- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Θέατρο Ντοκουμέντο
Μετανάστες, άστεγοι, άνθρωποι με αναπηρίες. Οι Έλληνες σκηνοθέτες καταπιάνονται με θέματα που δονούν την κοινωνία
Είμαστε οι Πέρσες!
3-4/6, Πειραιώς 260
Χασάν, Τζαβάντ, Ρεζά, Χαλίλ, Αϊντίμ. Τα ανοίκεια ονόματα μεταναστών από την Ινδική χερσόνησο κρύβουν οικείες αθηναϊκές αφηγήσεις. Η Γιολάντα Μαρκοπούλου εκθέτει το χρονικό της ζωής τους στην Αθήνα ως κατάσταση μίας καθημερινής μάχης και το συνδέει με το πολεμικό ημερολόγιο μίας αρχαίας τραγωδίας, τους «Πέρσες» του Αισχύλου.
Στη μέση του δρόμου
2-8/7, πλ. Κλαυθμώνος
Mp3: Το gadget που φέρνει στα αυτιά σου ήχους μουσικής θα φέρει τώρα ιστορίες αστέγων. Ο Πρόδρομος Τσινικόρης με στέκι την πλατεία Κλαυθμώνος μετατρέπει τους άστεγους της πόλης από αόρατους σε ορατούς κι από σιωπηλούς σε ομιλώντες πολίτες. Η προσωπική τους εξομολόγηση σε μία παράσταση βίωμα.
Άνθρωπος ανεμιστήρας ή πώς να ντύσετε έναν ελέφαντα
11-12/7, Πειραιώς 260
Φαντάσου μία ιδανική κοινωνία. Η Ελένη Ευθυμίου κατασκευάζει τη μικρογραφία της από 21 ανθρώπους, άτομα με αναπηρία και μη, που υπερασπίζονται από κοινού μία μεγάλη αλήθεια: τη διαφορετικότητα ως φυσική κατάσταση. Φόβοι και συναισθήματα παραγκωνισμένων ατόμων γράφουν το ημερολόγιο μίας, εν κρυπτώ, ελληνικής πραγματικότητας.
Υπόθεση Φαρμακονήσι ή Το δίκαιο του νερού
26-28/7, Θέατρο Τέχνης
Τι θα έγραφε ο Αισχύλος αν ήταν μάρτυρας στις εκατόμβες νεκρών μεταναστών στα νερά της Μεσογείου; Με αφορμή το δικαστικό σκάνδαλο που ακολούθησε το ναυάγιο στο Φαρμακονήσι της Ρόδου και με επιχείρημα τις «Ευμενίδες» του Αισχύλου (όπου ο μητροκτόνος Ορέστης καταφεύγει στον Άρειο Πάγο κυνηγημένος από τις Ερινύες), ο Ανέστης Αζάς αναστοχάζεται γύρω από τη σχέση ανθρώπου και Δικαιοσύνης. Θέατρο ντοκιμαντέρ και αρχαίο δράμα μοιράζονται τον κοινό τόπο του ανθρώπου χωρίς δικαιώματα.
Κεντρική φωτό: Ελίνα Γιουνανλή
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τον δημοφιλή σκηνοθέτη που μετέτρεψε τη σκηνή της Στέγης σε «αρένα» ενός rave party για την παράσταση «Οξυγόνο»
Το θεατρικό ισπανικό έργο της Μάρτα Μπαρσελό, σε σκηνοθεσία Νίκου Καραγέωργου, είναι ένας ύμνος στη αγάπη δίχως όρους
Ο ηθοποιός φέρνει στη σκηνή την αληθινή ιστορία της Charlotte Von Mahlsdorf, της πιο διάσημης Γερμανίδας trans γυναίκας
Τι παραστάσεις ξεκινούν στα θέατρα της Αθήνας τις μέρες που ακολουθούν;
Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει
Ο Ιωάννης Απέργης πρωταγωνιστεί στο διασημότερο μουσικό παραμύθι όλων των εποχών
Τι μας είπε ο σκηνοθέτης για το έργο και τον Μποστ λίγο πριν την πρεμιέρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Μιλήσαμε με τη συγγραφέα του «Frankenstein & Eliza» λίγο πριν την πρεμιέρα στο θέατρο Πορεία
Μια παράσταση της Χριστίνας Κυριαζίδη για το φως και το σκοτάδι της γυναικείας ψυχής
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το έργο «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ» στο θέατρο ΕΛΕΡ και όλα όσα την απασχολούν
Το θέατρο Πόρτα άνοιξε την πρόβα του έργου του Μπέκετ σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, σε νέους 14-17 ετών
Κριτική για την παράσταση στο θέατρο Κνωσός
Κωμωδίες, υπαρξιακές αναζητήσεις, σάτιρα, σύγχρονες μεταφορές κλασικών έργων, πρεμιέρες σύγχρονων έργων
Το έργο της Μάρτα Μπαρσελό αποτυπώνει τη διαδρομή της σχέσης «μητέρας-κόρης», μετά την ανατρεπτική απόφασή τους να εφαρμόσουν τους όρους ενός άρρηκτου συμβολαίου
Μια καριέρα που ξεπερνάει τα σύνορα της Ελλάδας
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το show «Σούπερ Ατού» και για την παράσταση «Διάφανος Ύπνος»
Ο ράπερ μιλάει για την απόφασή του να δοκιμάσει κάτι που δεν έχει ξανακάνει, το θεατρικό σανίδι, στο ψυχολογικό θρίλερ που σκηνοθετεί ο Δημήτρης Αγοράς
Φωνές από το περιθώριο και τροφή για σκέψη για την αποδοχή και τα σύγχρονα κοινωνικά στερεότυπα
Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου
Οι πρώτες πληροφορίες και φωτογραφίες της παράστασης που θα κάνει πρεμιέρα τον Ιανουάριο του 2025
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.