- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Θέατρο Αργώ: Δύο διεθνώς αναγνωρισμένα και βραβευμένα σύγχρονα έργα
Υμνώντας τη διαφορετικότητα και ξορκίζοντας τη μοναξιά
Θέατρο Αργώ: Οι ανθρώπινες σχέσεις στο επίκεντρο µέσα από δυο εντελώς διαφορετικές προσεγγίσεις με σπουδαίους συντελεστές
Ένας ήρωας-σύμβολο μας βοηθάει να ξεναγηθούμε στα άδυτα της ανδρικής ψυχολογίας μέσω σκέψεων και αναπάντητων ερωτημάτων που αφορούν τις σχέσεις και μια τρυφερή ανθρώπινη ιστορία με θέμα τη μοναξιά και τις σχέσεις που μπορούν να αναπτυχθούν ανάμεσα σε διαφορετικές γενιές φέτος στο Θέατρο Αργώ.
Caveman, στο Θέατρο Αργώ
Με θέμα τις παρεξηγήσεις μεταξύ των ανδρών και των γυναικών, το «Defending the Caveman», θεωρείται η μακροβιότερη σόλο κωμωδία στην ιστορία του Μπρόντγουεϊ, κάτι που έκανε τον δήμαρχο της Νέας Υόρκης να αποκαλεί τη 18η Ιουλίου ημέρα του Caveman και να μετονομάσει την οδό 44 West σε Caveman Way. Γράφτηκε από τον Αμερικανό ηθοποιό και κωμικό Rob Becker και έκανε πρεμιέρα το 1991 στο Σαν Φρανσίσκο. Από τότε το έχουν παρακολουθήσει περισσότεροι από οκτώ εκατομμύρια άνθρωποι σε σαράντα πέντε χώρες, σε όλο τον κόσμο.
Τώρα πια ο Caveman, αυτός ο «καινούργιος» σημερινός άντρας, που σε μια προσωπική εξομολόγηση μεταμορφώνεται στον γιο, τον αδελφό, τον σύντροφο, το αγόρι της διπλανής πόρτας, μεγαλώνει, βλέπει τις εποχές που έρχονται και θέτει νέα ερωτήματα! Τον πιο δημοφιλή άνθρωπο των σπηλαίων έρχεται να ενσαρκώσει, αυτή τη φορά στη νέα του «σπηλιά», στη σκηνή του θεάτρου Αργώ, ο Γιάννης Δρακόπουλος, σε απόδοση και σκηνοθεσία της ελληνικής ιέρειας του Μπρόντγουεϊ, Θέμιδας Μαρσέλλου.
Μια παράσταση μείγμα stand-up comedy, διάλεξης και θεραπευτικής συνεδρίας, που επιχειρεί να επιλύσει τον πόλεμο μεταξύ των δύο φύλων. Ο ήρωας-σύμβολο μας βοηθάει να ξεναγηθούμε στα άδυτα της ανδρικής ψυχολογίας μέσω σκέψεων και αναπάντητων ερωτημάτων που αφορούν τις σχέσεις. Το έναυσμα το δίνει η έξωση από το σπίτι του, μετά από ένα καυγά με το έτερον ήμισύ του. Ένα έργο που καταφέρνει να υπερασπιστεί την ανδρική άποψη, ενώ παράλληλα δείχνει συμπάθεια και για τη γυναικεία πλευρά των θεμάτων. Ο Becker το περιγράφει, άλλωστε, ως ένα όχημα για να δείξει ότι «οι άνδρες έχουν συναισθήματα, αλλά τα εκφράζουν λίγο διαφορετικά».
Ο «Caveman» γράφτηκε σε διάστημα τριών χρόνων (1988-1991), κατά τη διάρκεια των οποίων ο Becker έκανε ανεπίσημες σπουδές σε ανθρωπολογία, προϊστορία, ψυχολογία, κοινωνιολογία και μυθολογία. Ξεκίνησε την καριέρα του ως ερμηνευτής stand-up comedy και μέρος του show του ήταν ένα κομμάτι για τα προβλήματα επικοινωνίας στις σχέσεις γυναικών και ανδρών, λόγω των διαφορών των δύο φύλων. Μετά τη μεγάλη του επιτυχία, άρχισε να μεγαλώνει το κείμενό του μέχρι που έγραψε έναν μονόλογο ικανό να ανέβει στο Μπρόντγουεϊ, ονομάζοντάς τον: «Υποστηρίζοντας τον Άνθρωπο των Σπηλαίων».
Απόδοση-Σκηνοθεσία: Θέμις Μαρσέλλου
Ερμηνεύει: Γιάννης Δρακόπουλος
Δευτέρα & Τρίτη στις 21:00
Κεντρική Σκηνή
Θέατρο Αργώ: Κάθε Πέμπτη Κύριε Γκρην
Ο ογδονταεξάχρονος χήρος κ. Γκρην παραλίγο να χτυπηθεί από το αυτοκίνητο του Ρος Γκάρντινερ, ενός νεαρού που εργάζεται σε μια μεγάλη πολυεθνική εταιρεία. Ο μοναχικός Νεοϋορκέζος υπερήλικας, ο οποίος έχει αποτραβηχτεί στο διαμέρισμά του, αρχίζει και δέχεται εβδομαδιαίες επισκέψεις από τον Ρος, σαν τιμωρία για την απερίσκεπτη οδήγησή του. Αυτό που ξεκινάει ως κωμωδία για δύο ανθρώπους οι οποίοι δυσανασχετούν που βρίσκονται στον ίδιο χώρο, εξελίσσεται σε δράμα, καθώς αποκαλύπτονται οικογενειακά μυστικά και ανοίγουν παλιές πληγές. Η σχέση τους όμως θα αλλάξει για πάντα, καθώς ο καιρός περνά και ανοίγονται περισσότερο ο ένας στον άλλο.
Πρόκειται για μια τρυφερή ανθρώπινη ιστορία με θέμα τη μοναξιά και τις σχέσεις που μπορούν να αναπτυχθούν ανάμεσα σε διαφορετικές γενιές. Μια κωμωδία με δραματικές προεκτάσεις, όπου οι δύο γνώριμοι σε όλους μας χαρακτήρες, καταργούν την απόσταση που τους χωρίζει, βγαίνουν από τη ζώνη ασφαλείας τους και μοιράζονται δάκρυα χαράς και λύπης, ώσπου να γίνουν –με έναν τρόπο βαθύ και αμετάκλητο– συγγενείς.
Το πολυβραβευμένο αριστούργημα του Αμερικανού ηθοποιού και συγγραφέα Τζεφ Μπάρον, «Κάθε Πέμπτη κύριε Γκρην», επιστρέφει μετά από μια σεζόν επιτυχίας στο Θέατρο Αργώ. Την παράσταση σκηνοθετεί ο Κώστας Γάκης, που εκτός από την επιμέλεια της μουσικής σύνθεσης, μεταφράζει το έργο σε συνεργασία με τον Αμερικανό συγγραφέα, μεταφέροντάς το στις ανάγκες του σήμερα. Μαζί του, και με εξαιρετικές ερμηνείες, ο αγαπημένος σε όλους Γιώργος Κωνσταντίνου, στον ρόλο του κύριου Γκρην και ο Απόστολος Τότσικας ως Ρος Γκάρντινερ.
Υμνώντας τη διαφορετικότητα και ξορκίζοντας τη μοναξιά, το «Κάθε Πέμπτη κ. Γκρην», είναι μια σύγχρονη ιστορία που συγκινεί και απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες, καθώς υπογραμμίζει ότι η ανθρώπινη τρυφερότητα είναι το αντίδοτο που έχουμε ανάγκη για να ξεπεράσουμε τις ανασφάλειες και τα λάθη μας. Το πρώτο θεατρικό έργο του Αμερικάνου συγγραφέα, έκανε την πρεμιέρα του στη Νέα Υόρκη και έκτοτε έχει παρουσιαστεί σε πάνω από 40 χώρες, 400 παραγωγές, ενώ έχει μεταφραστεί σε 22 γλώσσες, αποσπώντας πολλαπλά θεατρικά βραβεία και την αγάπη του κοινού.
Μετάφραση: Τζεφ Μπάρον & Κώστας Γάκης
Σκηνοθεσία / Μουσική σύνθεση: Κώστας Γάκης
Ερμηνεύουν: Γιώργος Κωνσταντίνου & Αποστόλης Τότσικας
Τετάρτη στις 20:00
Πέμπτη, Παρασκευή & Σάββατο στις 21:00
Κυριακή στις 19:00
Κεντρική Σκηνή
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τον σκηνοθέτη για την παράσταση στο «Θέατρον» και την ανάγκη του κοινού για έργα με κοινωνικο-πολιτικά μηνύματα
Συνεχόμενα sold out για τη λυτρωτική ροκ τελετουργία για τον Αντονέν Αρτώ με τον Γεράσιμο Γεννατά
Ο γνωστός καραγκοζιοπαίχτης μας μίλησε για την παράσταση όπου συμμετέχει αλλά και για το θέατρο σκιών
Μιλήσαμε με τον δημοφιλή σκηνοθέτη που μετέτρεψε τη σκηνή της Στέγης σε «αρένα» ενός rave party για την παράσταση «Οξυγόνο»
Το θεατρικό ισπανικό έργο της Μάρτα Μπαρσελό, σε σκηνοθεσία Νίκου Καραγέωργου, είναι ένας ύμνος στη αγάπη δίχως όρους
Ο ηθοποιός φέρνει στη σκηνή την αληθινή ιστορία της Charlotte Von Mahlsdorf, της πιο διάσημης Γερμανίδας trans γυναίκας
Τι παραστάσεις ξεκινούν στα θέατρα της Αθήνας τις μέρες που ακολουθούν;
Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει
Ο Ιωάννης Απέργης πρωταγωνιστεί στο διασημότερο μουσικό παραμύθι όλων των εποχών
Τι μας είπε ο σκηνοθέτης για το έργο και τον Μποστ λίγο πριν την πρεμιέρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Μιλήσαμε με τη συγγραφέα του «Frankenstein & Eliza» λίγο πριν την πρεμιέρα στο θέατρο Πορεία
Μια παράσταση της Χριστίνας Κυριαζίδη για το φως και το σκοτάδι της γυναικείας ψυχής
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το έργο «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ» στο θέατρο ΕΛΕΡ και όλα όσα την απασχολούν
Το θέατρο Πόρτα άνοιξε την πρόβα του έργου του Μπέκετ σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, σε νέους 14-17 ετών
Κριτική για την παράσταση στο θέατρο Κνωσός
Κωμωδίες, υπαρξιακές αναζητήσεις, σάτιρα, σύγχρονες μεταφορές κλασικών έργων, πρεμιέρες σύγχρονων έργων
Το έργο της Μάρτα Μπαρσελό αποτυπώνει τη διαδρομή της σχέσης «μητέρας-κόρης», μετά την ανατρεπτική απόφασή τους να εφαρμόσουν τους όρους ενός άρρηκτου συμβολαίου
Μια καριέρα που ξεπερνάει τα σύνορα της Ελλάδας
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το show «Σούπερ Ατού» και για την παράσταση «Διάφανος Ύπνος»
Ο ράπερ μιλάει για την απόφασή του να δοκιμάσει κάτι που δεν έχει ξανακάνει, το θεατρικό σανίδι, στο ψυχολογικό θρίλερ που σκηνοθετεί ο Δημήτρης Αγοράς
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.