Άντριου Λόιντ Βέμπερ: «Λυπήθηκα που ολοκληρώθηκε το Φάντασμα της Όπερας»
Αυλαία μετά από 35 χρόνια για το σύμβολο του μουσικού θεάτρου
Άντριου Λόιντ Βέμπερ: «Λυπήθηκα που ολοκληρώθηκε το Φάντασμα της Όπερας» - Αυλαία μετά από 35 χρόνια για το σύμβολο του μουσικού θεάτρου
O διάσημος Βρετανός συνθέτης 'Αντριου Λόυντ Βέμπερ ήταν καλεσμένος στην εκπομπή «The Tonight Show Starring Jimmy Fallon» λίγες ώρες μετά την αυλαία του θρυλικού μιούζικαλ «The Phantom of the Opera-Φάντασμα της Όπερας». Παραδέχτηκε ότι ήταν «λυπημένος» που είδε να ολοκληρώνει την πορεία του μετά από 35 χρόνια το σύμβολο του μουσικού θεάτρου και η μακροβιότερη παράσταση του Μπρόντγουεϊ.
«Λοιπόν, ήταν παράξενο πραγματικά, γιατί ένα από τα αστεία πράγματα που συνέβησαν με το «Φάντασμα» ήταν ότι τους τελευταίους μήνες το ανακάλυψε ένα νεανικό κοινό. Και ήταν λυπηρό γιατί ένιωθα ότι θα μπορούσε να συνεχιστεί», είπε ο Βέμπερ στον οικοδεσπότη της εκπομπής Τζίμι Φάλον ο οποίος στη συνέχεια μοιράστηκε ότι το μιούζικαλ το οποίο έκανε πρεμιέρα το 1988 είχε πραγματοποιήσει 13.981 παραστάσεις μέχρι το βράδυ της Κυριακής του Ορθόδοξου Πάσχα που έριξε αυλαία με ένα παρατεταμένο χειροκρότημα και όλους τους συντελεστές μαζί με τον συνθέτη στη σκηνή.
Στην συνέχεια ο Βέμπερ μίλησε για το νέο του έργο «Bad Cinderella» που έκανε πρεμιέρα τον Μάρτιο στο «Imperial Theatre» του Μπρόντγουεϊ σε στίχους του βραβευμένου με Tony Ντέιβιντ Ζίπελ (David Zippel).
Αποκάλυψε ότι του άρεσε η ιδέα μιας «εναλλακτικής Σταχτοπούτας» και είναι μια διασκεδαστική ιστορία.
Ο συνθέτης συνεργάστηκε με την βραβευμένη με Όσκαρ συγγραφέα Έμεραλντ Φένελ ενώ η σκηνοθεσία της παράστασης είναι του Λόρενς Κόννορ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Κι αν τα σκυλιά αναλάμβαναν δράση; Καταιγιστική πλοκή και ευαίσθητη ματιά
Το ανσάμπλ της Κομεντί Φρανσέζ επιστρέφει στην Επίδαυρο με το νέο έργο του καλλιτεχνικού διευθυντή του Φεστιβάλ της Αβινιόν. Ποια είναι, λοιπόν, αυτή η Εκάβη που δεν είναι η Εκάβη;
Και ακόμα: «Τα σκυλιά» και «Ετυμολογίες» στο Φεστιβάλ Αθηνών, «Θεόφιλος sold» από την Όλια Λαζαρίδου και το πολυταξιδεμένο «Lemon»
Το Θεσσαλικό Θέατρο εμπιστεύεται τα ηνία του θεσμού στο νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει την αριστοφανική κωμωδία σε σκηνοθεσία - απόδοση του Γιάννη Κακλέα
Είδαμε τη «Μήδεια» του Σάιμον Στόουν στο θέατρο Παλλάς, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Εντυπώσεις από την παράσταση σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη, με τους Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο Γιώργο Χρυσοστόμου και άλλους εξαιρετικούς ηθοποιούς
Οι μοναδικές λυρικές βραδιές και το ντοκιμαντέρ που θα προβληθεί
Μιλήσαμε για τον ρόλο του ως Αργκάν στην περιοδεία της παράστασης «Ο κατά φαντασίαν ασθενής», το θέατρο και τη δύσκολη απόφαση που έχει πάρει μέχρι τώρα στην καριέρα του
Σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα και με τον Μάνο Βακούση στον πρωταγωνιστικό ρόλο, το ΚΘΒΕ «κατηφορίζει» στην Επίδαυρο
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά μιλάει για τη νέα του παράσταση-πλατφόρμα
Και ακόμα: «Μήδεια» στο Παλλάς, «Ηρακλής μαινόμενος» στο Κηποθέατρο Παπάγου, Yamammoto Noh Theatre στο Σχολείον της Αθήνας, 3 δουλειές της bijoux de kant
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης παρουσίασε το νέο, φιλόδοξο, πολυσυλλεκτικό και ευρείας απεύθυνσης πρόγραμμα
Καθώς η «Amalia Melancholia» έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, η συγγραφέας του βιβλίου «Ο κήπος της Αμαλίας» (εκδόσεις Πατάκη) γράφει για τη «βασίλισσα των φοινίκων»
Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»
Ένας τετράποδος ντετέκτιβ αναλαμβάνει να εξιχνιάσει τη δολοφονία ενός άλλου σκύλου. Η βία και η μη απόδοση δικαιοσύνης βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας παράστασης του γνωστού σκηνοθέτη
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.