Κέρδισε το βραβείο Μελίνα Μερκούρη για την ερμηνεία της στα έργα «Ramona Travel - Η γη της καλοσύνης», σε κείμενο της Γλυκερίας Μπασδέκη και «Πολιτισμός: μια κοσμική τραγωδία», σε κείμενο του Δημήτρη Δημητριάδη. Εξέχον μέλος της θεατρικής συμμορίας Bijoux de Kant, δημιούργημα του σκηνοθέτη Γιάννη Σκουρλέτη, μίλησε στο SOUL για τη σημασία του να μην ανήκεις πουθενά παρά μόνο στα όνειρά σου.
Όχι μόνο η Πάτρα, αλλά όλες οι επαρχίες είναι μελαγχολικές: Κάθε τι μελαγχολικό εμπεριέχει ερωτισμό... και ο ερωτισμός της επαρχίας είναι πηγή έμπνευσης, είναι αφετηρία, αλλά και βάση.
Η Αθήνα τον καιρό της κρίσης είναι ένα νεκροταφείο, που στο χώμα του όμως, εκτός από σταυρούς, ανθίζουν λουλούδια: Ο Όσκαρ Ουάιλντ είχε πει: «Όλοι μας είμαστε στο βόθρο, αλλά κάποιοι από μας κοιτάζουν τα αστέρια».
Η σημασία του να ανήκεις κάπου, παράδειγμα στους Bijoux de Kant: «...Ανήκω σε μένα, και στα όνειρά μου, δεν θέλω κανέναν, μες στη μοναξιά μου...» όπως λέει και το τραγούδι. Για να ανήκεις κάπου, πρέπει πρώτα να ανήκεις στον εαυτό σου. Αυτό για μένα σημαίνει να ανήκεις στα όνειρά σου. Συμβαίνει καμιά φορά τα όνειρά σου να είναι κοινά με κάποιους άλλους. Αυτό είναι ευτύχημα.
Η Γλυκερία Μπασδέκη ζει στην Ξάνθη: ...στην Κομοτηνή, στην Πάτρα, στη Θεσσαλονίκη, στα Χανιά, στα Τρίκαλα, στη Λάρισα, στο Βόλο, εδώ μέσα - σαν ένα ποίημα.
Μ’ αρέσει να κοιτάω τους ανθρώπους στο δρόμο: ...γιατί αναγνωρίζω, διακρίνω κομμάτια μου, συναισθήματά μου σε αυτούς. Άλλες φορές χάνομαι ανάμεσά τους μόνο και μόνο για να με ξαναβρώ μετά.
Το ποπ από το βαθυστόχαστο απέχουν τρεις τζούρες δρόμο: Το βαθυστόχαστο με το ποπ δεν επικοινωνούν, τρεις τζούρες τις κάνουν μαζί ενίοτε. Τρώνε, πίνουν, κάνουν έρωτα, αγαπιούνται...
Τα όρια ανάμεσα στο δημόσιο και το ιδιωτικό δεν υπάρχουν. Ή μήπως όχι; Παντού υπάρχουν όρια... εμείς καλούμαστε να τα θέσουμε.
Αν δεν έκανα θέατρο, πολύ θα γούσταρα να ήμουν… Ηρωίδα σε ένα παραμύθι.
Ο έρωτας δεν είναι σέξι: Είναι αδηφάγος, εγωιστής, σαρκοβόρος, αλλά πάρα πολύ σέξι!
Οι σχέσεις είναι αίμα: Οι εύκολες σχέσεις είναι ανώδυνες, αναίμακτες, επιφανειακές. Για τις αληθινές σχέσεις πολεμάς, ματώνεις, πληγώνεσαι, πληγώνεις.
Όχι πια μέλλον, μόνο παρόν: Αν αποδεχτούμε το «όχι πια μέλλον» είναι σαν να λέμε ότι είμαστε νεκροί. Το μέλλον δημιουργείται και φτιάχνεται με μάχες στο παρόν.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο πρώην γιατρός που αποφάσισε να ασχοληθεί σοβαρά με το θέατρο, οι πετυχημένες παραστάσεις, οι διακρίσεις και το νέο του έργο στο θέατρο του Νέου Κόσμου
Μιλήσαμε με τον σκηνοθέτη για την παράσταση στο «Θέατρον» και την ανάγκη του κοινού για έργα με κοινωνικο-πολιτικά μηνύματα
Συνεχόμενα sold out για τη λυτρωτική ροκ τελετουργία για τον Αντονέν Αρτώ με τον Γεράσιμο Γεννατά
Ο γνωστός καραγκοζιοπαίχτης μας μίλησε για την παράσταση όπου συμμετέχει αλλά και για το θέατρο σκιών
Μιλήσαμε με τον δημοφιλή σκηνοθέτη που μετέτρεψε τη σκηνή της Στέγης σε «αρένα» ενός rave party για την παράσταση «Οξυγόνο»
Το θεατρικό ισπανικό έργο της Μάρτα Μπαρσελό, σε σκηνοθεσία Νίκου Καραγέωργου, είναι ένας ύμνος στη αγάπη δίχως όρους
Ο ηθοποιός φέρνει στη σκηνή την αληθινή ιστορία της Charlotte Von Mahlsdorf, της πιο διάσημης Γερμανίδας trans γυναίκας
Τι παραστάσεις ξεκινούν στα θέατρα της Αθήνας τις μέρες που ακολουθούν;
Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει
Ο Ιωάννης Απέργης πρωταγωνιστεί στο διασημότερο μουσικό παραμύθι όλων των εποχών
Τι μας είπε ο σκηνοθέτης για το έργο και τον Μποστ λίγο πριν την πρεμιέρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Μιλήσαμε με τη συγγραφέα του «Frankenstein & Eliza» λίγο πριν την πρεμιέρα στο θέατρο Πορεία
Μια παράσταση της Χριστίνας Κυριαζίδη για το φως και το σκοτάδι της γυναικείας ψυχής
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το έργο «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ» στο θέατρο ΕΛΕΡ και όλα όσα την απασχολούν
Το θέατρο Πόρτα άνοιξε την πρόβα του έργου του Μπέκετ σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, σε νέους 14-17 ετών
Κριτική για την παράσταση στο θέατρο Κνωσός
Κωμωδίες, υπαρξιακές αναζητήσεις, σάτιρα, σύγχρονες μεταφορές κλασικών έργων, πρεμιέρες σύγχρονων έργων
Το έργο της Μάρτα Μπαρσελό αποτυπώνει τη διαδρομή της σχέσης «μητέρας-κόρης», μετά την ανατρεπτική απόφασή τους να εφαρμόσουν τους όρους ενός άρρηκτου συμβολαίου
Μια καριέρα που ξεπερνάει τα σύνορα της Ελλάδας
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το show «Σούπερ Ατού» και για την παράσταση «Διάφανος Ύπνος»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.