![79041-176605.jpg 79041-176605.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2014/10/17/79041-176605.jpg)
Ομάδα ΝΑΜΑ: Τι σημαίνει κοινωνικό θέατρο
Κι όμως υπάρχουν θεατρικές ομάδες που αντέχουν και, αφήνοντας πίσω προσωπικούς εγωισμούς, κάνουν ήσυχα και πετυχημένα τη δουλειά τους. Η Ελένη Σκότη & ο Γιώργος Χατζηνικολάου είναι οι ιδρυτές της Ομάδας Νάμα και έχοντας στέγη το θέατρο Επί Κολωνώ μάς μαθαίνουν τι σημαίνει σύγχρονο κοινωνικό θέατρο.
Η Ομάδα ΝΑΜΑ μας μιλάει:
«Από την αρχή της καλλιτεχνικής πορείας της “Νάμα” η έννοια της ομάδας, το ομαδικό πνεύμα, ήταν ένα χαρακτηριστικό της ταυτότητάς της. Άλλωστε το θέατρο είναι μια μορφή τέχνης που προϋποθέτει συντονισμένη δράση συνόλου. Σύνολο βέβαια σημαίνει σχέσεις, επικοινωνία, σύνθεση απόψεων, κοινή γλώσσα, καλό κλίμα, όρεξη, εμπιστοσύνη… και η δυσκολότερη πρόκληση είναι να επιτευχθεί μια ισορροπία που να έχει διάρκεια. Στην Ομάδα Νάμα, ένας πυρήνας καλλιτεχνών με κοινό όραμα και κοινές αντιλήψεις και με τη δυνατότητα της συνεχούς ανανέωσης σε όλα τα επίπεδα που προσφέρει το εργαστήριο υποκριτικής του Επί Κολωνώ, προσπαθούμε να παραμένουμε προσηλωμένοι στους στόχους μας για ένα ανανεωμένο, σύγχρονο και κοινωνικό θέατρο, με αμεσότητα στο λόγο, την έκφραση και τη θεματολογία του, ικανό να τέρπει, να αγγίζει και να ευαισθητοποιεί το σύγχρονο άνθρωπο συμπλέοντας με τους σύγχρονους καλλιτεχνικούς και κοινωνικούς προβληματισμούς».
* Ήδη ξεκίνησαν οι παραστάσεις στο Επί Κολωνώ του έργου «Αγαπητή Ελένα» της Λουντμίλα Ραζουμόβσκαγια.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Όσα πρέπει να ξέρετε για τη διανομή των δωρεάν εισιτηρίων, τη μέρα και την ώρα
Κι αν τα σκυλιά αναλάμβαναν δράση; Καταιγιστική πλοκή και ευαίσθητη ματιά
Το ανσάμπλ της Κομεντί Φρανσέζ επιστρέφει στην Επίδαυρο με το νέο έργο του καλλιτεχνικού διευθυντή του Φεστιβάλ της Αβινιόν. Ποια είναι, λοιπόν, αυτή η Εκάβη που δεν είναι η Εκάβη;
Και ακόμα: «Τα σκυλιά» και «Ετυμολογίες» στο Φεστιβάλ Αθηνών, «Θεόφιλος sold» από την Όλια Λαζαρίδου και το πολυταξιδεμένο «Lemon»
Το Θεσσαλικό Θέατρο εμπιστεύεται τα ηνία του θεσμού στο νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει την αριστοφανική κωμωδία σε σκηνοθεσία - απόδοση του Γιάννη Κακλέα
Είδαμε τη «Μήδεια» του Σάιμον Στόουν στο θέατρο Παλλάς, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Εντυπώσεις από την παράσταση σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη, με τους Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο Γιώργο Χρυσοστόμου και άλλους εξαιρετικούς ηθοποιούς
Οι μοναδικές λυρικές βραδιές και το ντοκιμαντέρ που θα προβληθεί
Μιλήσαμε για τον ρόλο του ως Αργκάν στην περιοδεία της παράστασης «Ο κατά φαντασίαν ασθενής», το θέατρο και τη δύσκολη απόφαση που έχει πάρει μέχρι τώρα στην καριέρα του
Σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα και με τον Μάνο Βακούση στον πρωταγωνιστικό ρόλο, το ΚΘΒΕ «κατηφορίζει» στην Επίδαυρο
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά μιλάει για τη νέα του παράσταση-πλατφόρμα
Και ακόμα: «Μήδεια» στο Παλλάς, «Ηρακλής μαινόμενος» στο Κηποθέατρο Παπάγου, Yamammoto Noh Theatre στο Σχολείον της Αθήνας, 3 δουλειές της bijoux de kant
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης παρουσίασε το νέο, φιλόδοξο, πολυσυλλεκτικό και ευρείας απεύθυνσης πρόγραμμα
Καθώς η «Amalia Melancholia» έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, η συγγραφέας του βιβλίου «Ο κήπος της Αμαλίας» (εκδόσεις Πατάκη) γράφει για τη «βασίλισσα των φοινίκων»
Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.