- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η «Ανώνυμη #52» παίζει αμείλικτα με το μυαλό και την ψυχή σου
Το νέο καθηλωτικό θρίλερ των Σάρα Πεκάνεν και Γκριρ Χέντρικς δεν σου επιτρέπει να πάρεις ανάσα (εκδ. Κλειδάριθμος)
Ανώνυμη #52: Η Κέλλη Κρητικού διαβάζει το νέο μυθιστόρημα των Σάρα Πεκάνεν και Γκριρ Χέντρικς (εκδ. Κλειδάριθμος)
Η Σάρα Πεκάνεν και η Γκριρ Χέντρικς έγιναν γνωστές στο ευρύ κοινό με το πρώτο τους κοινό μυθιστόρημα «Η σύζυγος ανάμεσά μας», αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις και δημιουργώντας τεράστιες προσδοκίες για το επόμενο θρίλερ τους. Η «Ανώνυμη #52» (εκδ. Κλειδάριθμος) ήρθε για να πιστοποιήσει πως το συγγραφικό αυτό δίδυμο ξέρει πολύ καλά πώς να διαχειρίζεται τις ψυχοσυνθέσεις των ηρώων του με άξονα τις πιο ευφάνταστες ανατροπές, να χειραγωγεί με μαεστρία την αγωνία σου, να παίζει μαζί σου το παιχνίδι της γάτας με το ποντίκι και να σε στήνει απέναντι στην αλήθεια τη στιγμή ακριβώς που νομίζεις πως όλα έχουν τελειώσει.
Η Τζέσικα είναι είκοσι οκτώ ετών, ζει στο Μανχάταν και εργάζεται ως μακιγιέζ για να βοηθήσει την οικογένειά της, καθώς αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες κυρίως λόγω της κατάστασης στην οποία βρίσκεται η μικρότερη αδερφή της Μπέκι. Τα όνειρά της έχουν μπει σε δεύτερη μοίρα, αν και δεν αποκαλύπτει στους δικούς της πως δουλεύει σκληρά για να εξασφαλίσουν εκείνοι τα προς το ζην. Όταν λοιπόν, σε ένα ραντεβού με μια πελάτισσα, μαθαίνει πως μπορεί να συμμετάσχει σε μια έρευνα περί ηθικής και να κερδίσει γρήγορα και πολλά χρήματα, αποφασίζει να ρισκάρει. Στην αρχή όλα βαίνουν καλώς και οι ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσει δεν της δημιουργούν ιδιαίτερα προβλήματα. Γνωρίζει την υπεύθυνη του προγράμματος, τη γοητευτική και μυστηριώδη Δρα Σιλντς, και μια πιο στενή σχέση εμπιστοσύνης αρχίζει να χτίζεται. Το κοινό ενοχικό τους παρελθόν της φέρνει ακόμα πιο κοντά, αν και προέρχονται από δυο εντελώς διαφορετικούς κόσμους. Οι απαιτήσεις της καθηγήτριας αρχίζουν σιγά σιγά να ξεφεύγουν από τα στενά πλαίσια της έρευνας αλλά η Τζέσικα δεν διστάζει να ακολουθήσει τις επιταγές της καθώς το οικονομικό δέλεαρ είναι τεράστιο. Σύντομα όμως αντιλαμβάνεται πως έχει βρεθεί εγκλωβισμένη σε έναν δαιδαλώδη λαβύρινθο και πως τίποτα δεν είναι αυτό που φαίνεται. Ο Μινώταυρος παραμονεύει σε κάθε στροφή αλλά υπάρχει κάποιος που φαίνεται διατεθειμένος να της προσφέρει τον μίτο της Αριάδνης. Να τον εμπιστευτεί; Ή μήπως και αυτός είναι ένα ψέμα;
Σφιχτή πλοκή, καταιγιστικός ρυθμός, τρία μέρη και εξήντα οκτώ σύντομα κεφάλαια σαν σκηνές ταινίας, λιτές περιγραφές και κυρίως απίστευτες εναλλαγές στην ψυχοσύνθεση των ηρωίδων και στο πως αποκρυπτογραφούν κάθε κίνηση η μία της άλλης, δημιουργούν μια ομιχλώδη ατμόσφαιρα, εξάπτουν τη φαντασία σου, βάζουν φωτιά σε σενάρια και υποθέσεις και δημιουργούν μια διαβολική ιστορία. Μια ιστορία που μόνο δύο διαταραγμένα γυναικεία μυαλά θα μπορούσαν να υφάνουν.
Οι ευφυείς εναλλαγές στην αφήγηση, πραγματικά απογειώνουν την αδρεναλίνη σου και φανερώνουν τις ηθικές αντιστάσεις της κάθε πρωταγωνίστριας. Η Τζέσικα αφηγείται σε πρώτο πρόσωπο, ενώ η δρα Σιλντς απευθύνεται σε δεύτερο ενικό, στο υποκείμενο με το νούμερο 52. Η εξιστόρηση των γεγονότων γίνεται εναλλάξ και αυτή η διαστροφική παρουσίαση της κάθε πλευράς, ερεθίζουν την περιέργειά σου και δεν σου επιτρέπουν να σταματήσεις. Κάθε σελίδα είναι και μια νέα αποκάλυψη, είναι άλλο ένα βήμα στην άβυσσο της παράνοιας των ηρωίδων, είναι άλλη μία πινελιά στον καμβά της παραφροσύνης που μοιράζονται. Τα γεγονότα είναι αμείλικτα, δεν σε λυπούνται. Έρχονται χωρίς να το περιμένεις και σε αφήνουν άφωνο.
Σασπένς, ένταση, καλοδουλεμένα ψυχολογικά προφίλ, δυνατές ανατροπές, κινηματογραφικός ρυθμός και ηθικά διλήμματα που σκανδαλίζουν το μυαλό και την ψυχή, και βοηθούν τα δάχτυλά σου να γυρίζει τις σελίδες χωρίς ανάσα. Γιατί είναι εύκολο να κρίνεις τις επιλογές των άλλων. Άλλα η «Ανώνυμη #52» σε διαβεβαιώνει πως όλοι έχουμε λόγους για ό,τι κάνουμε, ακόμα κι αν αυτοί είναι τόσο βαθιά θαμμένοι ώστε να μην τους αναγνωρίζουμε ούτε εμείς οι ίδιοι.