- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Τα αστυνομικά βιβλία που θα διαβάσουμε στις εκδόσεις Carnivora
Ένας νέος εκδοτικός που ήρθε αποφασισμένος να προσφέρει ιδιαίτερους τίτλους με εξαιρετικής αισθητικής εξώφυλλα
Μανουέλ Πουίχ, Κάρμα Ριέρα, Σέσαρ Άιρα ετοιμάζουν οι εκδόσεις Carnivora για το φθινόπωρο 2020
Το «Φιλί της γυναίκας αράχνης», το κλασικό και πάντα επίκαιρο αριστούργημα του Μανουέλ Πουίχ, επανεκδίδεται σε νέα μετάφραση για να συναρπάσει εκ νέου. Δυο άντρες μοιράζονται το ίδιο κελί στην Αργεντινή του 1974. Ένας ποινικός και ένας πολιτικός κρατούμενος. Ο πρώτος, ο Μολίνα, έχει συλληφθεί για ομοφυλοφιλία και ο δεύτερος, ο Βαλεντίν, για ένοπλη επαναστατική δράση. Ο Μολίνα διηγείται ταινίες στον Βαλεντίν τα βράδια πριν κοιμηθούν. Μοιράζεται μαζί του το φαγητό του και τις αναμνήσεις του. Αλλά συγχρόνως υφαίνει έναν αδέξιο ιστό, χωρίς καν να ξέρει αν θέλει να κλείσει μέσα του τον Βαλεντίν ή τον ίδιο του τον εαυτό. Ένα παλίμψηστο από κείμενα ποικίλων εκφραστικών μέσων, μεταξύ των οποίων πρέπει να συμπεριληφθούν οι ιδιότυπες «Σημειώσεις του Συγγραφέα», συνθέτει ένα έργο δύσκολο να κατηγοριοποιηθεί στα υπάρχοντα λογοτεχνικά ήδη, ένα καθηλωτικό, ψυχολογικό δράμα δωματίου, μια ιδιότυπη νουάρ ιστορία στο σκοτάδι ενός κελιού.
Ένα βιβλίο αίνιγμα από την αρχή ως το τέλος ακολουθεί. Το «Πώς έγινα καλόγρια» του Σέσαρ Άιρα. Ένα μικρό αγόρι, οι γονείς του, ένα παγωτό και μια καλόγρια. Στην πραγματικότητα το αγόρι, το οποίο αφηγείται την ιστορία και έχει το ίδιο όνομα με τον συγγραφέα, αυτοπροσφωνείται σε γένος θηλυκό, το παγωτό οδηγεί σε έγκλημα, ο πατέρας καταλήγει στη φυλακή και κανείς δε γίνεται καλόγρια. Ένα κείμενο, απολαυστικά παραληρηματικό σε κάποια σημεία, το οποίο όχι μόνο αντιμετωπίζει την έννοια της ταυτότητας ως ένα είδος καμουφλάζ, αλλά και ο τρόπος που είναι δομημένο διαψεύδει διαρκώς τις προσδοκίες του αναγνώστη και ακυρώνει την αντίθεση είναι/φαίνεσθαι. Μεταφρασμένο συλλογικά την περίοδο της καραντίνας από το Μεταφραστικό Εργαστήρι του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου.