- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Εκδόσεις Βακχικόν - Ελληνική λογοτεχνία: Κυκλοφορούν συλλογές διηγημάτων, νουβέλες και ένα μυθιστόρημα
Τα χελιδόνια του δειλινού, μυθιστόρημα, Γιάννης Μπερούκας
Η πιο μεγάλη τέχνη είναι να ξέρεις να αποχωρείς την κατάλληλη στιγμή έλεγε ο Νίτσε. Κι ο Βίκτωρας, ούτε δεκαοκτώ χρονών ακόμα, έπρεπε ν’ αφήσει το νησί του και να φύγει μακριά. Προορισμός η Αθήνα του ’70 και η επιβίωσή του μέσα σε μια νέα πραγματικότητα. Τέταρτο βιβλίο πεζογραφίας του συγγραφέα.
Η σκιά του κηπουρού, νουβέλα, Τίνα Κατσούλη
Ένας μολυσματικός ιός απειλεί τους κατοίκους μιας πόλης που ζουν σε περιορισμό. Έγκλειστοι όχι τόσο στον χώρο όσο στο μοναχικό «Εγώ», γίνονται όλοι πρωταγωνιστές μιας ανθρώπινης περιπέτειας, καθώς έρχονται αντιμέτωποι με θεμελιακά ζητήματα: τον φόβο για το διαφορετικό, τη βία, τη μοναξιά, τους επώδυνους συμβιβασμούς, τις απρόσωπες σχέσεις, τον ναρκισσισμό του ψηφιακού κόσμου, την πληγωμένη φύση. Τρίτο βιβλίο της συγγραφέως.
Μυστήριο στην Παλμαρόλα, νουβέλα, Πάνος Παντελούκας
Ο καθηγητής εγκληματολογίας στο Πανεπιστήμιο της Νάπολη Οράτσιο Σπινέλλι βρίσκεται στο επίκεντρο μίας νέας υπόθεσης που διαδραματίζεται ακριβώς εκεί και καλείται να συνδράμει το Εγκληματολογικό της Ρώμης στο έργο της εξιχνίασης μίας δολοφονίας που προκαλεί το ενδιαφέρον του Τύπου παγκοσμίως. Θύμα ένας Αμερικανός μεγιστάνας από την Καλιφόρνια με ιταλικές ρίζες, σε μία υπόθεση που διαδραματίζεται ταυτόχρονα σε δύο χώρες: ΗΠΑ και Ιταλία. Τρίτο βιβλίο της σειράς των αστυνομικών ιστοριών του Οράτσιο Σπινέλλι.
Μέσα στη βαλίτσα μου έχω…, νουβέλα, Πόπη Μακρύγιαννη
Η Άννα, μια πενηντάχρονη συγγραφέας, θυμάται το παιχνίδι που έπαιζαν παλιά με την παρέα: «Μέσα στη βαλίτσα μου έχω...», ένα παιχνίδι μνήμης κι ετοιμότητας. Μήπως κι η ζωή μας μια βαλίτσα δεν είναι; σκέφτεται. Τι κουβαλά άραγε αυτή στη δική της; Ξεδιπλώνει μία μία τις ιστορίες της. Γονείς, παιδιά, σύντροφοι, φίλοι, χαρές, λύπες, ταξίδια, απώλειες παρελαύνουν εμπρός της. Χωρούν, χωρούν όλα; Αντέχει να τα σηκώνει; Πρώτη εμφάνιση της συγγραφέως.
Παράλογοι συνήθεις πόθοι, διηγήματα, Θόδωρος Σούμας
Η συλλογή του Θόδωρου Σούμα, Παράλογοι συνήθεις πόθοι, περιλαμβάνει διηγήματα που άλλοτε αναδεικνύουν τον τρελό κι εξωφρενικό χαρακτήρα των ιστοριών έρωτα και σεξ των προσώπων κι άλλοτε την απελπισμένη, εφιαλτική και γελοία πλευρά τους. Διαβάζοντας αυτή τη συλλογή διηγημάτων που αποτελείται από αλλόκοτες, μερικές φορές συνειδητά πορνογραφικές, ερωτικές ιστορίες, διαπιστώνουμε πως όλα τα πρόσωπα έχουν μια ροπή κι ευαισθησία έναντι του ερωτισμού και της σεξουαλικότητας. Τέταρτο λογοτεχνικό βιβλίο του συγγραφέα.
Εκδίκηση σαν φωτιά, διηγήματα, Πηνελόπη Τσιάλα
Ποια είναι η διαφορά της πραγματικής ζωής από τη λογοτεχνία; Η ζωή συνήθως είναι ανιαρή, αλλά και ήρεμη. Τα γεγονότα που συχνά ταράσσουν τη γαλήνη της ζωής τα δανείζεται η λογοτεχνία, με σκοπό να συναρπάσει. Στο βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας θα εξερευνήσετε πτυχές της ζωής που σπάνε τη συμβατικότητά της, αλλά και την πλήξη της. Τέταρτο βιβλίο της συγγραφέως.
Στο ψαχνό, διηγήματα, Σεραφείμ Μπακολουκάς
Ένας επίτροπος στην εκκλησία του χωριού, που εκτρέφει περιστέρια για τη γιορτή των Θεοφανίων, ένας βοσκός που τα βάζει με έναν λύκο, μια γυναίκα που υπερασπίζεται την αυτοδιάθεση του σώματός της σε μία συνέλευση αναρχικών, ένας άνδρας που προσπαθεί μετά μανίας να σκοτώσει την κατσαρίδα που εισέβαλε στο σπίτι του, είναι λίγοι μόνο από τους πρωταγωνιστές των διηγημάτων που απαρτίζουν αυτήν τη συλλογή. Πρώτη εμφάνιση του συγγραφέα.
Ταξίδια σε αχαρτογράφητα νερά, διηγήματα, Θάλεια Μακρίδου-Τσιάβου
Έντεκα ιστορίες οι οποίες ορίζονται από τις συγκρούσεις των πρωταγωνιστών με την αδυσώπητη πραγματικότητα που τους περιβάλλει, αλλά και από τις δυνάμεις που διαθέτει ο καθένας τους για να αλλάξει τον ρου των γεγονότων. Και είναι η αδήριτη ανάγκη για επιβίωση, συμπόνια, ελπίδα, αυτή που τους ωθεί συνεχώς, αναπόδραστα, σε κάποια ακτή, στην τελική ρήξη, με διαφορετικό κάθε φορά αποτέλεσμα. Πρώτη εμφάνιση της συγγραφέως.