- CITY GUIDE
- PODCAST
-
19°
H Νεφέλη Μεγκ τα «χώνει» στον εαυτό της στη «Boukla 99 the Show» στο Arch Club
Τι σχέση έχει αυτό που θα δούμε στη σκηνή με το podcast Μπούκλα 99 στην Athens Voice;
Νεφέλη Μεγκ: H podcaster της «Μπούκλας 99» στην Athens Voice, creator και κωμικός μιλάει για την πρώτη της live παράσταση «Boukla 99 the Show» στο Arch Club.
Ένα άτομο που μιλά πάνω σε μια σκηνή και ένα κοινό που όλοι ελπίζουν πως θα γελάει αρκετά συχνά κατά τη διάρκεια της παράστασης. Αυτή είναι η τυπική μορφή ενός stand-up comedy show, αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με ό,τι θα μας παρουσιάζει φέτος η Νεφέλη Μεγκ από τις 9 του μήνα και για κάθε Πέμπτη του Μαρτίου και του Απριλίου στο Arch Club. Η 25χρόνη creatοr και κωμικός, που έχει σκαρφαλώσει στην κορυφή των charts με το podcast της Μπούκλα 99 στην Athens Voice, πρόκειται να παραδώσει στο κοινό της έναν χορταστικό κωμικό μονόλογο, στον οποίο τα «χώνει» κανονικά στον εαυτό της, κάνοντας αναφορές στην περίεργη οικογενειακή της ζωή, στις περιπετειώδης ερωτικές τις εμπειρίες, αλλά και στην πολιτική τρέλα της χώρας. Στο Boukla 99 the Show δεν χρειάζεται να γελάς συνέχεια, το μήνυμα της παράστασης είναι βραδείας καύσης και ο πρώτος στόχος είναι να περάσεις καλά. Ζητήσαμε από την Νεφέλη να μας κάνει μερικά spoilers πριν την πρεμιέρα του νέου της show.
Ξεκινάς παράσταση στο Arch Club, την οποία θα κρατάς ολόκληρη μόνη σου. Το γουστάρεις τρελά ή το κάνεις για τον… μπαμπά σου;
Αυτό που κάνουμε είναι ένας κωμικός μονόλογος. Έχουμε κάνει μια παράσταση που είναι μεν κωμική, άλλα έχει και μεγάλο κομμάτι αφήγησης. Έχει στοιχεία stand-up comedy, όπως ερωτήσεις απευθυνόμενες στο κοινό. Δεν είναι απαραίτητο κανείς να γελάει συνέχεια, άλλα να περάσει καλά και να χαρεί. Αυτό το είδος είναι για μένα πολύ απελευθερωτικό και το γουστάρω πολύ. Βρίσκω και σε αυτό ακόμη τα πατήματά μου. Σίγουρα δεν το κάνω για τον μπαμπά μου, γιατί βασικά ο μπαμπάς μου δεν ξέρει καν ότι το κάνω.
Το να στέκεσαι σε ένα δωμάτιο με ξένους που περιμένουν να τους κάνεις να γελάσουν δεν είναι τρομακτικό;
Φοβάμαι πάρα πολύ και έχω απίστευτο άγχος, αν θα έρθει ο κόσμος. Δεν μπαίνω καν στο Viva να δω πώς πάει η προπώληση. Μια μέρα είχαν αναψοκοκκινίσει τα μάγουλά μου και δεν έπεφταν οι παλμοί μου. Τότε σκέφτηκα: «Θεέ μου, τι κάνω στον εαυτό μου;». Ευτυχώς έχω τον Γιώργο Αγγελόπουλο, ο οποίος κάνει τη σκηνοθετική επιμέλεια και με βοηθάει και στο κείμενο. Είναι η νοβοκαΐνη μου, με καλμάρει και με προσγειώνει.
Είναι πιο δύσκολο να «πουλήσεις» τα αστεία σου σε ακροατήριο από ό,τι σε podcast;
Δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο. Στην αρχή, έκανα πρόβες και μιλούσα σαν να έκανα podcast πάνω στη σκηνή. Τελικά, αυτά τα δυο είναι η μέρα με την νύχτα, γιατί συνήθως ο ακροατής ακούει το podcast, χωρίς απόλυτη προσοχή και ίσως και χωρίς ροή. Σε μια παράσταση πρέπει να έχεις σύνδεση με το κοινό, γιατί το κοινό είναι καθρέφτης. Χρειάζεται να έχεις ενέργεια και ρυθμό. Στο podcast μπορώ να έχω μια πιο κάλμα φωνή. Μου είναι πιο εύκολο να κάνω podcast. Είμαι σπίτι μου με το μικρόφωνο και τον Γιάννη απέναντι και κάνουμε τη φάση μας.
Θα αλλάξεις το στιλ σου από αυτό των podcast;
Η παράσταση είναι το πώς βλέπω εγώ τα πράγματα, δηλαδή ο κόσμος μέσα από τα μάτια μιας 25χρονης που έχει μια περίεργη οικογενειακή ζωή. Έχει να κάνει και με τις ερωτικές μου σχέσεις. Η παράσταση είναι, άλλωστε, για άτομα άνω των 18. Δεν έχει σχολιασμό επικαιρότητας, αλλά γίνονται διάφορες αναφορές και σε τέτοια θέματα.
Τι σχέση έχει με τον εαυτό σου η περσόνα που βλέπουμε στα podcast και αυτή που θα δούμε στην παράσταση;
Αυτό το ανακάλυψα φέτος στις πρόβες με τη βοήθεια του Γιώργου και ήταν φοβερό. Στο podcast κράζω περισσότερο τους άλλους, κάνοντας κάποιες αναφορές στο τέλος και σε εμένα. Αντίθετα, η παράσταση είναι ένα performance, στο οποίο όλα τα αστεία είναι βασισμένα πάνω μου. Αν σε κάποιον αρέσει η ενότητα του ανδρικού εγκεφάλου του podcast, θα γουστάρει πάρα πολύ στην παράσταση. Μου τα χώνω κανονικά. Με βάζω κάτω και με χτυπάω αλύπητα. Ακόμη και αν υπάρχουν κάποιες αναφορές στους άλλους, στο τέλος το γυρνάω πάντα σε μένα. Γι’ αυτό και στην αφίσα κρατάω στα χέρια μου έναν κλόουν.
Οι άνθρωποι μπορούν να νιώσουν την ενέργεια. Η εμπιστοσύνη και ο ενθουσιασμός ή η έλλειψή τους είναι μεταδοτικά. Είσαι προετοιμασμένη για μια τέτοια κατάσταση;
Αν δεν περάσω την ενέργεια αυτής της παράστασης θα φταίω σε πολύ μεγάλο βαθμό, γιατί είναι όλη πάνω μου και το κοινό είναι καθρέφτης. Σπάνια σε μια παράσταση το κοινό είναι κακό. Σε κάθε περίπτωση, αν κάτι δεν πάει καλά θα με επηρεάσει πάρα πολύ, αλλά αυτό που δεν θέλω είναι να βγει προς τα έξω εκείνη τη στιγμή. Γιατί όταν πέφτεις εσύ, πέφτει και το κοινό και τελικά όλο αρχίζει να αργοπεθαίνει, όπως κάποιος στην εντατική. Θέλω να σκέφτομαι ότι δεν θα με πιάσει. Αν σκέφτομαι ότι θα με πιάσει, θα με πιάσει. «Κοίτα εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς». Στην τελική, αν μια παράσταση δεν πάει καλά, θα δουλέψω για την επόμενη.
Έχω πάθει μια φορά σεντόνι και δεν ήταν ωραία εμπειρία. Κοίταξα το υπερπέραν. Είχα φύγει από την αίθουσα και είπα από μέσα μου «Πού είμαι;». Παρόλα αυτά, είμαι προετοιμασμένη ότι μπορεί και να συμβεί.
Οι καλοί comedians κάνουν την παράστασή τους να δείχνει αβίαστη, σαν να εμπνέονται τις ατάκες τους την ώρα μου μιλάνε. Εσύ πώς θα το πετύχεις αυτό; Κάνεις πρόβες στον καθρέφτη;
Καθώς ο κωμικός μονόλογος είναι κάτι διαφορετικό, στόχος είναι να μη φαίνεται ότι υπήρχε κείμενο πίσω από αυτό. Κάποια πράγματα είναι αυτοσχεδιαστικά, αλλά σίγουρα δεν κάνω πρόβα στον καθρέφτη μου. Κάνω πρόβα κατευθείαν στη σκηνή. Εμένα ποτέ δεν με βοηθούσε ο καθρέφτης.
Αν κάνεις μια γκάφα στη σκηνή πώς σκέφτεσαι να την ξεπεράσεις;
Χιούμορ, χιούμορ. Όταν παίζεις στο Θέατρο την Ελένη του Ευριπίδη, δεν σώζεται. Ευτυχώς όμως στις διαδραστικές παραστάσεις, όπως η δική μου, η κατάσταση σώζεται.
Θες κοινό που να σε καταλαβαίνει και να μοιράζεται την άποψή σου ή κόντρα κοινό;
Η επιτυχία είναι να ταυτιστεί το κοινό μαζί σου. Σε κάποια ζητήματα στα οποία αναφέρομαι, όπως για παράδειγμα τα ζώδια, ξέρω ότι πολύς κόσμος δεν τα πιστεύει. Κι εγώ ξέρω ότι είναι μια ανοησία. Μου δίνει όμως μια ελπίδα. Θέλω αυτή την ελπίδα. Δεν πιστεύω ότι έχασα τη δουλειά μου επειδή ο Ερμής ήταν ανάδρομος. Θέλω όμως να έχω ένα λόγο να ελπίζω ότι η επόμενη μέρα θα με βρει υγιή και χαρούμενη. Οπότε, όταν αναφέρεσαι σε τέτοια θέματα, και να διαφωνεί ο άλλος δεν ενοχλείται. Γενικά, όμως, δεν θέλω εντελώς κόντρα κοινό.
Αγαπημένος/η comedian;
Ο Daniel Sloss από το εξωτερικό και ο Λάμπρος Φισφής από την Ελλάδα.
Μικρή ήθελες να γίνεις ηθοποιός;
Ήθελα πάρα πολύ από μικρή να γίνω ηθοποιός. Έκανα πολλά χρόνια θέατρο και αργότερα είχα πάει σε ένα course για physical theatre στο Cambridge στην Αγγλία. Πέρασα μια φάση που ήθελα να γίνω σκηνοθέτης, μέχρι που έγινα δικηγόρος.
Ποιο είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της δουλειάς σου σήμερα σε σχέση με τη δικηγορία;
Ένας creator έχει ευέλικτο ωράριο και αυτό μου αρέσει, γιατί ο χρόνος τρέχει και θέλω να κάνω πράγματα. Για να είσαι δημιουργικός πρέπει να έχεις το περιθώριο να βαριέσαι. Αν έχεις ένα φουλ πρόγραμμα δεν υπάρχει χρόνος και ενέργεια για να δημιουργήσεις. Η δημιουργικότητα είναι ένα ακόμη πλεονέκτημα του επαγγέλματός μου. Βέβαια, και ο δικηγόρος είναι δημιουργικός. Δίνει τον καλύτερό του εαυτό. Θα έλεγα πως οι δικηγόροι είναι σαν ηθοποιοί γιατί πρέπει να υποκρίνονται και να είναι και καλοί σε αυτό.
Θέλεις κάτι να πεις στο κοινό σου και να αλλάξεις τον κόσμο ή θέλεις να κάνεις πλάκα και να περάσουν καλά;
Θέλω και τα δύο. Πρώτα θέλω να περάσουν καλά. Και εγώ και ο Γιώργος πιστεύουμε πως δεν χρειάζεται να λες ευθέως το μήνυμα. Στόχος μας είναι να φυτέψουμε έναν σπόρο και να ανθίσει αυτός αργότερα. Είναι βραδείας καύσης η παράσταση.
INFO:
Nefeli Meg presents Boukla 99 the Show
Arch Club - Live Stage, Ελασιδών 6, Γκάζι
Ημέρα: Κάθε Πέμπτη του Μαρτίου και του Απριλίου
Πρεμιέρα Πέμπτη 2 Μαρτίου
Έναρξη: 21:30, Διάρκεια: 90 λεπτά - Οι πόρτες ανοίγουν στις 20:45
Τιμές εισιτηρίων: Εισιτήριο θέασης 12€, Ταμείο 15€. Ειδική τιμή εισιτηρίου θέασης (Α.με.Α. / άνεργοι / φοιτητές / ειδικές κατηγορίες με την επίδειξη της αντίστοιχης κάρτας) 10€
Εισιτήρια προπωλούνται μέσω viva.gr και του δικτύου καταστημάτων του (Public, Wind, Media Markt, βενζινάδικα Shell, BP, EKO, Metro, My Market).
Οι θέσεις είναι σε τραπέζια των 4-6 ατόμων και ορίζονται με σειρά προτεραιότητας. Σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε κράτηση σε μπροστινό τραπέζι, μπορείτε να καλέσετε στο 6983803547 (κράτηση 2 έως 6 άτομα).
Η παράσταση είναι κατάλληλη για άτομα άνω των 18 ετών. Για άτομα κάτω των 18 είναι απαραίτητη η συνοδεία ενηλίκου.
Προπώληση: viva.gr
Παραγωγή: HAH Comedy / TMR Entertainment Group
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το θεατρικό ισπανικό έργο της Μάρτα Μπαρσελό, σε σκηνοθεσία Νίκου Καραγέωργου, είναι ένας ύμνος στη αγάπη δίχως όρους
Ο ηθοποιός φέρνει στη σκηνή την αληθινή ιστορία της Charlotte Von Mahlsdorf, της πιο διάσημης Γερμανίδας trans γυναίκας
Τι παραστάσεις ξεκινούν στα θέατρα της Αθήνας τις μέρες που ακολουθούν;
Μιλήσαμε με τον δημοφιλή σκηνοθέτη που μετέτρεψε τη σκηνή της Στέγης σε «αρένα» ενός rave party για την παράσταση «Οξυγόνο»
Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει
Ο Ιωάννης Απέργης πρωταγωνιστεί στο διασημότερο μουσικό παραμύθι όλων των εποχών
Τι μας είπε ο σκηνοθέτης για το έργο και τον Μποστ λίγο πριν την πρεμιέρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Μιλήσαμε με τη συγγραφέα του «Frankenstein & Eliza» λίγο πριν την πρεμιέρα στο θέατρο Πορεία
Μια παράσταση της Χριστίνας Κυριαζίδη για το φως και το σκοτάδι της γυναικείας ψυχής
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το έργο «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ» στο θέατρο ΕΛΕΡ και όλα όσα την απασχολούν
Το θέατρο Πόρτα άνοιξε την πρόβα του έργου του Μπέκετ σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, σε νέους 14-17 ετών
Κριτική για την παράσταση στο θέατρο Κνωσός
Κωμωδίες, υπαρξιακές αναζητήσεις, σάτιρα, σύγχρονες μεταφορές κλασικών έργων, πρεμιέρες σύγχρονων έργων
Το έργο της Μάρτα Μπαρσελό αποτυπώνει τη διαδρομή της σχέσης «μητέρας-κόρης», μετά την ανατρεπτική απόφασή τους να εφαρμόσουν τους όρους ενός άρρηκτου συμβολαίου
Μια καριέρα που ξεπερνάει τα σύνορα της Ελλάδας
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το show «Σούπερ Ατού» και για την παράσταση «Διάφανος Ύπνος»
Ο ράπερ μιλάει για την απόφασή του να δοκιμάσει κάτι που δεν έχει ξανακάνει, το θεατρικό σανίδι, στο ψυχολογικό θρίλερ που σκηνοθετεί ο Δημήτρης Αγοράς
Φωνές από το περιθώριο και τροφή για σκέψη για την αποδοχή και τα σύγχρονα κοινωνικά στερεότυπα
Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου
Οι πρώτες πληροφορίες και φωτογραφίες της παράστασης που θα κάνει πρεμιέρα τον Ιανουάριο του 2025
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.