Θεατρο - Οπερα

VAULT / ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ: Από τη βιογραφία στην κωμωδία

Μια χορταστική σεζόν ανοίγει στον καλλιτεχνικό πολυχώρο του Βοτανικού που αποκτά και αδερφάκι στο Γκάζι

62222-137653.jpg
A.V. Team
ΤΕΥΧΟΣ 890
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
«Η μάνα αυτουνού… Έλλη Ζάχου Ταχτσή» με τη Ράνια Σχίζα
«Η μάνα αυτουνού… Έλλη Ζάχου Ταχτσή» με τη Ράνια Σχίζα

VAULT / ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ: οι παραστάσεις της σεζόν 2023-24

Στο γνωστό τους στέκι στη Μελενίκου και επιπλέον στην Ιάκχου θα μας υποδέχονται φέτος ο Δημήτρης Καρατζιάς και ο Μάνος Αντωνιάδης, καθώς πέρα από το VAULT αναλαμβάνουν και την καλλιτεχνική διεύθυνση και διαχείριση του θεάτρου Έν Άθήναις (στον γνώριμο χώρο του πρώην Tempus Verum).

Έν Άθήναις: οι παραστάσεις στο νέο θέατρο των Δημήτρη Καρατζιά και Μάνου Αντωνιάδη

Στη νέα τους στέγη στο Γκάζι έρχονται από τον Νοέμβριο δύο από τις πιο πετυχημένες βιογραφικές παραγωγές τους της περασμένης σεζόν. Στο Εν Αθήναις θα ζωντανέψει ξανά ο πολυβραβευμένος μονόλογος της Κικής Μαυρίδου «Η μάνα αυτουνού… Έλλη Ζάχου Ταχτσή» με τη Ράνια Σχίζα να υποδύεται τη μητέρα του Κώστα Ταχτσή, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Βαγγέλη Λάσκαρη. Εδώ και «Η Τουρκομερίτισσα» με την Ελένη Ουζουνίδου ως Μαρίκα Νίνου, σε κείμενο και σκηνοθεσία του Δημήτρη Καρατζιά.

«Η Τουρκομερίτισσα» με την Ελένη Ουζουνίδου ως Μαρίκα Νίνου
«Η Τουρκομερίτισσα» με την Ελένη Ουζουνίδου ως Μαρίκα Νίνου

Tι θα δούμε στο VAULT

Αν δεν τις προλάβατε πέρσι, στον Πολυχώρο VAULT συνεχίζουν την πορεία τους τρεις ακόμα παραστάσεις. Το ξεκαρδιστικό «Elizadeth», που για πέμπτη χρονιά αλλά με ανανεωμένη διανομή, φέρνει στη σκηνή έναν εννιαμελή θίασο που προσπαθεί να ανεβάσει μια παράσταση με τραγελαφικά αποτελέσματα (από 27 Οκτωβρίου). Το ανατρεπτικό «Trans-port», το οποίο βραβεύτηκε στο The Outreach Project 2 και παρουσιάζει το αστείο και συγκινητικό road trip μιας trans Σύριας μετανάστριας κι ενός σεξιστή, ρατσιστή και ομοφοβικού φορτηγατζή (από 1η Νοεμβρίου). Και ο συνταρακτικός μονόλογος του Γιάννη Σολδάτου «Αθηνάς Παναγούλη, Επιτάφιος», σε σκηνοθεσία Κωστή Καπελώνη, με τη Μάνια Παπαδημητρίου, ένα έργο που βασίζεται στη ζωή της μητέρας του Αλέξανδρου Παναγούλη, με αφορμή την επέτειο των 50 χρόνων από την εξέγερση του Πολυτεχνείου (από 30 Οκτωβρίου).

Την πρεμιέρα τους κάνουν στη σκηνή του Βοτανικού και μια σειρά από νέα ελληνικά έργα. Ο Δημήτρης Καρατζιάς ανεβάζει «Το πηρούνι», τη μαύρη κωμωδία του Χάρη Ρώμα που καυτηριάζει τα κακώς κείμενα του νεοέλληνα. Η Άννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους σκηνοθετεί τη «Λεμονιά» του Γιάννη Κεντρωτά, με την Αλεξάνδρα Ούστα. Ενώ η Ερμίνα Κυριαζή και η ερμηνεύτρια Θεοδώρα Σιάρκου καταπιάνονται με το «Γιε μου που πας… Δωροθέα Αγγελάτου», ένα ακόμα κείμενο από τη σειρά «Ο γιος μου», που επικεντρώνεται στις πορείες σημαντικών ανδρών μέσα από το βλέμμα των μανάδων τους.

Στο VAULT, όμως, μετακομίζουν και το «4.48 Psychosis» της Σάρα Κέιν με την Pavlina Styl, σε σκηνοθετική επιμέλεια Ελένης Σκότη (από 18 Νοεμβρίου), καθώς και το «Η χώρα που ποτέ δεν πεθαίνεις» της Ορνέλα Βόρπσι, που σκηνοθέτησε ο Ένκε Φεζολλάρι και πρωταγωνιστεί η υποψήφια για θεατρικό βραβείο «Μελίνα Μερκούρη» Αμαλία Αρσένη (από τον Ιανουάριο 2024).

Σε συνεργασία με τον χώρο συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και καλλιτεχνικής έκφρασης ανάπηρων και μη ανάπηρων καλλιτεχνών ΊΣΟΝ, τον χειμώνα περιμένουμε εδώ και την παράσταση «Η playlist μιας faultless μητρότητας» της Ευαγγελίας Γατσωτή σε σκηνοθεσία Κατερίνας Πολυχρονοπούλου και Έλενας Τυρέα.

Info:
VAULT, Μελενίκου 26, Βοτανικός / Εν Αθήναις, Ιάκχου 19, Γκάζι. Κρατήσεις: 213 0356472

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.