- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Μια εταιρία που εξειδικεύεται στην έρευνα επί ολοένα και περισσότερων, καλύτερων και δραστικών αντικαταθλιπτικών φαρμάκων. Ένα πείραμα όπου συμμετέχουν αγόρι και κορίτσι, κρατά τέσσερις εβδομάδες και μελετά τα συμπτώματα και την επίδραση της χορηγούμενης νέας φαρμακολογίας. Μια γιατρός που τους παρακολουθεί και ένας επίσης γιατρός αλλά και μεγαλομάνατζερ επί των πωλήσεων.
Τέσσερις ρόλοι-ηθοποιοί που κινούνται, μιλούν, εκρήγνυνται ή συστέλλονται σε ένα σκηνικό βίντεο που έξοχα εμπνεύστηκε και φιλοτέχνησε ο Στάθης Μήτσιος. Η τρέλα, η υγεία, ο άνθρωπος, η ολοένα και μεγαλύτερη παρέμβαση της χημείας στο σύγχρονο τρόπο ζωής. Ρυθμίσεις για τη δουλειά, την αγάπη, το άγχος, τον τρόπο με τον οποίο ο εγκέφαλος ζυγίζει και καταναλώνει τα «συμπτώματα» της ζωής. Οι γιατροί παρατηρούν, τα «πειραματόζωα» αντιδρούν, αλληλεπιδρούν, όλα βαίνουν βάσει του αρχικού οργανογράμματος, μέχρι που το πείραμα τινάζεται στον αέρα. Έρωτας είναι η αιτία. Πώς όμως προέκυψε; Φυσικά, νομοτελειακά και αναπόφευκτα ως φυσική έλξη ανάμεσά τους ή ως αποτέλεσμα-παρενέργεια του νέου φαρμάκου;
Αυτό είναι το έργο “Effect-Τομογραφία του έρωτα” της Αγγλίδας Lucy Prebble. «Μια χαρά μπορώ να καταλάβω τη διαφορά ανάμεσα στο ποιος είμαι εγώ και την παρενέργεια μιας ουσίας» διατείνεται ο ένας. «Μην το πάρεις προσωπικά, όμως ούτε με σφαίρες δεν μπορείς» απαντά η βήτα. «Ας υποθέσουμε πως την έχουν προκαλέσει τα φάρμακα. Και λοιπόν; Είναι αυτό που είναι» αποφαίνονται οι παρακολουθούντες γιατροί, Άννα Μάσχα και Αντώνης Καρυστινός.
Γρήγορα, νευρικά αλλά και αμήχανα και με μεγάλες βουτιές στο κενό, το έργο ακολουθεί θαρρείς την τρελαμένη κίνηση-διάγραμμα ενός αποσυντονισμένου και αρρύθμιστου παλμογράφου. Οι «ερωτευμένοι σχιζοφρενείς», Καλλιόπη Παναγιωτίδου και Μάνος Στεφανάκης, διανύουν όλη τη συναισθηματική γκάμα, που άγνωστο παραμένει αν οφείλεται στην αγωγή που δέχονται: σεξ, λαγνεία, τρόμος, απορία, όνειρα, χαρά, θλίψη, μετέωρα συναισθήματα, φυγόκεντρες παρεμβάσεις του εγκεφάλου, που δείχνει να αυτονομείται ανεξέλεγκτα. Χειρίζονται έξοχα το σώμα, τις λέξεις και τα βλέμματα.
Όμως θέλω να σταθώ στην Άννα Μάσχα. Δεσπόζει και σαρώνει, παίζει με δύναμη και πιστοποιεί την κλάση της ως μια από τις καλύτερες Ελληνίδες ηθοποιούς. Στο πλευρό της στέκεται επάξια και ο Αντώνης Καρυστινός, η τελευταία σκηνή με τα δυο ντουέτα αντικριστά να βαδίζουν προς την «επόμενη μέρα» καθηλώνει. Θα επιστρέψω στο virtual σκηνικό και την πίξελ αναπαράσταση της κλινικής: έτσι όπως τα σχεδίασε ο Στάθης Μήτσιος, μεταδίδουν την απίστευτα ζοφερή και κυβερνοπάνκ αίσθηση μοντέρνας ζωής με αφήγηση στα όρια του «Νευρομάντη». Χίλια μπράβο.
“Effect-Τομογραφία του Έρωτα” της Lucy Prebble από το Δη.Πε.Θε. Πάτρας.
Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Αρβανιτάκης
Έως τις 22 Μαρτίου στο θέατρο Αυλαία, Θεσσαλονίκη.