- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Μήπως είσαι κι εσύ ένας nanoinfluencer;
Η νέα τάση στην προώθηση προϊόντων στα social media
Όλοι πλέον γνωρίζουμε τι και ποιοι είναι οι influencers, με πολλούς αυτούς να χαρακτηρίζουν αυτό που κάνουν ως «δουλειά πλήρους απασχόλησης». Πολλοί ίσως γνωρίζουμε και τους microinfluencers, οι οποίοι κάνουν ακριβώς την ίδια δουλειά με τους πρώτους, αλλά έχουν μερικές δεκάδες με εκατοντάδες χιλιάδες ακολούθους αντί για εκατομμύρια και λαμβάνουν μικρότερα χρηματικά ποσά από τις εταιρείες που τους προσλαμβάνουν.
Τώρα ήρθε η ώρα να μάθουμε μία ακόμα κατηγορία - στην οποία μάλιστα είναι πολύ πιθανόν να εντάσσονται και πολλοί από εμάς -, τους nanoinfluencers. Πρόκειται για χρήστες του Instagram, οι οποίοι έχουν περίπου 1.000 ακολούθους και τους οποίους προσεγγίζουν όλο και περισσότερες εταιρίες για την προώθηση των προϊόντων τους.
Ο άλλος παράγοντας έχει καθαρά οικονομικό χαρακτήρα. Οι influencers, αλλά και οι microinfluencers ζητούν στην καλύτερη των περιπτώσεων τριψήφια ποσά για να κάνουν μία διαφημιστική δημοσίευση, τα οποία μεγαλώνουν όλο και περισσότερο όταν αυξάνεται η δημοτικότητα τους και ο αριθμός των ακολούθων τους. Από την άλλη, οι nanoinfluencers συχνά είναι ικανοποιημένοι και μόνο με την απόκτηση προϊόντων δωρεάν, ενώ στις σπάνιες περιπτώσεις που λαμβάνουν κάποια χρηματική αμοιβή, αυτή κυμαίνεται σε τιμές της τάξεως των 20€.
Χαρακτηριστικό είναι ότι πλέον εταιρίες, όπως η Obviously, οι οποίες αυτοχαρακτηρίζονται ως «υπηρεσίες πλήρους προώθησης για influencers», έχουν εντάξει στην βάση δεδομένων τους 7.500 περίπου nanoinfluencers, με σκοπό ο αριθμός αυτός να έχει αυξηθεί και κατά 100% μέχρι την άνοιξη, αφού όπως λέει και η γενική διευθύντρια της Obviously, Μέι Καρβόβσκι, η νέα αυτή κατηγορία αποτελεί μία μεγάλη ευκαιρία, η οποία ακόμα είναι ανεκμετάλλευτη και φτηνή.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τον έβγαλε αλλαγή στο 86ο λεπτό...και του ευχήθηκε ο Ρουμάνος τεχνικός
Τα αποτελέσματα της δικής σας ψηφοφορίας θα δημοσιευτούν τη νέα χρονιά!
Η Νεφέλη Μεγκ σχολιάζει την επικαιρότητα σε πρώτο και τελευταίο βαθμό
Τα συγκινητικά λόγια που έχουν κάνει εκατομμύρια ανθρώπους να δακρύσουν
Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Παρόλα ταύτα δεν χρειάζεται πανικός
Μια όχι και τόσο κολακευτική δήλωση έκανε η Brittany Furlan για τον ντράμερ των Mötley Crüe
Όπως κάθε χρόνο, ξεχωρίσαμε τους καλύτερους
Ειδικός εξηγεί τι συμβαίνει με το μελάνι και το δέρμα μας
Ναι, αλλά τι λένε οι ειδικοί για αυτού του είδους τις δραστικές αλλαγές στη διατροφή
Φέρνει τη γυμναστική στον 21ο αιώνα, συνδυάζοντας την τεχνολογία VR με την αίσθηση της νοσταλγίας και της διασκέδασης
Δείτε βίντεο από το... περιστατικό
Το θρυλικό δίδυμο, «Ντίμη» και «Λεωνίδας», ανέβηκε στη σκηνή και έγινε της...ατάκας
Ο εξυπνότερος άνθρωπος του κόσμου απάντησε χωρίς δισταγμό σε αυτή την κρίσιμη ερώτηση
Άραγε...πόσους παλμούς να είχε στον τελικό του Conference League;
Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει και τον κλάδο της διαφήμισης
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.