- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Θέατρο Αργώ: Το καλλιτεχνικό πρόγραμμα για το 2024-2025
Οι 6 παραστάσεις που θα δούμε τη νέα σεζόν
Θέατρο Αργώ: Τι θα δούμε τη σεζόν 2024-2025. 4 επαναλήψεις και 2 νέες παραστάσεις στον προγραμματισμό του θεάτρου
Το θέατρο Αργώ ανακοίνωσε το καλλιτεχνικό του πρόγραμμα για τη σεζόν 2024- 2025, με το ανέβασμα 6 παραστάσεων συνολικά. Πρόκειται για 4 επαναλήψεις από προηγούμενες σεζόν και 2 νέες παραστάσεις. Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, «αυτή η σεζόν προσφέρει ένα μοναδικό ταξίδι στα βάθη της ανθρώπινης ψυχής και στις σκιές του μυαλού, γεμάτο με συναρπαστικές και συναισθηματικά φορτισμένες στιγμές, ενώ παράλληλα συνυφαίνει λεπτό χιούμορ και ανάλαφρο γέλιο, ισορροπώντας τη βαθιά εξερεύνηση με στιγμές ελαφρότητας, υποσχόμενο μια αξέχαστη θεατρική εμπειρία».
Θέατρο Αργώ: οι περσινές παραγωγές που επανέρχονται τη σεζόν 2024- 2025
Η σεζόν στο Θέατρο Αργώ ξεκινά στις 10 Οκτωβρίου με το «Κάθε Πέμπτη Κύριε Γκριν», σε σκηνοθεσία Κώστα Γάκη. Ο Γιώργος Κωνσταντίνου και ο Αποστόλης Τότσικας συμπράττουν και φέτος επί σκηνής, σε ένα έργο που απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες. Ένας ηλικιωμένος άντρας, ο κύριος Γκριν, έχει αποσυρθεί στο σπίτι του έπειτα από τον θάνατο της συζύγου του. Ένα επιπόλαιο ατύχημα φέρνει στη ζωή του τον νεαρό Ρος και μεταξύ τους αναπτύσσεται μια ιδιαίτερη σχέση. Δυο μοναχικά άτομα διαφορετικών ηλικιών συναντιούνται για να βγουν έξω από το καβούκι τους προς το φως. Από 10 Οκτωβρίου, Κεντρική Σκηνή
Ο Γιώργος Αρμένης και η Κατερίνα Αντωνιάδου σε διπλούς ρόλους στο «Χόρεψέ με πατέρα». Εκείνη γράφει το κείμενο και έχει τον ρόλο της κόρης. Εκείνος σκηνοθετεί και έχει τον ρόλο του πατέρα. Ένας πατέρας με άνοια και μια υστερική κόρη. Ο καθένας παλεύει με τη δική του διαταραχή και η κατάσταση μεταξύ τους είναι εκρηκτική. Εκείνος υπεκφεύγει από την πραγματικότητα, εκείνη αδυνατεί να τον πιστέψει και το παιχνίδι της επικοινωνίας χάνεται για τα καλά. Από 14 Οκτωβρίου, Αργώ Studio
Μια ακόμη παράσταση που συνεχίζει από την προηγούμενη σεζόν είναι «Οι αρουραίοι» του Γερμανού Γκέρχαρτ Χάουπτμαν σε μετάφραση Αλέξανδρου Κοέν, ενώ τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Γιάννης Παπαδογιάννης. Έπειτα από την περσινή επιτυχία της, η παράσταση μεταφέρεται σε μεγαλύτερο χώρο στο θέατρο Αργώ. Το έργο βασίζεται σε αληθινά γεγονότα και είναι η δεύτερη φορά που ανεβαίνει στην Ελλάδα. Τα τριχωτά θηλαστικά, οι αρουραίοι, λειτουργούν εντελώς εγωκεντρικά, με μόνο μέλημα την επιβίωσή τους. Οι ήρωες του έργου ως ανθρωπόμορφοι αρουραίοι, βιώνουν την απώλεια, την ανάγκη της μητρότητας, τον έρωτα, τον θάνατο και την σκληρότητα των επιθυμιών τους - ενώ επιδιώκουν την επιβίωσή τους με κάθε τρόπο και μέσο. Από 20 Οκτωβρίου, Αργώ Studio
Ένα έργο που ανεβαίνει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά είναι το «Στρίψιμο της βίδας- reloaded». Το κείμενο υπογράφουν οι Σοφία Καζαντζιάν και ο Μάριος Ιορδάνου, ενώ ο δεύτερος έχει αναλάβει και τη σκηνοθεσία. Πρόκειται για μια ανατρεπτική παράσταση που εμπλέκει κινηματογραφικούς όρους, σε μια παράσταση που ξεπερνά τα θεατρικά στεγανά. Μια γυναίκα προσλαμβάνεται από έναν σκοτεινό αλλά γοητευτικό άντρα ως γκουβερνάντα για τα παιδιά του σε έναν μυστηριώδη πύργο. Σιγά σιγά αρχίζει να συνειδητοποιεί ότι βρίσκεται εγκλωβισμένη στον πύργο. Θα προλάβει να δραπετεύσει πριν το στρίψιμο της βίδας; Από 26 Οκτωβρίου, Αργώ Studio
Οι νέες παραγωγές στο θέατρο Αργώ για το 2024-2025
H Θέμις Μαρσέλλου σκηνοθετεί τον Γιώργο Δρακόπουλο στην παράσταση «Caveman» του Rob Becker, ένας μονόλογος που μελετά με τον πιο χιουμοριστικό τρόπο τις σχέσεις αντρών και γυναικών. Ο Caveman γράφτηκε σε διάστημα τριών χρόνων (1988-1991), κατά τη διάρκεια του οποίου ο Becker έκανε ανεπίσημες σπουδές σε ανθρωπολογία, προϊστορία, ψυχολογία, κοινωνιολογία και μυθολογία.
Από 21 Οκτωβρίου, Κεντρική Σκηνή
Το νέο ψυχολογικό θρίλερ του βραβευμένου συγγραφέα και σεναριογράφου Γιώργου Αγγελίδη «Αυτόματη Εστίαση» έρχεται στο Θέατρο Αργώ σε σκηνοθεσία Νατάσας Παπαδάκη με τους Οδυσσέα Πετράκη και Χρήστο Ντόβα στους πρωταγωνιστικούς ρόλους. Θύτης και θύμα, παιδικά και ενήλικα τραύματα, εκδίκηση και συμπόνια μπλέκουν σφιχτά σε μια ιστορία που αλλάζει ανάλογα με το πού θα εστιάσεις.
Από 17 Οκτωβρίου, Αργώ Studio
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τον δημοφιλή σκηνοθέτη που μετέτρεψε τη σκηνή της Στέγης σε «αρένα» ενός rave party για την παράσταση «Οξυγόνο»
Το θεατρικό ισπανικό έργο της Μάρτα Μπαρσελό, σε σκηνοθεσία Νίκου Καραγέωργου, είναι ένας ύμνος στη αγάπη δίχως όρους
Ο ηθοποιός φέρνει στη σκηνή την αληθινή ιστορία της Charlotte Von Mahlsdorf, της πιο διάσημης Γερμανίδας trans γυναίκας
Τι παραστάσεις ξεκινούν στα θέατρα της Αθήνας τις μέρες που ακολουθούν;
Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει
Ο Ιωάννης Απέργης πρωταγωνιστεί στο διασημότερο μουσικό παραμύθι όλων των εποχών
Τι μας είπε ο σκηνοθέτης για το έργο και τον Μποστ λίγο πριν την πρεμιέρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Μιλήσαμε με τη συγγραφέα του «Frankenstein & Eliza» λίγο πριν την πρεμιέρα στο θέατρο Πορεία
Μια παράσταση της Χριστίνας Κυριαζίδη για το φως και το σκοτάδι της γυναικείας ψυχής
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το έργο «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ» στο θέατρο ΕΛΕΡ και όλα όσα την απασχολούν
Το θέατρο Πόρτα άνοιξε την πρόβα του έργου του Μπέκετ σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, σε νέους 14-17 ετών
Κριτική για την παράσταση στο θέατρο Κνωσός
Κωμωδίες, υπαρξιακές αναζητήσεις, σάτιρα, σύγχρονες μεταφορές κλασικών έργων, πρεμιέρες σύγχρονων έργων
Το έργο της Μάρτα Μπαρσελό αποτυπώνει τη διαδρομή της σχέσης «μητέρας-κόρης», μετά την ανατρεπτική απόφασή τους να εφαρμόσουν τους όρους ενός άρρηκτου συμβολαίου
Μια καριέρα που ξεπερνάει τα σύνορα της Ελλάδας
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το show «Σούπερ Ατού» και για την παράσταση «Διάφανος Ύπνος»
Ο ράπερ μιλάει για την απόφασή του να δοκιμάσει κάτι που δεν έχει ξανακάνει, το θεατρικό σανίδι, στο ψυχολογικό θρίλερ που σκηνοθετεί ο Δημήτρης Αγοράς
Φωνές από το περιθώριο και τροφή για σκέψη για την αποδοχή και τα σύγχρονα κοινωνικά στερεότυπα
Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου
Οι πρώτες πληροφορίες και φωτογραφίες της παράστασης που θα κάνει πρεμιέρα τον Ιανουάριο του 2025
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.