Θεατρο - Οπερα

Αυτοί που ρισκάρουν

Οι παραγωγοί του ελληνικού θεάτρου

62222-137653.jpg
A.V. Team
ΤΕΥΧΟΣ 503
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
80583-180191.jpg

Μιχαήλ Αδάμ

Το όνομά του, μέσω της ADaM Productions, είναι ταυτισμένο με τις περισσότερες μεγάλες παραγωγές που έχουν έρθει από το εξωτερικό και στοχεύουν στο ευρύ κοινό. Από το 2007 νοίκιασε από τα Ολυμπιακά Ακίνητα την αρένα του Badminton, μετατρέποντάς τη σε θέατρο 2.000 θεατών. Εκεί θα φιλοξενήσει εκτός εξωτερικών παραγωγών και ελληνικές παραστάσεις, συνήθως μουσικοχορευτικές, που αν δεν φλερτάρουν το υπερθέαμα, στοχεύουν στο ελληνικό θυμικό (παράσταση-αφιέρωμα στη ζωή του Μίκη Θεοδωράκη, στη ζωή του Αττίκ, στην ελληνική επιθεώρηση).

Άκις Βλουτής

Εδώ και μερικά χρόνια διαθέτει μια χαρακτηριστική μακριά λευκή κόμη, που σίγουρα ταιριάζει φυσιογνωμικά στον Μακμπέθ που θα ενσαρκώσει το χειμώνα. Ανέλαβε το Από Μηχανής θέατρο πριν περίπου 7 χρόνια, όταν αποχώρησε από αυτό η Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου. Επιλέγει για το θέατρό του ένα ρεπερτόριο απαιτητικό, που του έχει στοιχίσει οικονομικά, αλλά τις περισσότερες φορές του βγήκε καλλιτεχνικά. Λεπτομέρεια που μετράει, δεν επιλέγει έργα στα οποία αναγκαστικά αυτός κρατάει τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Το γραφείο του στο θέατρο είναι ένα από τα πιο ωραία, σε κοινή θέα, γραφεία που έχουμε δει ποτέ.

Ελένη Κούρκουλα + Διονύσης Παναγιωτάκης

Ζευγάρι στη ζωή, με έμμεση ή άμεση πολιτική ενασχόληση στο παρελθόν, η πρώτη έχει να επιδείξει θεατρική και τηλεοπτική καριέρα, ο δεύτερος καριέρα παραγωγού. Παίρνοντας τη σκυτάλη από την ΕΛΘΕΑ, ανέλαβαν τα θέατρα (Παλλάς + Μικρό Παλλάς, Αλίκη, Δημήτρης Χορν, Λαμπέτη, Εμπορικόν, Αποθήκη, Πειραιώς 131 &Κιβωτός) μέσω της εταιρείας τους ΑΘΗΝΑΪΚΑ ΘΕΑΤΡΑ. Το Παλλάς, η μεγαλύτερη σε χωρητικότητα σκηνή της πόλης, παραμένει το μεγάλο ατού και το φετινό πρόγραμμά του περιλαμβάνει από «Αγαπητικό της βοσκοπούλας» μέχρι «Ο κύκλος με την κιμωλία» του Μπρεχτ.

Γιώργος Λυκιαρδόπουλος

Μπήκε στις θεατρικές παραγωγές με φόρα από τις κινηματογραφικές. Οι επιλογές του έχουν πρώτα απ’ όλα καλλιτεχνικό κριτήριο, αλλά –ευτυχώς– οι περισσότερες από αυτές γνωρίζουν και εμπορική επιτυχία –δες «Όταν έκλαψε ο Νίτσε», «Mistero Buffo» κ.ά. Οι παραγωγές της εταιρείας του «Λυκόφως» ξεκίνησαν το 2006 από το θέατρο Χώρα στην Κυψέλη. Εκεί συνέβησαν πολλά για πρώτη φορά στο ελληνικό θέατρο: 24 hs θεατρικοί μαραθώνιοι, το νεανικό Bob Theatre Festival, εφηβικό θέατρο… Το Θησείον αποτελεί πια τη βάση του, όμως μετακινείται και σε άλλους χώρους που ταιριάζουν στις παραστάσεις του. Φέτος για πρώτη φορά βγαίνει σε κεντρικό αθηναϊκό θέατρο, το «Δημήτρης Χορν», με μια μεγάλη παραγωγή για τον «Θείο Βάνια» του Τσέχοφ.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αιμίλιος Χειλάκης: «Δεν είμαστε κατά φαντασίαν ασθενείς, είμαστε κοινωνικά ασθενείς»
Αιμίλιος Χειλάκης: «Δεν είμαστε κατά φαντασίαν ασθενείς, είμαστε κοινωνικά ασθενείς»

Μιλήσαμε για τον ρόλο του ως Αργκάν στην περιοδεία της παράστασης «Ο κατά φαντασίαν ασθενής», το θέατρο και τη δύσκολη απόφαση που έχει πάρει μέχρι τώρα στην καριέρα του

Ευθύμης Φιλίππου & Αγγελική Παπούλια, "Ετυμολογίες"
Ευθύμης Φιλίππου - Αγγελική Παπούλια: «Ετυμολογίες» κόντρα στα δεδομένα

Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.