Θεατρο - Οπερα

Σε βλέπω να ρημάζεις την παράσταση

Πώς να την πετύχω τη μέθεξη όταν στο τρίτο λεπτό κάπου πίσω μου αρχίζει το εφιαλτικό χράτσα χρούτσα μιας συσκευασίας που ανοίγει;

divani140_0.jpg
Λένα Διβάνη
ΤΕΥΧΟΣ 862
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Σε βλέπω: Η Λένα Διβάνη φωτογραφίζει και σχολιάζει στην Athens Voice
© Λένα Διβάνη

Φαγητό την ώρα της θεατρικής παράστασης: Η συγγραφέας Λένα Διβάνη κυκλοφορεί στην πόλη, φωτογραφίζει ό,τι της κάνει κλικ και γράφει μερικές σκέψεις

Δυστυχώς δεν σε βλέπω μόνο, σε ακούω κιόλας, πράγμα πολύ χειρότερο στο θέατρο. Είσαι δίπλα μου, πίσω μου, μπροστά μου – λόγω του ανάδρομου Ερμή; Της κακής μου τύχης; Του ταμία που ήθελε να μου κάνει χουνέρι; Δεν ξέρω. Αυτό που ξέρω είναι ότι προπλήρωσα, έκλεισα (ακριβό) εισιτήριο, συντόνισα παρέα, ντύθηκα, στολίστηκα, μπήκα και κάθισα στη θέση μου με μια τεράστια λαχτάρα να δω ένα από τα πιο αγαπημένα μου έργα να ζωντανεύει πάνω στη σκηνή. Να τρυπώσω κι εγώ μαζί με τους ηθοποιούς στο κτήμα του θείου Βάνια, να πονέσω μαζί τους, να απελπιστώ μαζί τους, να γελάσω μαζί τους. Έχω καταλήξει ότι το θέατρο είναι σαν το σεξ, προαπαιτεί μέθεξη. Αν δεν υπάρχει αυτή, θες να σηκωθείς και να φύγεις αμέσως.

Πώς να την πετύχω τη μέθεξη όμως όταν στο τρίτο λεπτό κάπου πίσω μου αρχίζει το εφιαλτικό χράτσα χρούτσα μιας συσκευασίας που ανοίγει; Αρχικά ήλπιζα να είναι σοκολάτα αυτό που ορέχτηκες, η σοκολάτα λιώνει αθόρυβα στο στόμα, θα ηρεμήσουμε. Όμως όχι, εσύ τσιπς ορέχτηκες, τσιπς πήρες. Τα αναζήτησες και μετά τα ανέσυρες από την τσάντα σου αργά αργά παρατείνοντας το μαρτύριο. Στη συνέχεια άρχισες να τα στριμώχνεις ένα ένα στο στόμα με χαλαρό και ικανοποιημένο ύφος. Το χράτσα χρούτσα κάθε τεμαχίου μέσα στη σιωπή της αίθουσας ήταν τόσο ηχηρό που κόντευε να ξυπνήσει τον θείο Βάνια που κοιμόταν. Εσύ φυσικά δεν άκουγες. Τα βλέμματά μας δεν σε αφορούσαν. Ροκάνιζες επί ένα 20λεπτο ευτυχής που γέμιζες την κοιλιά σου. Περνούσες φίνα – αυτό δεν ήταν ο σκοπός της εξόδου σου; Το τι κάνουν οι άλλοι ποσώς σε ενδιαφέρει. Δεν είσαι και κανένας κουτσομπόλης να διερευνάς τι νιώθουν οι άλλοι. Δεν είναι ευγενικό στο κάτω κάτω.

Υ.Γ. Το κορυφαίο επεισόδιο της ίδιας κατηγορίας κακοποίησε πάλι τον έρμο τον Ίψεν, σε μια παράσταση της «Αγριόπαπιας». Εκεί μια κυρία στη δεύτερη σειρά έψαχνε το κινητό της που βαρούσε σαν συναγερμός επί πεντάλεπτο. Οι ηθοποιοί φανερά ταραγμένοι προσπαθούσαν να συνεχίσουν σαν να μην έγινε τίποτα ελπίζοντας ότι θα το βρει, θα το κλείσει και θα ησυχάσουμε. Η κυρία αναποδογύρισε την τσάντα της αλλά δεν το έβρισκε με τίποτα. Σ’ αυτό το σημείο οι ηθοποιοί σταμάτησαν, παρατάχτηκαν μπροστά της και την κοιτούσαν. Όταν λοιπόν η κυρία με τα πολλά το ξετρύπωσε στην τσέπη του παλτού της, το άνοιξε και άρχισε να λέει στο γιο της φωναχτά ότι έχει φρικασέ στο ψυγείο κάνοντας ένα σήμα με το χέρι στους ηθοποιούς να συνεχίσουν, να μην την περιμένουν να τελειώσει!!! Το γέλιο που ξέσπασε στην αίθουσα την άφησε εμβρόντητη. Ήταν φανερό ότι ένιωθε ευγενέστατη στην τοποθεσία θέατρο…

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ευθύμης Φιλίππου & Αγγελική Παπούλια, "Ετυμολογίες"
Ευθύμης Φιλίππου - Αγγελική Παπούλια: «Ετυμολογίες» κόντρα στα δεδομένα

Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»

Ανέστης Αζάς, "Τα σκυλιά"
Ανέστης Αζάς: Όταν «Τα σκυλιά» ψάχνουν το δίκιο τους

Ένας τετράποδος ντετέκτιβ αναλαμβάνει να εξιχνιάσει τη δολοφονία ενός άλλου σκύλου. Η βία και η μη απόδοση δικαιοσύνης βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας παράστασης του γνωστού σκηνοθέτη

Σφάλμα σύνδεσης
Σφάλμα σύνδεσης: ΑΙ, μπορείς να μου πεις τι θα γίνει στο μέλλον;

Μιλήσαμε με τον ηθοποιό Χαλίλ Αλιζάντα και την σκηνοθέτρια Γιολάντα Μαρκοπούλου για τον ρόλο που παίζει η τεχνολογία στον μετασχηματισμό των οικογενειακών δεσμών των προσφύγων και μεταναστών

Forced Entertainment, «Signal to Noise»
Οι Forced Entertainment εκπέμπουν Signal to Noise από την Πειραιώς 260

«Η αγαπημένη του κυρίου Λιν» με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, «50 χρόνια, μια νύχτα» από τον Μάνο Καρατζογιάννη, αφιέρωμα στον Λευτέρη Βογιατζή και άλλες παραστάσεις αυτή την εβδομάδα

"Τραβιάτα" από την ΕΛΣ στο Ηρώδειο
Το καλοκαίρι 2024 σε ΕΛΣ, Μέγαρο, Πειραιά και στα ανοιχτά θέατρα της Αθήνας

«Τραβιάτα», «Κάρμεν» και «Σαρλότ» από την ΕΛΣ, «Τι οφείλουμε στη Δημοκρατία» από το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά και το Φεστιβάλ Αθηνών, οι «Κουταλιανοί» στο Μέγαρο κ.ά.

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.