- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Νέες κυκλοφορίες ελληνικής λογοτεχνίας από τις εκδόσεις Βακχικόν
Της αλός νεύμα, μυθιστόρημα, Κωνσταντία Σκανδάλου-Κορδολαίμη
Εκείνος, παλικάρι, φόρτωσε στον σάκο τα όνειρά του και συνταξιδιώτης με τον Φίλο, απίθωσε την ψυχή του στην Ευφοροχώρα ως «επιθυμητός αλλοδαπός». Η σύζυγός του, Εκείνη, εστιάζει το είναι της στην αρμονική συμβίωση αλλοδαπών - γηγενών σε επίπεδο εκπαίδευσης και κοινωνίας μέσα από μια διαπολιτισμική προσέγγιση. Τα δυο ζευγάρια, Εκείνος και Εκείνη, Φίλος και Φίλη, όλοι τους με διαφορετικές καταβολές, μεγαλώνουν τις οικογένειές τους, προτάσσοντας τη δική τους αντίληψη για την κοινωνική συμβίωση.
Στην άλλη πλευρά του κρεβατιού, μυθιστόρημα, Άνθια Θεοφίλου-Χριστοδούλου
Η τριαντάχρονη Αλεξάνδρα, συνεσταλμένη και ανασφαλής, μετακομίζει. Πρόκειται να ζήσει για πρώτη φορά μακριά από τους γονείς της. Καλείται να τα βγάλει πέρα μόνη της πια, ενώ οι παιδικές αναμνήσεις και η ζωηρή φαντασία της αναμετρώνται με τις φοβίες της και τη συναισθηματική εξάρτησή της από τους γονείς της. Τον ίδιο καιρό, καταζητείται ένας φετιχιστής, γνωστός ως «κλέφτης της δαντέλας», ο οποίος μπαίνει λαθραία σε κρεβατοκάμαρες γυναικών και κλέβει τα δαντελωτά εσώρουχά τους. Κι έτσι, το παιχνίδι ξεκινά.
Να ξέρεις σε είδα, μυθιστόρημα, Πάμπος Στυλιανού
Ένας αστυνόμος που Νέεςπιέζεται από τον προϊστάμενό του να παραιτηθεί, ένας λοχίας που κουβαλάει το βάρος της αυτοκτονίας του πατέρα του και ένας δυσπροσάρμοστος αστυνομικός, καλούνται να εξιχνιάσουν τον φόνο της Τζέιν Ράσελ, ενώ παράλληλα αγωνίζονται να διαχειριστούν τα ανοιχτά κεφάλαια της προσωπικής τους ζωής. Ποιος σκότωσε την Αγγλίδα και γιατί; Το ερώτημα θα βασανίσει την ερευνητική ομάδα.
Ιβ & Βη, νουβέλα, Ευθύμιος Σακκάς
Δύο άντρες, ο Ιβ και ο Βη, αποσύρονται σ’ ένα ιδιαίτερο από αρχιτεκτονικής άποψης σπίτι για να εξερευνήσουν τα όρια της συντροφικότητάς τους. Ο Βη σκηνοθετεί κυριολεκτικά την απομόνωσή τους χρησιμοποιώντας για υλικό τις αναμνήσεις από την πρότερη ζωή τους και κυρίως παράξενες ιστορίες από τον χώρο της τέχνης. Ο Ιβ, αμνήμων και πάσχων από αϋπνίες, πελαγοδρομεί μεταξύ σκηνοθεσίας και πραγματικότητας τροφοδοτώντας εν αγνοία του το υλικό της παράστασης.
Χορός στα ποτήρια, νουβέλα, Γεωργία Τάτση
Ο Αλέξανδρος φτάνει στο Μάλμε της Σουηδίας. Για να ζήσει, καθαρίζει τζάμια, ανεβαίνοντας με κλωβό στα πανύψηλα, γυάλινα κτίρια της πόλης. Ένα γράμμα από την Ελλάδα μετατρέπει τις αναμνήσεις της εφηβείας του σε κόλαση και ξυπνά τον πόθο της εκδίκησης. Ο Τάσος είναι αστυνομικός στην Ασφάλεια Αθηνών. Οι δύο άντρες θα συναντηθούν σε έναν χορό θανάτου, τον χορό στα ποτήρια.
Η Αλεξάνδρεια δεν είναι πια εκεί, διηγήματα, Ιωάννα Παπασιδέρη
Ανθρώπινες στιγμές, βιωματικές και μη, σε μια προσπάθεια κατανόησης του κόσμου, της ανθρώπινης φύσης, των διαφορετικών πολιτισμών, έτσι όπως αυτοί συνυπάρχουν ολοένα και περισσότερο. Θέματα όπως η ορφάνια, η διασπορά, οι κοινωνικοί συμβιβασμοί, ο έρωτας (πώς θα έλειπε αυτός;), η απώλεια θίγονται με διαφορετική ματιά κάθε φορά: σκωπτικά, εξομολογητικά ή απλώς περιγραφικά.
Η αγωνία του μέτρου, διηγήματα, Γιώργος Σπανουδάκης
Ένας θείος που μαθαίνει στα ανίψια του πώς παρακολουθούνται τα κινητά τηλέφωνα, μια βουλωμένη αποχέτευση σε ένα συγκρότημα εξοχικών κατοικιών, ένας δάσκαλος, ένας ψιλικατζής, μια απρόσωπη τηλεφωνική επικοινωνία. Ένα βράδυ Ανάστασης, μία εκδήλωση και μία κόντρα εκδήλωση, ένας καθηγητής Ιστορίας και η εθνική υποτέλεια. Μια μύγα, μια εκδρομή στη Χαλκιδική, μια θυμωμένη ιστορία και το πείραμα ενός πεθαμένου (ή μήπως είναι ζωντανός;).
Πύλη Μετρό, θεατρικό, Αλέξανδρος Μαραγκουδάκης
Η ιστορία διαδραματίζεται την περίοδο των Μνημονίων, το 2011. Στο μετρό, στη στάση Σύνταγμα, συναντιούνται τυχαία τρεις άνθρωποι: ένας δικηγόρος, ένας καρδιοχειρουργός και ένας υφυπουργός· τρεις καρικατούρες που ξεχειλίζουν διαφθορά. Ο σταθμός είναι άδειος λόγω των ταραχών και των επεισοδίων στο κέντρο της Αθήνας. Τα ρολά είναι κατεβασμένα, ενώ το ασανσέρ είναι εκτός λειτουργίας. Ο μόνος τρόπος για να φύγουν είναι να περιμένουν τον Συρμό No 11.