- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Ούτε τριάντα χρονών και μετράει ήδη σκηνοθεσίες (μεταξύ άλλων) στην Επίδαυρο, στο Εθνικό Θέατρο, στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Και μιλάμε για αναμετρήσεις με δύσκολα κείμενα (δες Δημητριάδη). Είναι ίσως η εξαίρεση που θέλει η Ελλάδα να τρώει τα παιδιά της, μη δίνοντάς τους ευκαιρίες.
Ο Δημήτρης Καρατζάς μας είπε:
«Είναι όλο ζήτημα ενός πολύ προσωπικού λόγου, μίας ανάγκης που δεν έχει άλλο τρόπο έκφρασης, εκτόνωσης, διοχέτευσης. Ο λόγος που ξεκίνησα να δουλεύω από τα 19 μου ήταν απόλυτα συμπτωματικός. Αντικαθιστώντας ένα σκηνοθέτη που δεν μπορούσε στις Δοκιμές του Αμόρε. Και ξεκίνησε μια διαδρομή που συνεχίστηκε μόνο λόγω μιας προσωπικής “διαστροφής”, που αντιλαμβανόταν τη ζωή μέσα από έργα, συνθήκες, συνεργασία και συνεύρεση με άλλους. Από ανάγκη συνομιλίας και ανάγκη συνύπαρξης. Επειδή υπήρξα τυχερός και συνήθως οι προτάσεις που είχα ξεπερνούσαν και την πιο τολμηρή μου φαντασία, το κομμάτι της όποιας φιλοδοξίας υπερκαλύφθηκε από πολύ νωρίς. Και αυτό το θεωρώ τύχη. Γιατί στο οτιδήποτε όταν υποκινείσαι από φιλοδοξία τυφλώνεσαι, δεν έχεις στόχο και είναι εύκολο να αποπροσανατολιστείς και να κάνεις πράγματα μόνο για να τα καταφέρεις, για να “αρέσεις”. Όταν καθαρίσεις μ’ αυτά απλώς κάνεις τη δουλειά σου κι αυτό που θέλεις, με αυτούς που θέλεις, και μόνο έτσι μπορείς να γίνεις πραγματικά αποδοτικός. Αποδοτικός, όχι με την έννοια της αγοράς, αλλά με την έννοια της εκπλήρωσης, της εκπλήρωσης μιας βαθιάς επιθυμίας που γίνεται απτή και μπορεί να αφήσει χώρο στη δημιουργικότητα».
*Σκηνοθετεί στο Θέατρο Πόρτα την παράσταση για βρέφη «Άκου» και το «Σλάντεκ» του Έντεν Φον Χόρβατ (πρεμιέρα 6/11), «Φαέθοντα» του Δημήτρη Δημητριάδη (Θέατρο οδού Κυκλάδων, Ιανουάριος).
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τον δημοφιλή σκηνοθέτη που μετέτρεψε τη σκηνή της Στέγης σε «αρένα» ενός rave party για την παράσταση «Οξυγόνο»
Το θεατρικό ισπανικό έργο της Μάρτα Μπαρσελό, σε σκηνοθεσία Νίκου Καραγέωργου, είναι ένας ύμνος στη αγάπη δίχως όρους
Ο ηθοποιός φέρνει στη σκηνή την αληθινή ιστορία της Charlotte Von Mahlsdorf, της πιο διάσημης Γερμανίδας trans γυναίκας
Τι παραστάσεις ξεκινούν στα θέατρα της Αθήνας τις μέρες που ακολουθούν;
Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει
Ο Ιωάννης Απέργης πρωταγωνιστεί στο διασημότερο μουσικό παραμύθι όλων των εποχών
Τι μας είπε ο σκηνοθέτης για το έργο και τον Μποστ λίγο πριν την πρεμιέρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Μιλήσαμε με τη συγγραφέα του «Frankenstein & Eliza» λίγο πριν την πρεμιέρα στο θέατρο Πορεία
Μια παράσταση της Χριστίνας Κυριαζίδη για το φως και το σκοτάδι της γυναικείας ψυχής
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το έργο «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ» στο θέατρο ΕΛΕΡ και όλα όσα την απασχολούν
Το θέατρο Πόρτα άνοιξε την πρόβα του έργου του Μπέκετ σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, σε νέους 14-17 ετών
Κριτική για την παράσταση στο θέατρο Κνωσός
Κωμωδίες, υπαρξιακές αναζητήσεις, σάτιρα, σύγχρονες μεταφορές κλασικών έργων, πρεμιέρες σύγχρονων έργων
Το έργο της Μάρτα Μπαρσελό αποτυπώνει τη διαδρομή της σχέσης «μητέρας-κόρης», μετά την ανατρεπτική απόφασή τους να εφαρμόσουν τους όρους ενός άρρηκτου συμβολαίου
Μια καριέρα που ξεπερνάει τα σύνορα της Ελλάδας
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το show «Σούπερ Ατού» και για την παράσταση «Διάφανος Ύπνος»
Ο ράπερ μιλάει για την απόφασή του να δοκιμάσει κάτι που δεν έχει ξανακάνει, το θεατρικό σανίδι, στο ψυχολογικό θρίλερ που σκηνοθετεί ο Δημήτρης Αγοράς
Φωνές από το περιθώριο και τροφή για σκέψη για την αποδοχή και τα σύγχρονα κοινωνικά στερεότυπα
Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου
Οι πρώτες πληροφορίες και φωτογραφίες της παράστασης που θα κάνει πρεμιέρα τον Ιανουάριο του 2025
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.