαλύτερο ελληνικό βραβείο αυτοκινήτου, βασισμένο κατά κύριο λόγο στο υψηλό value for money που το χαρακτηρίζει
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.