Θεατρο - Οπερα

Θέατρο Μπέλλος: Οι παραστάσεις της σεζόν 2024- 2025

2 επαναλήψεις και 3 νέες παραστάσεις περιλαμβάνει το θεατρικό πρόγραμμα του «Μπέλλος» για τη φετινή σεζόν

62222-137653.jpg
A.V. Team
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Η ομάδα του Θεάτρου Μπέλλος παρουσίασε το πρόγραμμα της σεζόν 2024-2025
Η ομάδα του Θεάτρου Μπέλλος παρουσίασε το πρόγραμμα της σεζόν 2024-2025

Θέατρο Μπέλλος 2024-2025: Ο Οκτώβριος είναι αφιερωμένος στις παραστάσεις που ξεχώρισαν πέρυσι ενώ από τον Νοέμβριο ξεκινούν οι νέες παραγωγές

Το Θέατρο Μπέλλος ανακοίνωσε το θεατρικό πρόγραμμα της σεζόν, παρουσιάζοντας το σκεπτικό πάνω στο οποίο βασίζουν τις επιλογές τους: «Πιστεύουμε σ' ένα θέατρο συλλογικό και ως έτσι πολιτικό, σ’ ένα θέατρο που τοποθετεί τις ανθρώπινες σχέσεις στον πυρήνα της καλλιτεχνικής δημιουργίας, σ’ ένα θέατρο που συνεχώς μας θυμίζει ότι πρέπει να ελπίζουμε αν θέλουμε να αλλάξουμε και σ’ ένα θέατρο που προσπαθεί να δημιουργεί δικαιώματα και όχι προνόμια για τους δημιουργούς και τους θεατές του». Με βάση το παραπάνω σκεπτικό, οι υπεύθυνοι του θεάτρου στοχεύουν σε παραστάσεις Ελλήνων ή ξένων θεατρικών συγγραφέων που σχολιάζουν ζητήματα της καθημερινότητας που αφορούν όλον τον κόσμο. Παράλληλα, στόχος της φετινής σεζόν είναι να οι λιγότερες παραστάσεις με μεγαλύτερη διάρκεια. Γιατί; Οι υπεύθυνοι του θεάτρου επισημαίνουν ότι «το θέατρο χρειάζεται χώρο και χρόνο για να ανθίσει».

Θέατρο Μπέλλος: Οι παραστάσεις που θα δούμε το 2024-2025

Δύο επαναλήψεις στο Θέατρο Μπέλλος

Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας αφιερωμένος στις «επαναλήψεις» της προηγούμενης σεζόν. Οι παραστάσεις που θα ξαναδούμε είναι οι ακόλουθες:

«Η λέξη πρόοδος στο στόμα της μητέρας μου ηχούσε πολύ φάλτσα», μια θεατρική παράσταση του άγνωστου σε πολλούς Ματέι Βίζνιεκ. Ο συγγραφέας εμπνέεται από τη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας, τη φρίκη του πολέμου, τον ξεριζωμό από την πατρίδα και το πένθος. Την παράσταση σκηνοθετεί η Αικατερίνη Παπαγεωργίου.
Από 3 έως 27 Οκτωβρίου 2024, Κάθε Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο στις 21:00 &Κυριακή στις 18:00

theatro_bellos-bizniek-genikh_0090-nef__1_

Η δεύτερη παράσταση «Μαύρη Μαγεία (ή άσε τους νεκρούς να πεθάνουν)» έχει ως θέμα τους Μillenials. Σε κείμενο και σκηνοθεσία του Γιάννη Αποσκίτη, επιδιώκει με έναν παράδοξο, κωμικό και χαοτικό τρόπο να εξαγνίσει την «χαμένη» γενιά των millenials, σε μια εφιαλτική ανασκόπηση της σύγχρονης Ελλάδας. Από 7 Οκτωβρίου έως 5 Νοεμβρίου 2024, Κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00

Θέατρο Μπέλλος: οι τρεις νέες παραστάσεις της σεζόν

Το «Μεμοράντουμ» του Τσέχου Βάτσλαβ Χάβελ ανεβαίνει από την ομάδα The Young Quill, σε σκηνοθεσία Αικατερίνης Παπαγεωργίου. Είναι ένα έργο για τη σχέση του ανθρώπου με το κράτος μέσα από το γραφειοκρατικό χάος μιας δημόσιας υπηρεσίας. Το σκηνικό; Το σουρεαλιστικό-καφκικό σύμπαν μιας δημόσιας υπηρεσίας. Μια γλώσσα τεχνοκρατική κι απαλλαγμένη από κάθε συναισθηματισμό. Οι ήρωες του έργου προσπαθούν να επιβιώσουν μέσα στη γραφειοκρατία. Στην Ελλάδα η συγκεκριμένη παράσταση παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τη δεκαετία του 70 ως ένα σχόλιο κατά της Δικτατορίας.
Από 15 Νοεμβρίου έως 31 Ιανουαρίου 2025, Κάθε Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο στις 21:00 & Κυριακή στις 18:00

theatro_bellos-parastash_memorandum
Η παράσταση «Μεμοράντουμ» του Τσέχου Βάτσλαβ Χάβελ ανεβαίνει φέτος στο Θέατρο Μπέλλος

Μέσα στον Νοέμβριο ξεκινά και το έργο «Ήλιος με Δόντια», που αποτελεί θεατρική μεταφορά του μυθιστορήματος του Γιάννη Μακριδάκη. Το θέμα είναι η ιστορία ενός ανθρώπου που παλεύει να υπάρξει μέσα σε ένα περιβάλλον που θέλει να καταπνίξει οτιδήποτε το διαφορετικό. To μυθιστόρημα πραγματεύεται τη στιγμή της αναιτιολόγητης επίθεσης της βρετανικής αεροπορίας στο σουηδικό πλοίο Wiril που είχε αγκυροβολήσει στο λιμάνι της Χίου τον Φεβρουάριο του '44 για να μεταφέρει τρόφιμα στους χειμαζόμενους από τον λιμό κατοίκους. Το κεντρικό πρόσωπο, ο Κωνσταντής, διηγείται την ιστορία αυτή στο κοινό, δίνοντας πολλά ιστορικά στοιχεία για την εποχή. Από 2 Νοεμβρίου, Κάθε Σάββατο στις 18:00 & Κυριακή στις 21:00

Το τελευταίο έργο για φέτος που θα ανέβει τον Δεκέμβριο είναι η μια πρωτότυπη μουσική εκδοχή του διηγήματος του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη «Ο ξεπεσμένος Δερβίσης». Η Φένια Παπαδόδημα χρησιμοποιεί το πιάνο και τη φωνή ως επέκταση του παπαδιαμαντικού λόγου και μας οδηγεί εκεί όπου περιπλανιέται ο «ξεπεσμένος δερβίσης», ένας άστεγος μουσουλμάνος, αγνώστου ταυτότητας, που παίζει το νάϊ, περιφερόμενος από καφενείο σε καφενείο. Από τον Δεκέμβριο του 2024

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.