Θεατρο - Οπερα

Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Ο Γιώργος Κουρουπός μας εξηγεί τους στόχους

4741-35213.jpg
Δημήτρης Μαστρογιαννίτης
ΤΕΥΧΟΣ 500
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
78945-176320.jpg

Ο Γιώργος Κουρουπός μιλά στον Δημήτρη Μαστρογιαννίτη για το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Μας αρέσει να λέμε πως είμαστε ευρωπαϊκή πόλη και πως έχουμε αστική ιστορία. Δεν υπάρχει όμως αστική ιστορία χωρίς κλασική μουσική. Το Μέγαρο ανέλαβε να αναπληρώσει το έλλειμμα. Και το κατάφερε. Ο Ιωάννης Μάνος άνοιξε τις πόρτες του πέρυσι σε 370 χιλιάδες κόσμο και οι Αθηναίοι είδαν και βλέπουν όπερες και τις μεγαλύτερες ορχήστρες του κόσμου. Nα ξεπηδούν νέα ταλέντα, αλλά και στην πορεία το Μέγαρο να γίνεται πιο εξωστρεφές, να αγκαλιάζει περισσότερα είδη μουσικής, να στρέφεται και σε άλλα ηλικιακά κοινά, να βγαίνει στον κήπο, ακόμα και στο δρόμο. Γιατί, όπως λέει ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Γιώργος Κουρουπός, όλοι χωρούν στο Μέγαρο.

 

 Ο Γιώργος Κουρουπός μας είπε:

 

 

«Είναι η ίδια η μορφολογία του Μεγάρου που καθορίζει, σε μεγάλο βαθμό, τη χρήση του. Η πολυμορφία των χώρων επιβάλλει μια πολυμορφία προγραμμάτων, από την πολύ παλιά κλασική μουσική ως τα πιο σύγχρονα ρεύματα, αλλά και προγράμματα που συνδυάζουν τη μουσική με όλες τις άλλες τέχνες (χορό, θέατρο κ.λπ.).

Το πρόγραμμα λοιπόν του Μεγάρου στοχεύει στην ιδανική ισορροπία όλων των διαφορετικού τύπου εκδηλώσεών του, αλλά και στην υψηλή ποιότητα του κάθε προγράμματος ξεχωριστά.

Στο Μέγαρο ο καθένας μπορεί να βρει αυτό που γυρεύει – δεν είναι τυχαίο ότι,σε μια χρονιά οικονομικής κρίσης, την περίοδο 2013-14, υποδεχτήκαμε 370.000 θεατές».


Φωτό: Η Φιλαρμονική της Βιέννης θα εμφανιστεί στο ΜΜΑ τον Φεβρουάριο του 2015

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.