Θεατρο - Οπερα

Η «Φόνισσα» του Παπαδιαμάντη τραγουδάει άριες

Δείτε το teaser της παράστασης της ΕΛΣ

62199-137574.jpg
Μαρία Αυγέα
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
80178-161981.jpg

Όπερα-ψυχογράφημα μίας εμβληματικής λογοτεχνικής προσωπικότητας. Ανεβαίνει σε παγκόσμια πρώτη στις 19 Νοεμβρίου στην αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής. Ο Γιώργος Κουμεντάκης εμπνέεται από το υπέροχο διήγημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη. Η μουσική του Κουμεντάκη, καθώς και το λιμπρέτο του Γιάννη Σβώλου ακολουθούν βήμα-βήμα τους υπόγειους διαδρόμους και τις διακυμάνσεις του ψυχισμού της Φόνισσας.

Μεταφερόμαστε λοιπόν στη Σκιάθο. Η Χαδούλα Φραγκογιαννού, που ερμηνεύεται εναλλάξ από την Ειρήνη Τσιρακίδου και τη Τζούλια Σουγλάκου, έχει αναλώσει τη ζωή της υπηρετώντας τους άλλους. Απαυδισμένη και αντιλαμβανόμενη τη δυσμενή θέση των γυναικών σε φτωχές, αγροτικές κοινωνίες όπως η δική της, καταλήγει να πιστέψει ότι είναι αποστολή της να απαλλάξει τον κόσμο από τα κορίτσια.

Η δράση της όπερας παρακολουθεί αυτήν του μυθιστορήματος. Η σκηνοθεσία είναι του Αλέξανδρου Ευκλείδη, ενώ τη μουσική διεύθυνση αναλαμβάνει ο Βασίλης Χριστόπουλος. Συμμετέχουν επίσης, η ορχήστρα, η χορωδία και η παιδική χορωδία της ΕΛΣ.

Εδώ μπορείτε να δείτε το τρέιλερ της παράστασης που σκηνοθέτησε ο Κωστής Σαμαράς: 

Info: 19, 21, 23 & 26/11, 20:00, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Βασσιλ. Σοφίας και Κόκκαλη 1, 2107282333, εισιτ. €20,35, 50, 65 & €12 (φοιτητ.-παιδικό)

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.