Θεατρο - Οπερα

Θέατρο Ντοκουμέντο

Μετανάστες, άστεγοι, άνθρωποι με αναπηρίες. Οι Έλληνες σκηνοθέτες καταπιάνονται με θέματα που δονούν την κοινωνία

94752-190387.jpg
Στέλλα Χαραμή
ΤΕΥΧΟΣ 526
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
96899-216949.jpg

Είμαστε οι Πέρσες!

3-4/6, Πειραιώς 260

Χασάν, Τζαβάντ, Ρεζά, Χαλίλ, Αϊντίμ. Τα ανοίκεια ονόματα μεταναστών από την Ινδική χερσόνησο κρύβουν οικείες αθηναϊκές αφηγήσεις. Η Γιολάντα Μαρκοπούλου εκθέτει το χρονικό της ζωής τους στην Αθήνα ως κατάσταση μίας καθημερινής μάχης και το συνδέει με το πολεμικό ημερολόγιο μίας αρχαίας τραγωδίας, τους «Πέρσες» του Αισχύλου.

Στη μέση του δρόμου

2-8/7, πλ. Κλαυθμώνος

image 

Mp3: Το gadget που φέρνει στα αυτιά σου ήχους μουσικής θα φέρει τώρα ιστορίες αστέγων. Ο Πρόδρομος Τσινικόρης με στέκι την πλατεία Κλαυθμώνος μετατρέπει τους άστεγους της πόλης από αόρατους σε ορατούς κι από σιωπηλούς σε ομιλώντες πολίτες. Η προσωπική τους εξομολόγηση σε μία παράσταση βίωμα.

Άνθρωπος ανεμιστήρας ή πώς να ντύσετε έναν ελέφαντα

11-12/7, Πειραιώς 260

image

Φαντάσου μία ιδανική κοινωνία. Η Ελένη Ευθυμίου κατασκευάζει τη μικρογραφία της από 21 ανθρώπους, άτομα με αναπηρία και μη, που υπερασπίζονται από κοινού μία μεγάλη αλήθεια: τη διαφορετικότητα ως φυσική κατάσταση. Φόβοι και συναισθήματα παραγκωνισμένων ατόμων γράφουν το ημερολόγιο μίας, εν κρυπτώ, ελληνικής πραγματικότητας.

Υπόθεση Φαρμακονήσι ή Το δίκαιο του νερού

26-28/7, Θέατρο Τέχνης

image

Τι θα έγραφε ο Αισχύλος αν ήταν μάρτυρας στις εκατόμβες νεκρών μεταναστών στα νερά της Μεσογείου; Με αφορμή το δικαστικό σκάνδαλο που ακολούθησε το ναυάγιο στο Φαρμακονήσι της Ρόδου και με επιχείρημα τις «Ευμενίδες» του Αισχύλου (όπου ο μητροκτόνος Ορέστης καταφεύγει στον Άρειο Πάγο κυνηγημένος από τις Ερινύες), ο Ανέστης Αζάς αναστοχάζεται γύρω από τη σχέση ανθρώπου και Δικαιοσύνης. Θέατρο ντοκιμαντέρ και αρχαίο δράμα μοιράζονται τον κοινό τόπο του ανθρώπου χωρίς δικαιώματα.


Κεντρική φωτό: Ελίνα Γιουνανλή

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.