Βιβλιο

Τα τσιγάρα, τα ποτά και τα ξενύχτια…

Η ιστορία της διαφήμισης για τα προϊόντα καπνού και αλκοόλ

344759-716390.jpg
Μαρία Τσοσκούνογλου
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
thumbnail_tob81.jpg

Η ιστορία των διαφημίσεων προϊόντων καπνού και αλκοόλ περιγράφεται διεξοδικά στο βιβλίο "20th Century Alcohol & Tobacco Ads" του Jim Heinmann που κυκλοφόρησε πρόσφατα από τις εκδόσεις Taschen και αναδεικνύει την προσπάθεια της διαφημιστικής βιομηχανίας εδώ και 100 χρόνια να προσελκύσει νέους πελάτες τσιγάρων και ποτών.

all_american_ads_alc_tobacco_ju_int_3d_49389_1801171025_id_1171249.png

Η επιλογή των διαφημίσεων που έκαναν την εμφάνισή τους στον Τύπο και τον κινηματογράφο από τις αρχές του 20ου αιώνα μέχρι σήμερα αποκαλύπτει επίσης τον υψηλό βαθμό προσαρμοστικότητας και ευελιξίας που επέδειξαν όλα αυτά τα χρόνια οι εταιρείες καπνού και αλκοόλ καθώς άλλαζαν και τροποποιούσαν τη στρατηγική τους ανάλογα με την εποχή ώστε να προσεγγίζουν όλο και περισσότερους καταναλωτές και να αυξάνουν τις πωλήσεις τους.

tob7.jpg
Η εταιρεία Lucky Strike χρησιμοποιούσε συχνά διασημότητες στις διαφημίσεις της και υποστήριζε ότι τα τσιγάρα της δεν ερεθίζουν τον λαιμό όπως των άλλων καπνοβιομηχανιών, 1935


tob1.jpg
Η εταιρεία Murad με το γνωστό "Τούρκικο Τσιγάρο", 1919


tob_3.jpg
Διαφήμιση κρασιών από την Carta Blanca, 1934


tob2.jpg
1950, Τσιγάρα Old Gold


tob4.jpg
1951. Διαφήμιση της μπύρας Schlitz στο περιοδικό LIfe. Η καμπάνια της εταιρείας είχε επίκεντρο τις απλές χαρές της ζωής.


tob6.jpg
Το 1970 τα τσιγάρα Kent σε μια διαφήμιση που απευθύνεται σε μαύρους καταναλωτές


tob5.jpg


tob8.jpg
1973. Από τις πιο γνωστές διαφημίσεις τσιγάρων Marlboro

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο μύθος του φυσιολογικού: Τραύμα, ασθένεια και ίαση σε μια τοξική κουλτούρα
Ο μύθος του φυσιολογικού: Τραύμα, ασθένεια και ίαση σε μια τοξική κουλτούρα

O Γκαμπόρ Ματέ απογειώνει την κριτική της δυτικής κοινωνικοποίησης ως κατεξοχήν παθογενούς, προσκομίζοντας πλήθος ευρήματα από τη βιβλιογραφία και την κλινική του εμπειρία τεσσάρων δεκαετιών.

Ο παρείσακτος: Το φιλοσοφικό έργο του Ζαν-Λικ Νανσί για τη μεταμόσχευση καρδιάς
Ο παρείσακτος: Το φιλοσοφικό έργο του Ζαν-Λικ Νανσί για τη μεταμόσχευση καρδιάς

Ο Γάλλος φιλόσοφος και καθηγητής γράφει για την εξέλιξη της ιατρικής μέσω της τεχνολογίας και πώς αυτή μπορεί να συμβιβαστεί με την κατανόηση της ταυτότητάς μας, όπως έχει διαμορφωθεί μέσα στους αιώνες

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.