Θεατρο - Οπερα

Απογεύματα στο φουαγιέ της ΕΛΣ

Δείτε όπερα με 5 ευρώ

62199-137574.jpg
Μαρία Αυγέα
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
79446-160531.jpg

«Φουαγιέ»: ειδική αίθουσα του σύγχρονου θεάτρου που λειτουργεί ως προθάλαμος της κύριας θεατρικής αίθουσας. Τώρα πια, δεν χρειάζεται να μπείτε στις αίθουσες της Λυρικής για να παρακολουθήσετε τις αγαπημένες σας παραστάσεις. Από πέρυσι, η Λυρική μετέτρεψε το φουαγιέ της από χώρο αναμονής σε χώρο τέχνης. Μουσικές παραστάσεις, οπερέτες και αναλόγια θα ανεβαίνουν και φέτος την πρώτη και τη τελευταία Κυριακή κάθε μήνα στις 18:00 το απόγευμα με τιμή εισόδου μόλις 5€.

image

Ο κύκλος των εκδηλώσεων ξεκινά εντυπωσιακά αυτή την εβδομάδα με ένα Γκαλά Όπερας με μονωδούς της Λυρικής Σκηνής. Η παράσταση θα περιλαμβάνει άριες από εμβληματικές όπερες του ρεπερτορίου όπως Η δύναμη του πεπρωμένου, Βέρθερος, Αΐντα, Μάκβεθ, Το ελιξίριο του έρωτα, Τα παραμύθια του Χόφμαν κ.ά.

Πολλοί αποδίδουν στην όπερα ένα ελιτισμό. Τα Απογεύματα στο Φουαγιέ απαλείφουν τον τυχόν ελιτίστικο χαρακτήρα της και δίνουν τη δυνατότητα σε ένα ευρύ κοινό να παρακολουθήσει συναυλίες με πολύ χαμηλό αντίτιμο. Και για φέτος λοιπόν, τα απογεύματα της Κυριακής, δίνουμε ραντεβού Ακαδημίας 59.

Info:

Κυριακή 26 Οκτωβρίου, Φουαγιέ Θεάτρου Ολύμπια, 18:00, €5, 210 3662100

Επόμενη εκδήλωση στο Φουαγιέ: Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014, 18:00

Έργα για βιολί και πιάνο

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.