- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Θέατρο Ντοκουμέντο
Μετανάστες, άστεγοι, άνθρωποι με αναπηρίες. Οι Έλληνες σκηνοθέτες καταπιάνονται με θέματα που δονούν την κοινωνία
Είμαστε οι Πέρσες!
3-4/6, Πειραιώς 260
Χασάν, Τζαβάντ, Ρεζά, Χαλίλ, Αϊντίμ. Τα ανοίκεια ονόματα μεταναστών από την Ινδική χερσόνησο κρύβουν οικείες αθηναϊκές αφηγήσεις. Η Γιολάντα Μαρκοπούλου εκθέτει το χρονικό της ζωής τους στην Αθήνα ως κατάσταση μίας καθημερινής μάχης και το συνδέει με το πολεμικό ημερολόγιο μίας αρχαίας τραγωδίας, τους «Πέρσες» του Αισχύλου.
Στη μέση του δρόμου
2-8/7, πλ. Κλαυθμώνος
Mp3: Το gadget που φέρνει στα αυτιά σου ήχους μουσικής θα φέρει τώρα ιστορίες αστέγων. Ο Πρόδρομος Τσινικόρης με στέκι την πλατεία Κλαυθμώνος μετατρέπει τους άστεγους της πόλης από αόρατους σε ορατούς κι από σιωπηλούς σε ομιλώντες πολίτες. Η προσωπική τους εξομολόγηση σε μία παράσταση βίωμα.
Άνθρωπος ανεμιστήρας ή πώς να ντύσετε έναν ελέφαντα
11-12/7, Πειραιώς 260
Φαντάσου μία ιδανική κοινωνία. Η Ελένη Ευθυμίου κατασκευάζει τη μικρογραφία της από 21 ανθρώπους, άτομα με αναπηρία και μη, που υπερασπίζονται από κοινού μία μεγάλη αλήθεια: τη διαφορετικότητα ως φυσική κατάσταση. Φόβοι και συναισθήματα παραγκωνισμένων ατόμων γράφουν το ημερολόγιο μίας, εν κρυπτώ, ελληνικής πραγματικότητας.
Υπόθεση Φαρμακονήσι ή Το δίκαιο του νερού
26-28/7, Θέατρο Τέχνης
Τι θα έγραφε ο Αισχύλος αν ήταν μάρτυρας στις εκατόμβες νεκρών μεταναστών στα νερά της Μεσογείου; Με αφορμή το δικαστικό σκάνδαλο που ακολούθησε το ναυάγιο στο Φαρμακονήσι της Ρόδου και με επιχείρημα τις «Ευμενίδες» του Αισχύλου (όπου ο μητροκτόνος Ορέστης καταφεύγει στον Άρειο Πάγο κυνηγημένος από τις Ερινύες), ο Ανέστης Αζάς αναστοχάζεται γύρω από τη σχέση ανθρώπου και Δικαιοσύνης. Θέατρο ντοκιμαντέρ και αρχαίο δράμα μοιράζονται τον κοινό τόπο του ανθρώπου χωρίς δικαιώματα.
Κεντρική φωτό: Ελίνα Γιουνανλή