Θεατρο - Οπερα

Θέατρο-Χορός: 4 προτάσεις για τις 28/3-3/4

"Generation Lost" στο Εθνικό Θέατρο, "Δαγκώνει;" στον Φούρνο, "Η μουγγή καμπάνα" στο Μπέλλος, "A man and his double" στο ΠΛΥΦΑ

woman_guest.jpg
Ιωάννα Γκομούζα
ΤΕΥΧΟΣ 910
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
"Generation lost" από την Κατερίνα Γιαννοπούλου
"Generation lost" από την Κατερίνα Γιαννοπούλου © Ελίνα Γιουνανλή

Θέατρο-Χορός: 4 παραστάσεις για την εβδομάδα 28/3-3/4 σε Εθνικό Θέατρο, Φούρνο, "Μπέλλος", ΠΛΥΦΑ

Generation lost

Δεν έχουν βιώσει πόλεμο, κατοχή ή εξορία, είναι όμως η πρώτη μεταπολεμική γενιά που είναι φτωχότεροι από τους γονείς τους, παρά τα εφόδια με τα οποία βγαίνουν στη ζωή. Με τους γεννημένους μεταξύ 1981-1996 καταπιάνεται ο Γρηγόρης Λιακόπουλος στο «Generation Lost». Συνδυάζοντας μυθοπλασία και τεκμηρίωση, μετά από έρευνα και συνεντεύξεις σε έξι ευρωπαϊκές πόλεις, η παράσταση που σκηνοθετεί η Κατερίνα Γιαννοπούλου θέτει σε πρώτο πλάνο τους παγιδευμένους στην εφηβεία τους millennials που νιώθουν ξένοι στον κόσμο των ενηλίκων. Τελικά είναι μια εγωκεντρική ή μια χαμένη γενιά;
Εθνικό Θέατρο, από 28 Μαρτίου 

Δαγκώνει;
Ζώα συντροφιάς ή άγρια, ελεύθερα ή εμπορεύσιμα, εμπνέουν τη νέα σκηνική αφήγηση της ομάδας θεάτρου Νοητή Γραμμή. Συχνά αστείες, αλλά και στοχαστικές, ασυνήθιστες ή και ενοχλητικές, οι ιστορίες που ξεδιπλώνει θραυσματικά το έργο μιλούν για λουριά που δεν βλέπουμε τι έχουν δεμένο στην άλλη τους άκρη, κλουβιά που αιχμαλωτίζουν, για ρυθμικές τελετουργίες και μνήμες μιας άλλης ζωής. Τη σύλληψη και τη σκηνοθεσία υπογράφει η Όλγα Ποζέλη, σε κείμενα της Μαρίας Γουλή και άλλα που προέκυψαν από την τεχνική του devised theatre.
Θέατρο Φούρνος, 30 Μαρτίου έως 26 Μαΐου

Η μουγγή καμπάνα 
Άραγε τι θα πει δικαιοσύνη και τι αγάπη; Πώς επηρεάζεται κάποιος όταν αναλαμβάνει εξουσία; Πώς μια κοινωνία υποδέχεται τους πρόσφυγες και πώς αντιμετωπίζει το ξέσπασμα μιας επιδημίας; Tέσσερις ηθοποιοί, συνεχώς επί σκηνής, με εργαλεία το σώμα και τη φωνή τους, ζωντανεύουν την ιστορία του Θανάση Τριαρίδη. Στο επίκεντρό της μια απέραντη έρημη πολιτεία που υπήρξε «Παράδεισος» για αιώνες, όμως μετά από μια γενοκτονία βρίσκεται αντιμέτωπη με τον λιμό. Από την ομάδα Rodez, με τους Σόνια Καλαϊτζίδου, Μάριο Κρητικόπουλο, Ανθή Σαββάκη και Ηλέκτρα Σαρρή.
Θέατρο «Μπέλλος», από 1 Απριλίου

A man and his double
Ένα κορμί πέφτει ξανά και ξανά, παλεύοντας να αντισταθεί στην βιαιότητα των δυνάμεων εξουσίας και καταστολής πάνω του. Τους ρόλους του θύτη και του θύματος, αυτού που συμμορφώνει κι αυτού που συμμορφώνεται μοιράζονται ένας χορευτής και ένας μουσικός. Ένα μικρόφωνο γίνεται το σημείο εκκίνησης της προσπάθειας, αλλά και μια υπόσχεση πως εκεί βρίσκεται η λύτρωση. Ο λόγος για τη χορευτική-μουσική σύνθεση των Αλέξανδρου Βαρδαξόγλου και Γιάννη Αγγελάκη που επιστρέφει για τέσσερις παραστάσεις.
ΠΛΥΦΑ, 1, 2, 8 & 9 Απριλίου

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αιμίλιος Χειλάκης: «Δεν είμαστε κατά φαντασίαν ασθενείς, είμαστε κοινωνικά ασθενείς»
Αιμίλιος Χειλάκης: «Δεν είμαστε κατά φαντασίαν ασθενείς, είμαστε κοινωνικά ασθενείς»

Μιλήσαμε για τον ρόλο του ως Αργκάν στην περιοδεία της παράστασης «Ο κατά φαντασίαν ασθενής», το θέατρο και τη δύσκολη απόφαση που έχει πάρει μέχρι τώρα στην καριέρα του

Ευθύμης Φιλίππου & Αγγελική Παπούλια, "Ετυμολογίες"
Ευθύμης Φιλίππου - Αγγελική Παπούλια: «Ετυμολογίες» κόντρα στα δεδομένα

Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»

Ανέστης Αζάς, "Τα σκυλιά"
Ανέστης Αζάς: Όταν «Τα σκυλιά» ψάχνουν το δίκιο τους

Ένας τετράποδος ντετέκτιβ αναλαμβάνει να εξιχνιάσει τη δολοφονία ενός άλλου σκύλου. Η βία και η μη απόδοση δικαιοσύνης βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας παράστασης του γνωστού σκηνοθέτη

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.