Θεατρο - Οπερα

Βασίλης Μαυρογεωργίου: Πώς άλλαξε το Παγκράτι

Ο σκηνοθέτης που έκανε το Παγκράτι νέα θεατρική γειτονιά

4741-35213.jpg
Δημήτρης Μαστρογιαννίτης
ΤΕΥΧΟΣ 500
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
79048-176613.jpg

O Βασίλης Μαυρογεωργίου σε μια συνέντευξη στον Δημήτρη Μαστρογιαννίτη.

Μας συστήθηκε ως συγγραφικό/σκηνοθετικό δίδυμο με τον Κ. Γάκη. Μετά προχώρησε και μάλιστα δημιούργησε δικό του θέατρο, το Skrow, πέρα από τις συνηθισμένες θεατρικές πιάτσες, στο Παγκράτι, συνεχίζοντας να γράφει έργα, να σκηνοθετεί και να παίζει. Με την κίνησή του αυτή άλλαξε το τοπίο μιας ολόκληρης γειτονιάς και, ποιος ξέρει, μπορεί να βρει και μιμητές.

O Βασίλης Μαυρογεωργίου μας είπε:

«Πέρυσι την άνοιξη φτιάξαμε με την ομάδα μου (Μαρία Φιλίνη, Κατερίνα Μαυρογεώργη, Σεραφήμ Ράδη και Νίκο Μαραμαθά) το Skrow Theater στην οδό Αρχελάου στο Παγκράτι. Το να διαχειρίζεσαι το δικό σου χώρο σού δίνει ελευθερία, αλλά φέρνει και πολλές ευθύνες. Συνεργαστήκαμε με αξιόλογους ανθρώπους και ομάδες. Οι πρώτες δικές μας παραστάσεις δουλεύτηκαν χωρίς τη δικαιολογία: “Δεν υπάρχει χρόνος. Ας κάνουμε ό,τι προλαβαίνουμε”. Η αφθονία του χρόνου σε φέρνει αναγκαστικά αντιμέτωπο με τον εαυτό σου. Γιατί κάνουμε θέατρο; Τι θέλουμε να πούμε; Σε ποιον απευθυνόμαστε; Στο μεταξύ η Αρχελάου συνεχώς ζωντανεύει και η γειτονιά μάς κάνει να αισθανόμαστε ότι ανήκουμε κάπου».

* Στο Skrow παίζεται η «Μπετονένια παραλία» σε κείμενο και σκηνοθεσία Β.Μ.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.